ik had speakers aangesloten op de laptop bij ons thuis, werkte perfect, toen haalde ik ze los en kwam perongeluk met de jack van de boxen IN de USB poort (die er vlak anast zit ), de laptop ging gelijk UIT (de boxen waren al uit) en nu gaat hij niet mer aan! Ehm heb ik un kortsluiting veroorzaakt(doorgebrand?)? en hoe los ik dit op? want hij gaat ècht niet meer aan..
oh please help
Retinite schreef op 14-07-2004 @ 12:02 : ik had speakers aangesloten op de laptop bij ons thuis, werkte perfect, toen haalde ik ze los en kwam perongeluk met de jack van de boxen IN de USB poort (die er vlak anast zit ), de laptop ging gelijk UIT (de boxen waren al uit) en nu gaat hij niet mer aan! Ehm heb ik un kortsluiting veroorzaakt(doorgebrand?)? en hoe los ik dit op? want hij gaat ècht niet meer aan..
oh please help
hebje al geprobeerd een harde reset te geven???
stekker eruit, accu eruit .... ff wachten stekker erin en aanzetten
ja er zit een stekker emt een vierkant ding aan (accu?) als een soort adapteringang ding ja die heb ik r al 4 keer uitgehaald en er weer in gedaan, no effect
accu zit niet IN de laptop? t is een IBM Thinkpad btw
Retinite schreef op 14-07-2004 @ 12:13 : ja er zit een stekker emt een vierkant ding aan (accu?) als een soort adapteringang ding ja die heb ik r al 4 keer uitgehaald en er weer in gedaan, no effect
accu zit niet IN de laptop? t is een IBM Thinkpad btw
De accu is een deel van de onderkant, en kan eruit.
ok ik heb r eruit gehaald, hij is wel errug heet maar dat za wel emer te maken hebben met t feit dat hij de hele nacht heeft opgeladen, hij lijt wl zo een 60 graden ofzo
OH heel erg bedankt hij doet t weer , moest dan toch die harde reset... stom van me dat ik d8 dat de adapter de accu was iig heel erg bedankt en dit topic mag gesloten worden wat mij betreft
Mijn laptop doet dat ook, hij gaat meteen uit wanneer er iets verkeerd in de USB poort komt. Vervolgens gaat hij wel gewoon weer aan. Volgens mij is het juist om er voor te zorgen dat hij geen kortsluiting maakt, een beveiliging dus.