Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2004, 21:44
Verwijderd
heb op het moment veel last van stress, slaap slecht, me hoofd zit egt helemaal vol, het ene moment gaat het goed maar even later stort in in 1x in, ik ben ook toe aan vakantie nog 2 weken...dan ben ik weer lekker thuis(ben een half jaar op stage en zit intern) heb ook last van heimwee....mis me vrienden enzo...
wie heeft er nog meer last van stress?wat doen jullie eraan?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 22:00
Copycat
Copycat is offline
gaat wel over
Oud 09-07-2004, 22:03
Verwijderd
ja i know, heb t vaker....maar hoe gaan jullie er mee om?hoe kan ik mezelf een beetje rustig houden?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 10:11
kimberley
kimberley is offline
Zorg ervoor dat je rust neemt. Ik neem aan dat dat nu nog niet kan omdat je school hebt enzo, maar een goede nachtrust doet ook al wonderen. Als je niet goed kan slapen/in slaap komt, kan je daar ook een heleboel tegen doen (klik ). Verder veel praten met familie, vrienden en verder is het afwachten totdat die 2 weken voorbij zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 15:17
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik weet niet wat je met dat intern zitten bedoeld, maar volgens mij mis je ook een beetje gezelligheid en contact met andere mensen. Als je dat wat hebt heb je meer afleiding en minder tijd om na te denken, volgens mij kan je daar ook meer innerlijke rust mee bereiken. Zodat je makkelijker zal kunnen slapen en dergelijke.

Good luck iig
Oud 10-07-2004, 20:22
Verwijderd
ik doe een opleiding paardensport in deurne, en nu loop ik een half jaar stage en aangezien het niet in de buurt zit woon ik bij mijn stagebegeleider en zijn vader in huis, ik eet gewoon met hun mee kan daar 's avonds tv kijken ect. op mijn stage komen dagelijks wel wat meiden van mijn leefdtijd waar ik gezellig mee kan kletsen, maar ja thuis is toch anders dat ik egt je eigen plekje je eigen vrienden en je eigen omgeving, voel me hier idd erg eenzaam ook al vin ik het werk heel leuk, kan ook wel goed opschieten met mijn stagebegeleider alleen is het nogal een stress ventje en zegt alles 100x(niet persoonelijk bedoelt doet ie bij iedereen) en daar kan ik moeilijk tegen...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 19:42
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Tja, helaas is iets als stage geen eitje en ook als je jezelf niet echt thuis voelt is dat niet makkelijk. Toch zal je jezelf er door moeten slaan. Probeer gewoon zoveel mogelijk afleiding te zoeken zodat je niet teveel in de put gaat zitten.
Oud 14-07-2004, 20:02
Verwijderd
dat doe ik ook ckr!tis nu ook nog maar 1,5 week....
...maar af en toe valt het me egt zwaar hoor!!vooral de ochtend...'s middags gaat het wel weer wat beter meestal, me stage is wel heel leuk, het werk wat ik doe, mijn stage begeleider is ook wel okeej alleen een zenuwe/stress ventje, wat mij dus ckr op me zenuwe werkt, af en toe word ik helemaal gek, ik ben nog niet klaar met het ene of tis ja wil je dit ff eerst doen en dan dat ect ect....
okej ik weet dat somiige dingen even voorgaan, maar je kan ook te ver gaan!!en ik ben ook al iemand die graag eerst hete ene af wil hebben voordat ik aan het andere begin!!maar nee hoor hier ben ik soms 100 dinge tegelijk aan het doen, nu zijn er ook nog 2 'staigaires'voor 1 weekje en die vragen ook nog alles aan mij, wat moet ik nu doen?waar ligt dat?hoe moet dit?blabla!! iets wat ik nu ook ff niet kan hebbe!!ze worde ook door me stage begeleider door naar mij gestuurd...
ik kan heel veel verantwoordelijkheid aan, maar je moet mij gewoon zelf me gang laten gaan, vertel me begin van de dag wat ik moet doen en komt helemaal in orde!
maar ja...misschien moet ik het ook wel zeggen tegen me stage begeleider, maar das ook niet makkelijk, misschien hou ik het zo nog ff vol, maar misschien komt het er vanzelf wel uit een x als k t egt helemaal heb gehad!
ik heb nu veel last van hoofdpijn, oorsuizen, stijve nek/schouders , moe....
tegen overspannen aan......
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 12:42
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ach, veel begeleiders zitten een beetje erg vastgeroest in hun eigen gewoontes en houden weinig rekening met hoe andere mensen werken. Ze verwachten dat je iets doet zoals hij/zij het wil. Op een gegeven moment zullen ze wel een beetje doorkrijgen hoe je werkt, maar uiteindelijk zal jij je het meeste aan moeten passen, want ze beoordelen jou nou eenmaal. En sommige dingen horen ook bij een stage zoals het helpen van mensen met minder ervaring met die stage. Het is nu eenmaal zo, maar gelukkig ben je bijna klaar

Regels voor berichten