![]() |
|
Onder constructie (uiteraard) maar ik wou even feedback horen of mensen nog constructief commentaar hebben :>
![]() En euh, als ik 'm aanklik teneinde een popup te openen, opent 'ie hem maar voor de helft.. da's mijn schuld niet, S.com is zeker HDTV-formaat uncompatible :> http://www.nucleair.com/images/dreadnaught.jpg Laatst gewijzigd op 20-06-2004 om 21:11. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Of bluf je alleen? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 21-06-2004 om 01:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
goeie modellers zijn altijd welkom daar ![]() en blokkendozen zjin gerechtvaardigd voor een ruimteschip, omdat ze er bruter uitzien. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() modscene is alive and kicking, fs2 open laat heel wat nieuwe speeltjes toe (T&L, veel poly's) klikje voor HLP forums |
![]() |
||
Citaat:
Verder Pietervdb, kijk eens op de info pagina van peperkorrel. En als je het niet kunt vinden: dit is zijn site en zijn werk ziet er toch wel wat beter uit dan jou werk. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens vind ik de fel gekleurde space-achtergrond mooier (mits beter uitgewerkt) dan een egaal zwarte ruimte met witte sterren. Natuurlijk is het minder realistisch, maar science-fiction kan ook leuk zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder wordt de rechterkant wel verlicht door die beamcannons op zijn tijd, daar heb ik al mee geëxperimenteerd (blauwe gloed -nvdr) en dat ziet er best leuk uit. Verder heb ik kleine 'raampjes' gemaakt gisteravond, en dat ziet er al beter uit, meer detail en een soort van doorbreking van de duisternis. Ik zal hem vanavond even posten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
zoals eht er nu uitziet lijkt ie heel defensief. door em langer te maken kan je hem er "offensiever" uit laten zien. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() shivans zijn best een uitdaging om te modellen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Offtopic: die dingen waren wel té fucking cool.. zoals die SJ Sathanas opdoemt uit die Nebula en alles kapotmaait met die frigging huge beamcannons voorop en.. en.. *g* |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
sathy > the big "C" (wat een lelijk, brak schip was Big C eigenlijk. |
![]() |
||