Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2004, 11:12
ludachris
ludachris is offline
Vorige week nog heb ik bijna elke dag mijn vriendin gezien, we hadden t super met elkaar. Sinds ik haar zaterdag (ik ging eerder weg bij een feest om met haar naar een cafe te gaan omdat haar vriendinnen ineens hadden afgezegd en zij tch graag wegwilde) met haar naar cafe gegaag, leuk gehad samen en sn8's thuis gebr8. Sinds die avond heb k haar niet meer gesproken (via telefoon) of gezien! Ze liet nix meer van haar horen...
Heb haar 2 keer op msn gesproken, waarvan de laatste keer vanmorgen, net dus. Ik d8 dat het wel btje leuk gesprek ging worden, maar ze sprak wel anders (haast nauwelijks) tegen me als anders. Tot op een gegeven moment nix van dr horode op msn, ik vroeg of er iets was? tot ze zei dat ze weg moest. Dus ik vroeg of ik haar nog zag snel of zou spreken. zei ze'wat is er nou man?' dus ik zei of ik haar nog zie snel? Zegt ze 'ja we zien elkaar vast wel een keer'. Ging ze offline, dus ik belde haar paar keer, maar nam niet op...
Ik heb haar ook 2 smsjes gestuurd met erin of ik wat gedaan heb? of er wat is? en of ze het me wil zeggen asjeblieft! Heb nog nix gehoord. (als het goed is is ze nu werken)

ik kan dit echt neit aan, zit met trillende handen dit te typen. Ik ga echt kapot zo.....

hebben jullie dit wel eens meegemaakt ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2004, 11:23
druiveke
druiveke is offline
hey
hoe lang was je al samen met haar?
kan ze normaal antwoorden op haar werk?

misschien voelde ze zich wat verstikt na die week...

ik zou het nu zo laten, ga wat gezllig doen en haar ni constant bellen en smsen
ze laat je zowieso wel wat weten!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 11:23
Hagel
Hagel is offline
ik ben ook weleens gedumpt ja, doe je niks aan.
Oud 14-07-2004, 11:25
Charlottetje
Charlottetje is offline
het is kut, maar je moet dan gewoon afwachten.
er zal niets anders opzitten en als ze aan het werk is kan ze sowieso niet antwoorden natuurlijk.
Oud 14-07-2004, 11:32
ludachris
ludachris is offline
we zijn nu meer dan 1,5 maand echt met elkaar, en 3 maanden ervoor gingen we al goed met elkaar om.

ik kan t niet laten rusten, t blijft maar door me heen gaan...

misgien is ze indd wel wat verstikt, maar hoe ze doet, normaal belde ze me leke avond bijvorobeeld..nu heeft ze me sinds zaterdag niet 1 keer gebeld..

ik ga haar denk een smsje sturen of ik vanavond bij haar langs kan komen om haar weer te zien en dat k dr na haar werk bel..want mis haar! (wat misgien is dat ze zo doet, is dat k nooit voorstel om elkaar te zien (verlegen gevoelig type ben k), of dat ik bij dr langs kom, zij neemt altijd t initiatief bijv.)

ze werkt in een bakker, normaal antwoordt ze normaal als ik langs kwam, dan liet ze t werk liggen en kwam ze met me praten...maar ik ga niet langs, ik weet niet wat ik kan verw8en nu ze zo is...

Laatst gewijzigd op 14-07-2004 om 11:57.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 12:05
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Beetje apart dat ze zo doet ik zou gewoon langsgaan vanavond bij haar. Is wel raar dat jullie elkaar eerst elke dag zien en daarna opeens niet meer omdat ze niks van zich laat horen en zo raar doet
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 12:11
ludachris
ludachris is offline
Jah daarom, en vorige week was t allemaal uit haar initiatief om telkens naar mij te komen om me te kunnen zien...

Ik ga niet zomaar bij haar langs, nog nooit zomaar ineens voor haar deur gestaan. Heb haar net sms gestuurd dat of we elkaar vanavond zien, dat ik bij haar langs kom? Of dat we morgen wat gaan doen anders? Ook heb ik erin gezet da tik haar mis, maar niet weet of zij mij ook mist?!
Maar ik bel haar wel na haar werk, kijken of ze me dna wel opneemt!

Ze doet namelijk bij mij overkomen alsof ze me niet wilt spreken namelijk ofzoiets...geen contact t liefst met me heeft! Maarjah, dat kan ik dan maar hopen van niet...

Heeft iemand diet wel eens meegemaakt ofzo? Ik voel me er echt zo kut bij namelijk...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 12:22
filia dei
filia dei is offline
Jah, t'is een vreemd verhaal. Ik weet ook niet wat je ermee aan moet. K'heb zelf nog nooit zowiets meegemaakt. Misschien dat ze ergens problemen mee heeft die niets met jouw te maken hebben. Of 't is der tijd van de maand ofzo. Maar goed, ik zou proberen contact met haar te krijgen en er met haar over proberen te praten dus recht op de man af: 'waarom doe je zo?'
Maar haar ook niet proberen te stalken. Gewoon af en toe een berichtje en niet 3 per minuut ofzo
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 12:25
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
dat ken ik ze heeft misschien tijd voor de zelf nodig.. ga cker niet drammen of vragen of ze het wilt uitmaken dan gebeurt dat ook zo.. spreek uit ervaring
suc-6 komt vast wel goed!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 12:27
ludachris
ludachris is offline
Haha, neeh ik stuur ok nix meer aan berichtjes hoor en bel haa rpas als ze klaar is met werk, duurt nog tot 5 uur..
Misschien heeft ze innd problemen met iets anders..of indd probleem v/d maand (mocht dat zo zijn, vindt ik t wel erg dat ze zo diet hoor)..of er is iets in d eliefde ofiets.

Ik vraag het ook als ik dr spreek vanmiddag (ik mag hopen dat ze wel opneemt als ik bel dit keer) waarom ze zo doet, of er iets is...want ik wil dat ze weet dat ik me echt klote voel nu...

1 ding blijft in me opkomen...toen ze zei via msn 'wat is er nou man'? zo heeft ze nog nooit tegen me gepraat...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 12:29
goodfella
goodfella is offline
misschien heeft ze problemen thuis en heeft ze even geen trek in je, of ze is je gewoon zat....als je genegeerd word terwijl je gewoon contact probeert op te nemen kan je ook je voet tussen de deur zetten en om duidelijkheid vragen. Dat moet je wel durven
Oud 14-07-2004, 12:30
ludachris
ludachris is offline
Citaat:
tikmaarwat schreef op 14-07-2004 @ 13:25 :
dat ken ik ze heeft misschien tijd voor de zelf nodig.. ga cker niet drammen of vragen of ze het wilt uitmaken dan gebeurt dat ook zo.. spreek uit ervaring
suc-6 komt vast wel goed!
ik ga ook neit meer drammen, maar naar aanleiding van t berichtje dat ik laatst stuurde over of ik vanavond bij dr langs kan komen en da tik haar daarover bel als ze klaar is met werk, dan bel ik dr pas weer.

en ove ruitmaken, ga k ook echt neit over beginnen hoor tikmaarwat, want dan weet ik zker dat ik iets dan fout doe tegenover haar..maar tikmaarwat, jij hebt dit dus wel eens meegemaakt?? omdat je zegt dat je dit kent! wat was er toen en hoe lang??
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 12:32
ludachris
ludachris is offline
Citaat:
goodfella schreef op 14-07-2004 @ 13:29 :
misschien heeft ze problemen thuis en heeft ze even geen trek in je, of ze is je gewoon zat....als je genegeerd word terwijl je gewoon contact probeert op te nemen kan je ook je voet tussen de deur zetten en om duidelijkheid vragen. Dat moet je wel durven
dat deed ik ook, ze zei dat ze weg moest.. dus ik vroeg toen nog even gleijk 'of er wat is'? maar ze antwoord daar gewoon niet op....ook niet toen ik dat schreef in een smsje gisteravond..

maar ik wil indd gewoon duidelijkheid erover..maar dan meot ik dr wel spreken of zien
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 12:34
Cookie
Cookie is offline
ey ik heb het wel een keer meegemaakt, ik wil jeniet ongerust maken ofzow maar bij mij is het toen uitgegaan.
hij antwoorde mn smsjes niet meer, deed bot enzow. dat heeft 2 weken geduurd, toen was ik het zat. ik heb hem gevraagd wat hij van onze relatie vond, naja toen heeft ie het uitgemaakt. je doet er niks aan het is super klote idd.
als ik jou was zou ik wachten tot ze weer contact met jou opneemt. sterkte
Oud 14-07-2004, 12:36
goodfella
goodfella is offline
ff flink je frustraties weg meppen in de sportzaal help bij mij altijd
Oud 14-07-2004, 12:38
ludachris
ludachris is offline
hier zit ik dus ook al aan te denken ja....
al sinds zondag heb k dit al in me hoofd...

terwijl ikw eet dat ze zo gek van is, of was (weet ik nog niet). Ze zei al dat we volgend jaar samen op vakantie gingen etc, met mij deze week naar stad zouden gaan, zouden gaan bowlen en weet ik t al niet wat, maar sinds zondag...hoor ik niets meer van dr..ik hoop dat ik dr na dr werk wel keer spreek
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 12:40
ludachris
ludachris is offline
ooh K***** zooi, k kan wel janken echt
sorry dat ik zo op dit forum mijn probleem opleg hoor...maar misgien hebben meisjes dit wle vaker hoor, zo'n tijd...misgien dat meisjes dit ook wel eens hebben, zou ik graag horen van ze dan hiero!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 12:41
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
het ging echt super goed tussen ons en toen ging ze op vakantie... wij belde iedere dag en toen ze weer kwam waren we echt hele dagen bij elkaar.. toen naar een tijdje.. werd het minder... en toen vroeg ik telkens of ze wat wou doen.. toen zij zij van nee nu heb ik dit dan heb ik dat enzenz.. met gevolg dat we elkaar de hele week niet hebben gezien en toen nog een halve week niet.. ik vroeg der wil je het soms uitmaken en toen zei ze van ik heb hier heel lang over zitten denken enzo.. en ik heb meer tijd voor mezelf nodig dus het is beter als we er een punt achter zetten.. het is later wel weer goed gekomen.. naar 2 weken dus het was meer een over haaste beslissing van der..

sterkte
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 12:42
goodfella
goodfella is offline
straks is ze nog zwanger , nee ik zou proberen ergens anders aan te denken... hoe moeilijk dat ook is. Want het eet je op... en je let op elke minuut die voorbij komt. Zo gaat dat ook niet.
Oud 14-07-2004, 12:49
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
ludachris schreef op 14-07-2004 @ 13:38 :
hier zit ik dus ook al aan te denken ja....
al sinds zondag heb k dit al in me hoofd...

terwijl ikw eet dat ze zo gek van is, of was (weet ik nog niet). Ze zei al dat we volgend jaar samen op vakantie gingen etc, met mij deze week naar stad zouden gaan, zouden gaan bowlen en weet ik t al niet wat, maar sinds zondag...hoor ik niets meer van dr..ik hoop dat ik dr na dr werk wel keer spreek
2 weken voor dat het uitging (hij ging nog een week op vak) zei hij ook dat ik de laatste voor hem was (nou niet gaan reageren : kan tog dat hij na jou niemand meer kan krijgen), gevoelens kunnen snel veranderen!
Oud 14-07-2004, 13:04
ludachris
ludachris is offline
Ik snap het wel...ik hoop dat het een probleem van haar of van mij is, niet dat zij iemand anders heeft ofzo...problemen zijn namelijk op te lossen , maar voor ik weet of t een probleem ofzo is moet ze het eerst eens zeggen...haar spreken om er8er te komen, maar dat vermijdt ze dus eigenlijk!! waardoor ik heel triest van binnen wordt..eigenlijk denk ik in mezelf nu al dat ik nu al weet dat ik haar ook vandaag niet spreek, ook al moet t wel wanmt dan weet ik waar ik aan toe ben! Hoop dat ze na werk wel iets wil zeggen tegen me!

Ik ben ondertussen aantal dingen thuis aan t doen, dus zo kom ik de dag wel door door er niet elke minuut aan te hoeven denken!

Ik vraag me echt af om meer meisjes wel eens zo doen, zoals mijn vriendin nu doet..
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 13:18
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Bij mij is het niet gewoonlijk. Ik wil me vriend zo vaak mogelijk zien ook als ik mezelf even niet echt goed voel.

Al zou ik niet meer reageren of nix van me laten horen dan zou ik denk minder intresse hebben. Ik weet het neit als ik minder gevoelens heb leg ik dat gewoon voor. Ik zou niemand gaan "negeren"
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 13:24
ludachris
ludachris is offline
Dat was dus vorige week, en die weken ervoor ook zo...vooral vorige week, ze was bijna elke dag bij me of belde me wel..maar ineens deze week, snap er nix van (het zou indd kunnen komen doro t maandelijkse probleem, maar dan nog is t heel extreem vindt ik, als je zo bot en negerend doet..alsof ze neit wil vertellen wat er speelt..). Ze weet denk niet hoe ik me erbij voel...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 13:45
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
dat maandelijkse zou wel niet de reden zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 14:34
ludachris
ludachris is offline
neeh daar ga ik ook niet vanuit nee...
Ik hoop eerlijk gezegd dat t probleem bij mij ligt, want een probleem is op te lossen! Zolang t maar neit is dat ze iemandanders heeft of iets dergelijks dat reden is om uit te maken!....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2004, 14:43
Verwijderd
Kijk, ik wil je absoluut niet ontmoedigen, maar ik ben ongeveer een half jaar lang goed bevriend geweest met iemand die ik misschien wel als beste vriendin beschouwde en die deed eens in de twee maanden zo tegen mij en hoewel ik niets met haar had, herken ik je gevoel. Als er een duidelijke oorzaak is, moet je proberen die oorzaak weg te nemen en verder te gaan. Als ze niet precies weet waarom ze zo deed echter, kun je maar beter afstand van haar nemen, dat is echt veel gezonder voor je. Dat zij dan zo doet is dan haar probleem, je moet jezelf niet door behulpzaamheid molesteren.

Sterkte.

[edit]

Oh wacht, jij bent die gast van deze topic. Ik adviseer je het nu echt uit te maken, want dit is gewoon vreselijk slecht voor je.

Laatst gewijzigd op 14-07-2004 om 14:48.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 15:07
ludachris
ludachris is offline
Uitmaken kan ik gewoon niet, echt niet. Ik hou super veel van haar, en is echt zo'n mooi en leuk meisje...uitmaken wil ik niet, echt niet. Jullie kennen mij als persoon niet, ik ben een misgien wat gevoeligere jongen dan anderen, ik heb serieus alles voor haar over, ik kan zelf een liede niet beeindigen..als ik van iemand hou, dan doe ik dat ook voor altijd laat maar zeggen.

Darrom zit ik zo'n btje nu onderin de put, ik kan dit niet echt aan namelijk...zit er teveel mee!

Daarom wat je net zei, wil ik het probleem weten (als het al een probleem is) en kijken of t op te lossen is, want wil haar neit kwijt..of ze is me aan t playen of iets, dan kan k er nix aan doen!
Maar ben ook weer aan ene kant bang (als ik haar 'al' spreek) dat ik zo'n boos vriendin aan de lijn krijg die niets tegen me wil zeggen ofzo, snap je..
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 15:14
Verwijderd
Voordat ik hierop in zal gaan moet je haar maar gewoon spreken, hetzij telefonisch, hetzij face-to-face (als ze bijvoorbeeld niet opneemt, zomaar ophangt of andere grappen van dat soort uithaalt of als dat je prettiger lijkt).
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 15:25
ludachris
ludachris is offline
Citaat:
perseus schreef op 14-07-2004 @ 16:14 :
Voordat ik hierop in zal gaan moet je haar maar gewoon spreken, hetzij telefonisch, hetzij face-to-face (als ze bijvoorbeeld niet opneemt, zomaar ophangt of andere grappen van dat soort uithaalt of als dat je prettiger lijkt).
Ik vondt t al niet prettig dat zij mij niet meer belde de afgelopen dagen, dan it dus al helemaal niet prettig dat zij niet opneemt als ik bel...of niet op me smsjes reageert!
Ik wil haar gewoon spreken telefonisch of anders face to face jah..maar ik weet neit of ik haar snel zie want ze zei vanmorgen via msn op mijn vraag of ik haar nog zie; 'jah vast wel een keer'
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 15:28
Verwijderd
Citaat:
ludachris schreef op 14-07-2004 @ 16:25 :
Ik vondt t al niet prettig dat zij mij niet meer belde de afgelopen dagen, dan it dus al helemaal niet prettig dat zij niet opneemt als ik bel...of niet op me smsjes reageert!
Ik wil haar gewoon spreken telefonisch of anders face to face jah..maar ik weet neit of ik haar snel zie want ze zei vanmorgen via msn op mijn vraag of ik haar nog zie; 'jah vast wel een keer'
Als jij duidelijkheid wilt dan zul je die zelf moeten halen. Ga naar haar huis (handig: http://route.anwb.nl) of zit nog een paar dagen thuis te huilen, veel zal dat huilen je niet opleveren, alleen maar een nog slechter gevoel.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 15:38
Trinity
Trinity is offline
Citaat:
ludachris schreef op 14-07-2004 @ 12:12 :
maar ze sprak wel anders (haast nauwelijks) tegen me als anders.

'ja we zien elkaar vast wel een keer'.
honderden keren heb ik meegemaakt dat mijn partner onverklaarbaar kortaf tegen me deed dat ik dacht 'waar verdien ik dit aan.' Media als msn vind ik erg vervelend, dus ik kan je alleen adviseren je daar niet van aan te trekken.

Wat je wel van iemand mag verwachten is dat ze niet lullig gaan doen over msn. Als ze een beetje fatsoen heeft dat is ze je nog ene verklaring schuldig

andere optie is dat ze het gewoon druk heeft, en het hele voorval berust op een misverstand. In beide gevallen: blijf rustig, zo maak je het in ieder geval niet erger
Oud 14-07-2004, 16:20
Dzjes
Dzjes is offline
Als ik jou was zou ik haar eventjes laten doen,
ik krijg de indruk dat je haar constant smsjes stuurt enzo, teveel is teveel..
ga er gewoon vanavond eens langs en vraag haar wat er scheelt. (msn en sms zijn nu eenmaal niet zo geschikt ) Het kan best zijn dat het iets thuis is, of dat ze problemen is. Het kan natuurlijk ook best zijn dat ze jullie relatie beu is. (wat me toch vrij sterk lijkt als jullie zo een leuke week hebben gehad en als ze plannen zat te maken)

Het is nu toch na 5u.. heb je haar al gebeld? Of gehoord..?
Je hebt in elk geval al genoeg initiatief genomen nu, als ze van zichzelf niets meer laat horen, stop dan met sturen of bellen en ga gewoon langs.
Ohjah, en wat Trinity al zei.. hou je rustig,dan maak je het niet erger.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:21
Verwijderd
Als je het mij vraagt is ze vreemd gegaan.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:24
ludachris
ludachris is offline
heb haar niet constant smsjes gestuurd hoor haha, heb er vandaag 2 en zondag 1, en vandaag 5 keer 8er elkaar gebeld omdat ze ineens offline ging na aantal opmerkingen dat ik d8, ik moet haar nu spreken..
ik ga haa rnu bellen, kijken of ik iets uit me kan krijgen en of zzij wel opneemt...

er werdt niet opgenomen. wil niet zeggen dat ze me weigert hoor, ze zal wel net thuis zijn ofzo, weet k t wat.

Laatst gewijzigd op 14-07-2004 om 16:26.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:27
Dzjes
Dzjes is offline
Als ik jou was zou ik er nu toch wel mee stoppen..
je hebt genoeg moeite gedaan, en ze zal toch wel zien dat je gebeld hebt zeker..?

Ga er gewoon langs vanavond en vraag het haar gewoon. (en bereid je mss toch maar op het ergste voor)
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:44
ludachris
ludachris is offline
Ze smsde me net...

Snap niet wat erin staat eigenlijk, misgien een vrouw wel:

Het ligt niet aan jou. Maar wat jij van ons verw8 kan ik je nog niet geven. Ben dr nog niet aan toe. Sorry weet niet hoe ik het anders moet zeggen.

Ik smsde trug met vraag wat ik dan van haar wil/verw8?? dat ik dr niet begrijp, en of ik dr vanavond mocht bellen..

Snapt iemand iets hiervan?

Laatst gewijzigd op 14-07-2004 om 16:49.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 17:30
Tremium
Tremium is offline
ik denk dat je net gedumpt bent, sorry hoor.
Oud 14-07-2004, 18:09
ludachris
ludachris is offline
ze smsde trug dat ze nog nei ttoe is aan een relatie om t zo maar te zeggen. ze wil me niet als vriend kwijt. dat stond erin
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 18:10
Verwijderd
Eigenlijk staat er dat het uit is en dat ze graag met je bevriend wil blijven...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 18:11
romanov
romanov is offline
Citaat:
perseus schreef op 14-07-2004 @ 19:10 :
Eigenlijk staat er dat het uit is en dat ze graag met je bevriend wil blijven...
Dat zeggen alle meisjes, nadat het uit is. Alleen jammer dat het vrijwel nooit zo gaat.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 21:01
ludachris
ludachris is offline
Het is helaas uit nu!
T klinkt voor jullie ongeloofwaardig misgien, maar zolang ik t maar geloof...Ze is nog super gek van me, ik natuurlijk ook van haar! Maar omdat ze een half jaar geleden een 3 jarige relatie had (die is uitgegaan omdat ze beide vonden dat ze veel te veel dingen lieten om bij elkaar te zijn etc, dus meer vrijheid). Na dat half jaar d8 ze wel weer genoeg van die vrijheid, eroverheen was (dus wel weer afhankelijk van iemand kon zijn, van mij dus), maar daar is ze 8er gekomen dat ze dat dus weer niet kan nu, dus weer vrijheid wil, ook al is ze gek op me..(ik weet dat dat zo is, ze moest op een gegeven moment toch huilen net als ik). Dus we blijven eccht goede vrienden! All1 de relatie is over omdt het problemen zou opleveren...Nu kan ik als VRIJGEZEL 2 weken naar ALANYA! Dat is wel weer een voordeel...maar MIS haar echt!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 21:10
Kabouter
Kabouter is offline
Het klinkt niet echt ongeloofwaardig hoor! Ik heb hetzelfde gehad, en ik en me ex zijn nog steeds vrienden. In het begin is het moeilijk, maar als je volhoudt gaat t zeker lukken!!
Succes,
Liefs, Stefanie
Oud 14-07-2004, 21:49
ludachris
ludachris is offline
Dankje, zij had t er ook moeilijk mee via telefoon...Maar we hebben vrijdag afgesproken dat we wat gaan doen, en ik wil ook gewoon bij haar blijven dus dingen met elkaar blijven doen, en vooral ook omdat we elkaar nog steeds super leuk vinden en heel gezllig met elkaar hebben altijd! Ze durfde t nu te vertellen gelukkig, en niet later, ze was bang dat k d8 dat ze m gebruikte etc...maar ik weet dat dat niet zo is!Ze wil all1 niet nog een keer aan iemand verbonden zijn en dus dingen in te moeten leveren voor de relatie, daar is ze nog steeds niet aan toe, ik heb er begrip voor, ook al hebben we allebei gevoelend voor elkaar!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 21:58
Risce
Risce is offline
wat nou sms'en....
Oud 14-07-2004, 22:13
viswijf
viswijf is offline
weet je wat pas kut is? ? ?
geplayed worden!! players zijn echt zielig!!

je ontmoet een leuke jongen , je neemt met hem en je gaat vervolgens lekker 2weken op vakantie.
als je hem belt krijg je te horen : ik mis je ik hou van je blablabla en als je terugkeert naar nederland en je bent weer bij je vriendje krijg je te horen dat ie 2x heerft liggen batsen met een vriendin van je plus heeft gezoend met 1 of andere snol en ook nog eens een meisje uit de disco heeft gevingerd, nou mensen dit vergeef je iemand NIET
stoer hoor je bent een player je kan iedereen krijgen wie je wilt nou ik vind het respectloos omgaan met anderen mensen. je kan toch wel rekening houden met gevoelens van anderen ?

ik bedoel kom nou , playen is echt zielig
en NEE het is niet stoer
Oud 15-07-2004, 00:27
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
90% van de vrouwen wil iets met 30% van de mannen.

De overige 70% van de mannen zijn juist de mannen die betrouwbaar zijn. Dus kijk eens niet naar de 'lekkere dingen' maar naar de 'gemiddelde dingen'.
Oud 15-07-2004, 00:35
Verwijderd
Citaat:
viswijf schreef op 14-07-2004 @ 23:13 :
ik bedoel kom nou , playen is echt zielig
Weet je wat nog erger is? Geplayed worden.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 00:51
Verwijderd
Ik beveel je nog steeds aan afstand van haar te nemen want ik denk dat ik wel weet wat ze gaat doen met die vrijheid en jou doet het straks heel veel pijn...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 09:27
ludachris
ludachris is offline
Neeh, zo denken jullie, maar zolang ik maar weet dat het niet zo is..tuurlijk er is een kans dat t wel zo is, dat is wat ik nog niet helemaal ckr weet..maar ik weet dat ze het er ook neit makkelijk mee heeft, waarschijnlijk spreek ik haar vanavond weer. Morgen zou ik met haar meegaan ergens heen, dus kunnen we dan praten, wat ze ook voorstelde om erover te praten.
Gistr toen ik zei via telefoon (ik had t toen heel moeilijk) dat ik haar miste, zei ze dat ze nog voor had genomen om niet te huilen en deed t toen toch! Ik mis haar echt afschuwelijk, vooral als ik in me eentje ben..
Ik hoop dat ze toch gaat merken dat ze niet helemaal zonder me kan en toch bij me trug komt...wie weet. Ze is nog gek op me, net al sik op haar, en dat gaat niet weg!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 10:50
Cookie
Cookie is offline
ik denk (hoop voor je) dat als ze over een tijdje wel toe is aan een relatie ze weer opnieuw met je wil beginnen want als jullie echt van elkaar houden (zoals je zegt) gaat dat ook niet weg als het even uit is.
ik wens je heel veel sterkte, en kop op, ze is niet dood ofzow je ziet haar tog nog veel, je bent haar iig niet helemaal kwijt
Reageren

Regels voor berichten