Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2004, 21:05
Unsterblich
Unsterblich is offline
Onder constructie (uiteraard) maar ik wou even feedback horen of mensen nog constructief commentaar hebben :>

En euh, als ik 'm aanklik teneinde een popup te openen, opent 'ie hem maar voor de helft.. da's mijn schuld niet, S.com is zeker HDTV-formaat uncompatible :>

http://www.nucleair.com/images/dreadnaught.jpg

Laatst gewijzigd op 20-06-2004 om 21:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2004, 21:07
Verwijderd
Ik krijg d'r geen harde plasser van. Sorry man.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 22:12
Verwijderd
ziet er best leuk uit, nu de gunz nog
veel gunz!
doe die naam eer aan
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 22:38
pietervdb
pietervdb is offline
Ik vind mijn spongebob aantrekkelijker
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 22:46
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ik ben wel een beetje een grootse fan van de oudere star wars films en dit schip doet me wel een beetje denken aan zo'n floot van de sith enzo

Daaaaar vanuitgaand om een mening te vormen vind ik hem er echt heel erg vet uitzien, zo een screenshot uit de film

Hele mooie vorm en ook al die "vierkantjes/platen" opt schip enzo...dat maakt het enorm groot....het schip dus

hij zit ook wel mooi "in" de achtegrond naar mijn mening, niet dat hij dom op een achtergrondje geplakt is....wat natuurlijk wel zo is, maar this echter niet merkbaar voor MIJ!

Ik zou er echter wel de nodige guns enzo opzetten zoals voorgaande poster ook zei...erg veel guns...op van die draaischijven zeg maar zodat ze een rondje kunnen draaien

Misschien ist ook wel leuk om er kleine scheepjes om heen te maken, maargoed das misschien een domme aanvulling op mn reactie! of een mooie maan/planeet op de achtergrond
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 23:05
Unsterblich
Unsterblich is offline
Ja, planeetjes en nebula's ben ik ook een fan van

Ik heb hem even geupdate. En ja, ik vind hem persoonlijk ook wel mooi worden als ruimtebootje, ik heb het al vaker geprobeerd maar nu lijkt het iig ergens op.

En ik ga er dénk ik een filmpje mee maken, dus ook kleine scheepjes en beamcannons :> De laatste render met mijn beamcannon en particles heb ik helaas getrashed. Edit: Nope, hier komt 'ie:

Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 23:22
Verwijderd
Ik ben niet zo'n grote fan van spaceships e.d., tenzij het ontwerp/concept erg goed is, incl. mooie uitwerking. Ik krijg bij dit gevaarte een beetje een blokkendoos idee. Weinig kleur, weinig dynamiek, geen actie of ondersteunende scene. Beetje saai dus, kortgezegd.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 23:26
pietervdb
pietervdb is offline
Citaat:
Peperkorrel schreef op 21-06-2004 @ 00:22 :
Ik ben niet zo'n grote fan van spaceships e.d., tenzij het ontwerp/concept erg goed is, incl. mooie uitwerking. Ik krijg bij dit gevaarte een beetje een blokkendoos idee. Weinig kleur, weinig dynamiek, geen actie of ondersteunende scene. Beetje saai dus, kortgezegd.
peperkorreltje; het lijkt wel of je iedereen afkraakt maar laat eens wat werk van jou zien mannetje.
Of bluf je alleen?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 23:32
Verwijderd
Eh, ik geef toch wel opbouwende kritiek, of niet? Dat noem ik geen afkraken, ik probeer juist aan te geven wat er in mijn ogen beter aan kan. Maar voor de dingen die ik maak zie userinfo -> persoonlijke site.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 23:35
pietervdb
pietervdb is offline
Citaat:
Peperkorrel schreef op 21-06-2004 @ 00:32 :
Eh, ik geef toch wel opbouwende kritiek, of niet? Dat noem ik geen afkraken, ik probeer juist aan te geven wat er in mijn ogen beter aan kan. Maar voor de dingen die ik maak zie userinfo -> persoonlijke site.
ok maar misschien geef je wel wat te veel kritiek. Maar als dat in jouw ogen niet zo is dan niet.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 23:36
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Peperkorrel schreef op 21-06-2004 @ 00:32 :
Dat time out boekje in je portfolio is leuk en goed gedaan man, compli, de rest oowk btw...hoewel niet allemaal mijn smaak, maar tziet er goed uit dat ga ik nie ontkennen
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 01:51
Unsterblich
Unsterblich is offline
Citaat:
Peperkorrel schreef op 21-06-2004 @ 00:22 :
Ja, maar zoals ik al zei: ben er mee bezig. Blokkendoos vind ik imo ook wel terecht, ook als eindproduct.. het is immers geen gestroomlijnde stoomboot. Kleur enzo, ok, maar ik ben nu bezig met 'ramen' e.d. te maken, en om lichten toe te voegen. Dat 't als scene weinig is, tja, ik ga nú nog geen planeten en de rest toevoegen. En anders krijg je zoiets:

Laatst gewijzigd op 21-06-2004 om 01:53.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Unsterblich schreef op 21-06-2004 @ 00:05 :
Ja, planeetjes en nebula's ben ik ook een fan van

Ik heb hem even geupdate. En ja, ik vind hem persoonlijk ook wel mooi worden als ruimtebootje, ik heb het al vaker geprobeerd maar nu lijkt het iig ergens op.

En ik ga er dénk ik een filmpje mee maken, dus ook kleine scheepjes en beamcannons :> De laatste render met mijn beamcannon en particles heb ik helaas getrashed. Edit: Nope, hier komt 'ie:

[afbeelding]
zit jij al op HLPBB voor freespace 2?
goeie modellers zijn altijd welkom daar

en blokkendozen zjin gerechtvaardigd voor een ruimteschip, omdat ze er bruter uitzien.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 12:32
Unsterblich
Unsterblich is offline
Citaat:
Havock schreef op 21-06-2004 @ 13:27 :
zit jij al op HLPBB voor freespace 2?
goeie modellers zijn altijd welkom daar

en blokkendozen zjin gerechtvaardigd voor een ruimteschip, omdat ze er bruter uitzien.
In hoeverre leeft Freespace 2 nog? Ik kom nog geestelijk klaar als ik aan het spel denk, maar online heb ik er nooit heel veel brood in gezien.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 14:38
pietervdb
pietervdb is offline
Citaat:
Unsterblich schreef op 21-06-2004 @ 13:32 :
In hoeverre leeft Freespace 2 nog? Ik kom nog geestelijk klaar als ik aan het spel denk, maar online heb ik er nooit heel veel brood in gezien.
"Ik kom nog geestelijk klaar" ehh right.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Unsterblich schreef op 21-06-2004 @ 13:32 :
meer dan je denkt

modscene is alive and kicking, fs2 open laat heel wat nieuwe speeltjes toe (T&L, veel poly's)

klikje voor HLP forums
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 17:29
Verwijderd
Aangezien het work in progress is, kan ik nog weinig definitieve kritiek geven. En alles wat ik als kritiek wou geven, heb jij al gezegd: te weinig licht, te weinig scene, te saai. Maar goed, t wordt dus nog mooier.

Overigens vind ik Pietervdb met zijn 'als jij t beter kan, laat het dan maar zien'-reactie overdreven kinderachtig. Er is niks mis met kritiek als dat maar goed onderbouwd is. En om kritiek te leveren hoef je zelf niet beter te zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 18:37
ethere
ethere is offline
Citaat:
Overigens vind ik Pietervdb met zijn 'als jij t beter kan, laat het dan maar zien'-reactie overdreven kinderachtig. Er is niks mis met kritiek als dat maar goed onderbouwd is. En om kritiek te leveren hoef je zelf niet beter te zijn.
+1

Verder Pietervdb, kijk eens op de info pagina van peperkorrel.
En als je het niet kunt vinden:
dit is zijn site en zijn werk ziet er toch wel wat beter uit dan jou werk.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 19:24
Unsterblich
Unsterblich is offline
Citaat:
Havock schreef op 21-06-2004 @ 17:18 :
meer dan je denkt

modscene is alive and kicking, fs2 open laat heel wat nieuwe speeltjes toe (T&L, veel poly's)

klikje voor HLP forums
Dat zat ik net te denken. Ik had geen zin in lowpoly modellen namelijk :> Beetje met DX9 shaders gooien enzo, want die machines van tegenwoordig trekken die shit natuurlijk makkelijk.
Citaat:
N00dles schreef op 21-06-2004 @ 18:29 :
Aangezien het work in progress is, kan ik nog weinig definitieve kritiek geven. En alles wat ik als kritiek wou geven, heb jij al gezegd: te weinig licht, te weinig scene, te saai. Maar goed, t wordt dus nog mooier.
Te weinig licht? Waarvan? Ik heb er een Skylight bij gegooid bij wijze van globale verlichting, maar er staat verder niemand met een zaklamp op het dek. Of bedoel je autonome verlichting zoals schijnwerpertjes enzo?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 21:35
pietervdb
pietervdb is offline
Citaat:
N00dles schreef op 21-06-2004 @ 18:29 :

ok begrepen!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Unsterblich schreef op 21-06-2004 @ 20:24 :
Te weinig licht? Waarvan? Ik heb er een Skylight bij gegooid bij wijze van globale verlichting, maar er staat verder niemand met een zaklamp op het dek. Of bedoel je autonome verlichting zoals schijnwerpertjes enzo?
Nouja, een spacescene leent zich bij voorbaat al niet voor een felle lichtshow, maar punt is wel dat je gewoon weinig van het ruimtestation ziet. Een hoop details gaan verloren in het donker. En dat is zonde. Schijnwerpers of laserstralen zouden het beeld al beter belichten.

Overigens vind ik de fel gekleurde space-achtergrond mooier (mits beter uitgewerkt) dan een egaal zwarte ruimte met witte sterren. Natuurlijk is het minder realistisch, maar science-fiction kan ook leuk zijn
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 22:49
pietervdb
pietervdb is offline
laat je me het weten wanneer je filmpje of short af is? wil ik wel graag zien natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 08:05
Unsterblich
Unsterblich is offline
Citaat:
N00dles schreef op 21-06-2004 @ 23:37 :
Nouja, een spacescene leent zich bij voorbaat al niet voor een felle lichtshow, maar punt is wel dat je gewoon weinig van het ruimtestation ziet. Een hoop details gaan verloren in het donker. En dat is zonde. Schijnwerpers of laserstralen zouden het beeld al beter belichten.

Overigens vind ik de fel gekleurde space-achtergrond mooier (mits beter uitgewerkt) dan een egaal zwarte ruimte met witte sterren. Natuurlijk is het minder realistisch, maar science-fiction kan ook leuk zijn
Well. Eigenlijk ben ik het hier best mee oneens :> De belichting is in principe niet voor niets zo gekozen door yours truly. Ik kan het licht wel aan de andere kant gooien, maar na héél veel overwegen en renderen e.d., is hij zo toch het indrukwekkendst. En zo laat ik nog ruimte over om een ster (zon) te renderen op de achtergrond, die het licht uitzendt.

Verder wordt de rechterkant wel verlicht door die beamcannons op zijn tijd, daar heb ik al mee geëxperimenteerd (blauwe gloed -nvdr) en dat ziet er best leuk uit. Verder heb ik kleine 'raampjes' gemaakt gisteravond, en dat ziet er al beter uit, meer detail en een soort van doorbreking van de duisternis. Ik zal hem vanavond even posten.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 12:55
Unsterblich
Unsterblich is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 20-06-2004 @ 23:46 :
hij zit ook wel mooi "in" de achtegrond naar mijn mening, niet dat hij dom op een achtergrondje geplakt is....wat natuurlijk wel zo is, maar this echter niet merkbaar voor MIJ!
Is ook niet zo Gerenderde sterren
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 13:16
Unsterblich
Unsterblich is offline
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2004, 13:33
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Unsterblich schreef op 22-06-2004 @ 14:16 :
[afbeelding]
lensflare
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 13:37
Unsterblich
Unsterblich is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 22-06-2004 @ 14:33 :
lensflare
Heh. Die obligate opmerking had ik al verwacht. Photoshop-frust hè? Er is daar een zon
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 14:16
Unsterblich
Unsterblich is offline
Even een crappy scene gemaakt.. zoiets zou 't kunnen worden.

Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Chilli Dude schreef op 22-06-2004 @ 14:33 :
lensflare
Lensflare is niet per definitie slecht. Zolang het maar een logisch verschijnsel is, is het in orde. In dit geval de zon
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 17:06
Unsterblich
Unsterblich is offline
Daarbij vind ik het uiterlijk van een flare ook belangrijk. Kijk, dit is geen clickandpaste-flare. Dit is een glow, star, rays, msec, asec, ring-ding die ook gewoon gerenderd wordt in de scene, vandaar ook dat de lichtval enzo gewoon klopt. Het is misschien niet een supernatuurgetrouwe flare, maar om eerlijk te zijn heb ik me daar ook nog niet mee beziggehouden.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 21:18
Verwijderd
ben nou zelf ook bezig met een blokkendoos-schip
Met citaat reageren
Oud 25-06-2004, 22:34
wdekreij
wdekreij is offline
Post het ook eens op 3dhype.com, is een NL 3d community. Daar krijg je wat gerichter commentaar denk ik zo..
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 13:58
Icemancool
Icemancool is offline
Anders kan je ook nog 3dfightclub.com proberen, maja.
Iig, goed werk!
Veel detail, love that!
Ook is goed te zien dat er best wat werk inzit
Keep it up!
Oud 02-07-2004, 12:08
shifty
shifty is offline
ik vind wel grapig alleen die achtegronden zien er een beetje noob uitt..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 13:12
Ndimension
Ndimension is offline
Het wordt steeds beter
Die maan op die laatste pic zou ik wel weglaten...het wordt een beetje druk enzo.
Oud 02-07-2004, 19:57
Skyrise
Skyrise is offline
ik zou em nog iets langwerpiger maken en een paar schuine vlakken erin doen, het is nu echt een verzameling blokken,

though: erg vet
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 20:21
Verwijderd
dat is misschien ook de bedoeling
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 20:55
Unsterblich
Unsterblich is offline
Citaat:
shifty schreef op 02-07-2004 @ 13:08 :
ik vind wel grapig alleen die achtegronden zien er een beetje noob uitt..
Uh? Die met die nebula's misschien, maar de rest? Het zijn daar niet eens achtergronden, het zijn gerenderde objecten
Citaat:
Skyrise schreef op 02-07-2004 @ 20:57 :
ik zou em nog iets langwerpiger maken en een paar schuine vlakken erin doen, het is nu echt een verzameling blokken,

though: erg vet
Hmm. Ik ben met je eens dat ik hem iets te vierkant vind. Maar of ik hem langer moet maken weet ik niet. Zal eens proberen, want smaller maken is in dit stadium een vrij moeizaam proces.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 16:48
Unique Clone
Unique Clone is offline
ik vind het echte vet!!!
Oud 04-07-2004, 17:55
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Hmm ok, ik heb er niet veel verstand van, maar ik vind hem echt vet

Wat me opvalt is dak de enigste meisje bent die hier op reageerd
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 18:30
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
pietervdb schreef op 21-06-2004 @ 00:35 :
ok maar misschien geef je wel wat te veel kritiek. Maar als dat in jouw ogen niet zo is dan niet.
Als hij diegene is in zijn avatar dan heeft hij niet eens ogen.
Oud 04-07-2004, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Unsterblich schreef op 02-07-2004 @ 21:55 :
Uh? Die met die nebula's misschien, maar de rest? Het zijn daar niet eens achtergronden, het zijn gerenderde objecten
Hmm. Ik ben met je eens dat ik hem iets te vierkant vind. Maar of ik hem langer moet maken weet ik niet. Zal eens proberen, want smaller maken is in dit stadium een vrij moeizaam proces.
ligt eraan wat je ervan wilt maken.
zoals eht er nu uitziet lijkt ie heel defensief.
door em langer te maken kan je hem er "offensiever" uit laten zien.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 09:26
Unsterblich
Unsterblich is offline
Citaat:
Havock schreef op 04-07-2004 @ 21:13 :
ligt eraan wat je ervan wilt maken.
zoals eht er nu uitziet lijkt ie heel defensief.
door em langer te maken kan je hem er "offensiever" uit laten zien.
Equivalent van een Shivan Juggernaught <3
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Unsterblich schreef op 06-07-2004 @ 10:26 :
Equivalent van een Shivan Juggernaught <3
nah, zo spikey issie niet
shivans zijn best een uitdaging om te modellen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 11:40
Unsterblich
Unsterblich is offline
Citaat:
Havock schreef op 06-07-2004 @ 10:45 :
nah, zo spikey issie niet
shivans zijn best een uitdaging om te modellen.
Ik bedoel ook qua potentie

Offtopic: die dingen waren wel té fucking cool.. zoals die SJ Sathanas opdoemt uit die Nebula en alles kapotmaait met die frigging huge beamcannons voorop en.. en.. *g*
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 11:42
Urquhart
Urquhart is offline
Ik heb er niet zoveel mee en zoals Doberman al zei: Ik krijg er geen harde plasser van
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 11:44
Unsterblich
Unsterblich is offline
Citaat:
Urquhart schreef op 06-07-2004 @ 12:42 :
Ik heb er niet zoveel mee en zoals Doberman al zei: Ik krijg er geen harde plasser van
Dat kan, maar dan kun je beter niet reageren of wel? Als het je wel iets doet en je vindt het kut, okee, maar als je er al sowieso geen affiniteit(en) mee hebt kun je mijns inziens beter verderklikken :>
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Unsterblich schreef op 06-07-2004 @ 12:40 :
Ik bedoel ook qua potentie

Offtopic: die dingen waren wel té fucking cool.. zoals die SJ Sathanas opdoemt uit die Nebula en alles kapotmaait met die frigging huge beamcannons voorop en.. en.. *g*
ja.

sathy > the big "C"

(wat een lelijk, brak schip was Big C eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 19:01
Unsterblich
Unsterblich is offline
Citaat:
Havock schreef op 07-07-2004 @ 15:20 :
ja.

sathy > the big "C"

(wat een lelijk, brak schip was Big C eigenlijk.
Indeed maar wel cool :> Ik vind de Shivans an sich niet zo heel cool.. organische obligate shit.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 22:11
Unsterblich
Unsterblich is offline
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten