Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2002, 08:27
Intrameisje
Intrameisje is offline
Heeft iemand de practische opdracht fruitautomaten gemaakt, van het boek moderne wiskunde A1 deel 3, zo ja zou je die dan willen mailen????
xxx
Oud 06-02-2002, 20:38
nouschje
nouschje is offline
heej liefie t schiet niet egt op he met onze po hopelijk heeft iemand em voor ons want ik voel me egt zielig........puhuh
Oud 06-02-2002, 22:13
RemmY
RemmY is offline
als je alleen de uitwerking zoekt kan ik je niet helpen. maar als je nu niet uit het probleem op zich komt, dan kun je het natuurlijk ff iets uitgebreider omschrijven dan kan iemand je er vast wel mee helpen
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 08:04
Intrameisje
Intrameisje is offline
Citaat:
RemmY schreef:
als je alleen de uitwerking zoekt kan ik je niet helpen. maar als je nu niet uit het probleem op zich komt, dan kun je het natuurlijk ff iets uitgebreider omschrijven dan kan iemand je er vast wel mee helpen
het probleem:
er zijn vele manieren om te gokken. Loterijen, roulette en fruitautomaten zijn bekende voorbeelden waarmee je je geld kunt verspelen. Winst of verlies, het hangt af van het toeval en dat maakt gokken voor veel mensen spannen. Vooral als de inzet direct gevolgd wordt door een uitkering, zoals bij een fruitautomaat, is het risico van verslaving aanwezig. De overheid probeert met de wet op kansspelen toezicht te houden op het gokken. Zo zijn er wettelijke regels en eisen waaraan een fruitautomaat moet voldoen. Hoe moet zo'n automaat nu worden ingesteld of geprogrammeerd om aan de wettelijke eisen te voldoen?
Oud 07-02-2002, 12:52
[Pierewiet]
[Pierewiet] is offline
http://www.fruitautomaat.nl/
Kijk onder gokverslaving. Er staan een aantal adressen onderaan. Misschien een bij jou in de buurt. Bel en vraag waar wetging te vinden is!
Oud 07-02-2002, 16:31
Verwijderd
Wetswinkel?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 19:10
micha
micha is offline
of hiero: http://www.recht4all.nl/wetten/wetten.htm
Reageren

Regels voor berichten