Mijn moeder doet dit al 4 jaar.
Zij gaat met een groep van eiland naar eiland. Ze beginnen meestal op een klein eiland in de buurt van corfu en gaan dan verder zeilen waarbij ze uiteindelijk weer terug gaan van het begin eiland en dan terug vliegen. Zij ging altijd 8 dagen en deed dit via Dtours of evenements reizen. Het is heel vrij, je gaat met een groep boten maar kiest zelf wat voor boort en met wie je er op wilt. Het enige dat bepaald is is de route, wat je op het eiland wil doen mag je allemaal zelf weten.
Ze vaarden meestal tot rond etenstijd en meerden dan aan. Altijd meren ze aan bij kleine dorpjes die restaurantjes hebben en waar de supermarkt op loopafstand is. Er zit ook een barbeque op de boot dus dat is wel heel chill

.
Er zit geen douche in, maar voor een paar euro kun je gebruik maken van de restaurantjes die een douche verhuren aangezien er daar veel zeilers verspreid over Europa langs varen. Het eten zat er ook niet inbegrepen, maar tevens kun je dus zelf bepalen wat je eet. De volgende dag vertrek je weer, maar dit is niet altijd 's ochtends vroeg zodat je ook nog wat van het eiland kan zien.
Ik hoop dat je hier voldoende aan hebt, en als je vragen hebt hoor ik het wel. Door de enthousiaste verhalen van mn moeder ben ik ook van plan dit in de toekomst eens te doen