Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2004, 16:24
Ninnoc
Ninnoc is offline
arch voor architectuur
aangezien ik erover denk met huidige studie te stoppen zit ik beetje rondtekijken wat ik verder kan doen. grote droom van me is ooit een kasteel / mooi pand te kopen en opteknappen. maar aangezien dat nu niet realistisch is zoek ik iets wat ermee te maken heeft. opleiding, werk (betaald/vrijwillig), curcus, informatie, eigenlijk dus vanalles. alles van werken bij restauratie van een gebouw tot opleiding in meubelmaker. informatie van te koop staande kastelen altijd fijn tot bezoek aan museum/monumentenzorg. het hoeft niet perse realistisch te zijn (qua financien, eisen etc) want ben dus nog orienterende

Laatst gewijzigd op 30-07-2004 om 16:28.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2004, 20:37
brinta
brinta is offline
Ik heb alleen luchtkastelen in de aanbieding .

Het klinkt erg leuk wat je van plan bent, je zou qua opleiding kunnen denken aan:
MBO hout & meubileringscollege (Amsterdam of Rotterdam)
HBO: interieurdesign (dan leer je anderen bevelen geven over wat je getimmerd wilt hebben, want doe het zelven leer je hier volgens mij niet echt) aan Willem de Kooning Academie, andere kunstacademie of Design Academy

Verder: vaak zoeken mensen die al een kasteeltje in Zuid-Frankrijk (bijv) gekocht hebben naar vrijwilligers om het te helpen opknappen, kijk op marktplaats.nl bij Banen -> Vrijwilligerswerk of in de krant bij Personeel gezocht-> Oproepjes of Vrijwilligers

Succes!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 18:24
Breg
Breg is offline
kijk eens op www.bouworde.nl ik weet niet precies wat het is, maar hoorde er iets over van iemand anders. Heeft in ieder geval met het opknappen van gebouwen te maken.
Reageren

Regels voor berichten