Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2002, 15:08
*JOHAN*
*JOHAN* is offline
Voor anw, moet ik in mijn eentje een presentatie maken over een natuurwetenschappelijk onderwerp. De presentatie moet 10 minuten duren.

Wie weet er een goed onderwerp?
Ik had zelf het idee om windenergie als onderwerp te kiezen, maar dat lijkt me toch niet zo geslaagd (Beetje saai en er zijn niet zoveel plaatjes van te vinden)
Het mooiste zou een onderwerp zijn met een bijpassende videoband waar ik stukjes uit kan laten zien. Tips zijn ook altijd welkom. Dit is mijn 1e presentatie dus ik weet niet echt hoe ik het moet gaan aanpakken :-(
Oud 04-02-2002, 18:57
[Pierewiet]
[Pierewiet] is offline
http://schoolvakken.pagina.nl/

heeft een afdeling ANW misschien doe je daar een idee op!
Oud 10-02-2002, 21:24
everdien
everdien is offline
je kan het altijd over windenergie doen. helemaal niet zo'n probleem. stap op iemand af die cv-ketels en dergelijke levert, en je krijgt zo een heleboel informatie. ik moest in de ook een verslag hierover maken. (heb het niet meer, sorry) maar toen heb ik daar ook alle info vandaag gehaald. ik kreeg ook een video mee, waar je veel aan kunt hebben. ook in de bieb is veel te vinden.

succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten