Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2004, 17:17
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Ik denk dat Ajax gaat winnen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2004, 17:26
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Tja het feit dat deze topic 17min. na het begin van deze wedstrijd wordt geopent zegt meer dan genoeg over hoe er na deze wedstrijd gekeken wordt.
Het boeit niemand iets, het staat hier thuis ook aan maar vooral omdat er niks beters op is.
Vind het wel jammer dat het niet eerder geopent is, bewijst wel dat de Ajacieden hier er net zo over denken en dat het volgens mij weinig uit maakt wie deze prijs wint.

Eerste 15min. vond ik Utrecht wat beter, ik hoop eigenlijk ook dat zij winnen maar Ajax mag het van mij ook zijn.
Oud 08-08-2004, 17:32
Fantasy16
Fantasy16 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 08-08-2004 @ 18:26 :
Tja het feit dat deze topic 17min. na het begin van deze wedstrijd wordt geopent zegt meer dan genoeg over hoe er na deze wedstrijd gekeken wordt.
Het boeit niemand iets, het staat hier thuis ook aan maar vooral omdat er niks beters op is.
Vind het wel jammer dat het niet eerder geopent is, bewijst wel dat de Ajacieden hier er net zo over denken en dat het volgens mij weinig uit maakt wie deze prijs wint.

Eerste 15min. vond ik Utrecht wat beter, ik hoop eigenlijk ook dat zij winnen maar Ajax mag het van mij ook zijn.
utrecht rulezzz ik zet nu pas tv aan omda k eerst half uur niej kon kijken ff kijken dus wie er voor staat ...

(1 minuut later)

oow nog steeds 0-0 ag boeiuh utrecht wint wel
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 17:50
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
1x geweest, nooit weer.
Oud 08-08-2004, 17:57
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik zag op een site (ben naam ff kwijt) een poll staan met de vraag of de Johan Cruijff schaal ergens anders gespeelt zou moeten worden.

Ik ben het er eigenlijk niet mee eens want dan krijg je ook mensen die willen dat de Amstelcupfinale ergens anders gespeelt moet worden mocht Feyenoord in de finale staan.
Lijkt mij beter als er gewoon eens normaal wordt gedaan over de kaarten en beide teams evenveel kaarten krijgen toegewezen en een aantal voor de neutrale toeschouwer.

Hoe denken jullie erover?
Oud 08-08-2004, 18:10
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
de Johan fruitschaal is gewoon een veredelde oefenwedstrijd, dus het maakt geen zak uit waar hij gespeeld wordt
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 18:46
Verwijderd
Als Feyenoord speelt is hij wel belangrijk
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 19:03
Verwijderd
Nou duidelijk dat Stekelenburg z'n plaats weer gelijk weg heeft gegeven..

En Koeman moet ook maar eens bij zich zelf nagaan waar hij mee bezig is. Sneijder weer niet in de basis, maar heeft Koeman wel ff mooi laten zien dat hij er WEL in hoort.
Wissel Grygera - Pienaar was een echte Advocaat-wissel. Wat een domme actie om een aanvaller voor een verdediger er uit te halen. Sowieso stelt die Grygera weinig voor, maar dan nog: je ziet het ALTIJD fout gaan als men gaat spelen om de overwinning te behouden. Zeker met een verdediging die op dit moment niet goed is. Tweede goal 2 man vrij.
En die derde wissel vond ik ook vrij twijfelachtig: spits er uit, vleugelspeler er in, zodat je geen spitsen meer hebt, maar nog wel 2 vleugels.

Nee, erg slecht potje van Ajax dit. Niet dat die hele flutbeker iets voorstelt, maar ga dan niet zo dom spelen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 19:03
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Mooi voor Utrecht dat ze gewonnen hebben, ze hebben nu hun revanche genomen op Ajax.
Heb alleen wel de laatste 3goals gemist vanwege een telefoontje van 14min.
Oud 08-08-2004, 19:21
Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik was het vergeten en heb daarom alleen na de 80e minuut gekeken. Leuk dat ik dat nog even zag. In de herhaling zag ik nog waarvoor Soetaers rood kreeg en dat was voormij extreem rood. Gristus, wat een loser is dat ventje. Maar leuk dat Utrecht heeft gewonnen iig.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 19:34
Chaucus
Chaucus is offline
Goh, dat was vandaag?

Hmm SBS, dus zeker geen herhaling en of samenvattingen...Nouja, dan maar niet....
Oud 08-08-2004, 19:50
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Pfff, eerste helft in slaap gevallen.
Tweede helft was leuker met 6 doelpunten en 2 rode kaarten. Utrecht was beter dan Ajax en heeft verdiend gewonnen.
Hm, Ajax 4 tegengoals, niet netjes. En aan twee doelpunten had Stekelenburg toch nog iets kunnen doen. En dat terwijl hij een paar dagen hiervoor het volledige vertrouwen kreeg van Koeman.

Laatst gewijzigd op 08-08-2004 om 19:56.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 21:22
RayMania
RayMania is offline
Verloren, ach.....
Johan Cruijff Schaal zuigt toch .
Oud 08-08-2004, 21:23
Verwijderd
stuntelburg als derde keeper Nederland. Nooit
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 21:25
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 08-08-2004 @ 22:23 :
stuntelburg als derde keeper Nederland. Nooit
Over een aantal jaartjes speelt Mike Römer bij een topclub in Europa, ik ben er zeker van dat hij Oranje haalt.

Jeugdkeeper van Groningen is nu 18/19 geloof ik dus niet veel jonger dan Stekelenburg.
Oud 08-08-2004, 21:36
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 08-08-2004 @ 22:25 :
Over een aantal jaartjes speelt Mike Römer bij een topclub in Europa, ik ben er zeker van dat hij Oranje haalt.

Jeugdkeeper van Groningen is nu 18/19 geloof ik dus niet veel jonger dan Stekelenburg.
Oud 08-08-2004, 21:39
Verwijderd
Citaat:

als jij een betrouwbare bron zou zijn dan is heel fc groningen wel geschikt voor het nederlands elftal
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 21:40
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:

kleine stap van Groningen A1 - Cambuur A1 naar Real - Barca
Oud 08-08-2004, 21:45
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
voor arjen robben niet
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 21:45
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
STUFF schreef op 08-08-2004 @ 22:39 :
als jij een betrouwbare bron zou zijn dan is heel fc groningen wel geschikt voor het nederlands elftal
BS.
Oud 08-08-2004, 21:46
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 08-08-2004 @ 22:40 :
kleine stap van Groningen A1 - Cambuur A1 naar Real - Barca
Groningen 2 btw

Maar Stekelenburg kan het ook, en er zijn vast genoeg voorbeelden te noemen die snel van een kleine club gaan naar een grote.

Die Zomer prijzen jullie ook steeds de hemel in.
Oud 08-08-2004, 21:54
RayMania
RayMania is offline
Afkraken kunnen jullie allemaal wel, maar kom dan met alternatieven voor Stekelenburg.

1. Van der Sar
2. Westerveld.

Tot zover lijkt iedereen het eens. Maar dan?

Zoetebier, Waterman, Terol, Janssen, Moens, Timmer, Römer, etc...etc..etc...

Kom op! Of te oud, of geen ervaring of dit of dat.
Stekelenburg heeft zich al bewezen, die andere talenten nog niet.

En het is een 3e keeper.
Die speelt nooit op het WK.
Oud 08-08-2004, 22:12
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
RayMania schreef op 08-08-2004 @ 22:54 :
Afkraken kunnen jullie allemaal wel, maar kom dan met alternatieven voor Stekelenburg.

1. Van der Sar
2. Westerveld.

Tot zover lijkt iedereen het eens. Maar dan?

Zoetebier, Waterman, Terol, Janssen, Moens, Timmer, Römer, etc...etc..etc...

Kom op! Of te oud, of geen ervaring of dit of dat.
Stekelenburg heeft zich al bewezen, die andere talenten nog niet.

En het is een 3e keeper.
Die speelt nooit op het WK.
Ik kraak Stekelenburg niet af het is iig niet mijn bedoeling mocht het zo overkomen.
Dat Van der Sar en Westerveld op dit moment de enige 2 zijn die het niveau aankunnen is iedereen het idd wel over eens.

Maar ik vind nou niet dat Stekelenburg zich echt bewezen heeft, hoeveel wedstrijden heeft ie nou gespeelt dan?
Laat hem eerst eens minstens een half seizoen keepen, dan pas kun je zeggen of die een goeie keeper is/wordt.
Het talent zal die ongetwijfeld hebben daar geloof ik heilig in maar om dat te kunnen zien heb je alleen wat wedstrijden in de jeugd nodig.

Wat ik zei over Römer, het kan natuurlijk zijn dat het nooit wat wordt dat komt ook vaak genoeg voor, maar er wordt door mensen binnen de FC gezegt dat het 1 van de beste keepers kan worden die Nederland gehad heeft.
Het is een leuke bijkomstigheid voor een FCG supporter dat ie van Groningen komt maar als die van Twente zou komen zouden die supporters er zo over praten, een kleinere club waar een talent speelt of heeft gespeelt (uit de jeugd komt) daar blijven die supporters een beetje trots op, dat zal bij sups van de top3 minder zijn.
Oud 08-08-2004, 22:37
Verwijderd
Terol is toch beter
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 23:09
Fantasy16
Fantasy16 is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 08-08-2004 @ 23:37 :
Terol is toch beter
terol is ut bestuh!!!

rene ponk een enkeltje bank en utrecht wordt kampioen!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2004, 23:11
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Fantasy16 schreef op 09-08-2004 @ 00:09 :
terol is ut bestuh!!!

rene ponk een enkeltje bank en utrecht wordt kampioen!!!
Zonder supporterssteun wel ja, dus een lege Galgenwaard komend seizoen.
Oud 08-08-2004, 23:12
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Hmz.. verloren.. altijd irritant zijn die 20.000 kids die kampioen geworden zijn en daarom gratis kaarten krijgen.. kunnen ze beter bij NL elftal doen.. daar valt dat blije gedoe niet zo op
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 00:27
Guissie
Guissie is offline
Ik was het eigenlijk vergeten
En toen bedacht rond 9 uur, ohw shit Jc-schaal. Dus ik ga kijken, word de wedstrijd om 6 uur gespeeld!

6 uur is geen voetbaltijd
Oud 09-08-2004, 00:31
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Guissie schreef op 09-08-2004 @ 01:27 :
Ik was het eigenlijk vergeten
En toen bedacht rond 9 uur, ohw shit Jc-schaal. Dus ik ga kijken, word de wedstrijd om 6 uur gespeeld!

6 uur is geen voetbaltijd
Van mij mogen alle wedstrijden gespeelt worden tussen 16.00 en 18.00 vind het wel een relaxte tijd.
Oud 09-08-2004, 00:42
Fantasy16
Fantasy16 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-08-2004 @ 01:31 :
Van mij mogen alle wedstrijden gespeelt worden tussen 16.00 en 18.00 vind het wel een relaxte tijd.
idd s avonds heb je tog nooit zin om er naar te kijken i.v.m. uit gaan, volgende dag weer school of werk enz...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 12:42
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Die 200 Utrecht supporters kwamen nog overal boven uit ook
Oud 09-08-2004, 13:00
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 08-08-2004 @ 18:57 :
Hoe denken jullie erover?
Speel het in het gelredome, dan heb je dat probleem nooit meer

Amstelcup trouwens niet, de kans is nog aanwezig dat ik er dan nog een extra keer heen moet.
Oud 09-08-2004, 13:01
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 09-08-2004 @ 13:42 :
Die 200 Utrecht supporters kwamen nog overal boven uit ook
Uiteraard, een paar seizoenen geleden gingen we naar ajax uit met 50 man en domineerden wij het stadion nog... Dat publiek daar is wel heel erg triest...

Behalve op het veld dan
Oud 09-08-2004, 15:55
USPalermo
USPalermo is offline
Beetje zwak trouwens dat de wedstrijd niet even gestaakt is, bij Twente leggen ze hem meteen stil als je iets over Ajax zingt.......
Oud 09-08-2004, 16:14
Fantasy16
Fantasy16 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-08-2004 @ 14:00 :
Speel het in het gelredome, dan heb je dat probleem nooit meer

Amstelcup trouwens niet, de kans is nog aanwezig dat ik er dan nog een extra keer heen moet.
je kan die wedstrijd ook gewoon in eindhoven of rotterdam spelen de kans dat er dan thuis voor deel is is 0,00000000000000001% want feyenoord en psv zijn tog te zwak om de finale te halen
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 16:26
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Fantasy16 schreef op 09-08-2004 @ 17:14 :
je kan die wedstrijd ook gewoon in eindhoven of rotterdam spelen de kans dat er dan thuis voor deel is is 0,00000000000000001% want feyenoord en psv zijn tog te zwak om de finale te halen
Hihihihihi
Oud 09-08-2004, 18:58
vreselijke fout
Citaat:
Fantasy16 schreef op 09-08-2004 @ 17:14 :
hihi Toch gek dat PSV de prijs vaker won dan ons aller ajax.
Oud 09-08-2004, 20:04
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 09-08-2004 @ 19:58 :
hihi Toch gek dat PSV de prijs vaker won dan ons aller ajax.
helaas is dat niet iets om trots op te zijn.....*waarmee ik ajax niet in de kont wil kruipen*
Oud 09-08-2004, 20:09
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 09-08-2004 @ 21:04 :
helaas is dat niet iets om trots op te zijn.....*waarmee ik ajax niet in de kont wil kruipen*
En toch kriebelde er iets omdat je er zelf had willen staan.
Oud 09-08-2004, 20:21
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-08-2004 @ 21:09 :
En toch kriebelde er iets omdat je er zelf had willen staan.
you got the point
Oud 09-08-2004, 22:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat zongen die Ajax-supporters nou na de rode kaart van Soetaers?
Volgens mij was het iets van "Hoerenzoon hoerenzoon, Van Egmond hoerenzoon"???

Mja, was een heel "nieuw" melodietje voor mij wat voetballiederen betreft...
Oud 09-08-2004, 22:31
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-08-2004 @ 23:28 :
Wat zongen die Ajax-supporters nou na de rode kaart van Soetaers?
Volgens mij was het iets van "Hoerenzoon hoerenzoon, Van Egmond hoerenzoon"???

Mja, was een heel "nieuw" melodietje voor mij wat voetballiederen betreft...
Het is als Ajacied natuurlijk ff zoeken naar de goeie melodie he, zovaak komt het niet voor dat ze zingen.
Oud 09-08-2004, 22:56
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-08-2004 @ 23:31 :
Het is als Ajacied natuurlijk ff zoeken naar de goeie melodie he, zovaak komt het niet voor dat ze zingen.
helemaal als het iets anders is dan 'Ajax ooohooo'
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 23:01
Guissie
Guissie is offline
Koeman geeft Wesley Sneijder forse geldboete

De excuses onmiddellijk na afloop van Ajax-FC Utrecht ten spijt: Wesley Sneijder heeft voor de wijze waarop hij de tweede Amsterdamse treffer vierde moeten bekopen met een forse geldboete. Voor televisiekijkend Nederland was duidelijk te zien hoe hij, nadat het de 2-1 had binnengeschoten, fuck you riep in de richting van de Ajax-bank..
Ook Ronald Koeman had het naderhand op één van de beeldschermen kunnen zien. 'Ik ben geen ervaren liplezer, maar dat was ook niet echt nodig', aldus de Ajax-coach, die zijn middenvelder beboette wegens 'ontoelaatbaar gedrag'.

Sneijder zelf putte ze na de verloren finale om de Johan Cruijff-schaal al uit in excuses. Hij had het allemaal zo bedoeld, en al helemaal niet in de richting van Ronald Koeman. Het was gewoon zijn persoonlijke emotie geweest, zo verklaarde hij, geboren uit frustratie vanwege het feit dat hij niet in de basis stond.

vi.nl
Oud 09-08-2004, 23:12
Alexanchez
Alexanchez is offline
Sneijder is echt een schatje.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 09:46
vreselijke fout
Wel grappig dat Sneijder in elk interview zegt dat het niet tegen Koeman was maar dat hij toch een boete krijgt. Lekker geloofwaardig ook die Sneijder
Oud 10-08-2004, 10:36
RayMania
RayMania is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 10-08-2004 @ 10:46 :
Wel grappig dat Sneijder in elk interview zegt dat het niet tegen Koeman was maar dat hij toch een boete krijgt. Lekker geloofwaardig ook die Sneijder
"Ja, ik had het tegen mezelf".
Yeah right Wesley, we zeggen Fuck You tegen jezelf, maar je schreeuwt en gebaart richting de bank....

Arrogant ventje.
Reageren

Regels voor berichten