Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
In mijn huis was nog een kamer vrij toen ik voor de vakantie weg ging. Kamer is 10 m2, de prijs zal wel ongeveer tussen de 225 en 250 zitten. Vorige meisje betaalde 210 euro geloof ik, maar de huisbaas gooit er meestal 15 euro bovenop als er een nieuwe huurder komt..
Kamer ligt 3 minuten lopen van station, 6 minuten fietsen van de uni waar ze heen gaat, en tis iets meer dan 5 minuten lopen naar het centrum. Er zijn 11 kamers in het huis, alleen meisjes, en tis ook netjes. Het is geen samen eten en koken en andere dingen doen huis, meer ieder voor zich gewoon. Mijn kamer heb ik via maaslandbeheer (www.maaslandbeheer.nl) gekregen, dus ik denk dat deze kamer ook via dat bureau gaat. Ik zal zo eens op de site kijken of hij erop staat, en anders kan ik het telefoonnummer van de huisbaas wel doorgeven als je vriendin interesse heeft ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het kan ook zijn dat de huisbaas ook gewoon verhuurt, als het zo via via gaat, en dat je dan dus niets met maaslandbeheer te maken hebt ![]() Kamernet is idd ook een goed idee, maar het kamerburo vind ik wat minder.. je kunt volgens mij pas echt een goede kamer krijgen als je 3 jaar ofzo ingeschreven staat, zeker nu in deze tijd als veel mensen op zoek zijn naar een kamer. Of je komt in België terecht, maar het is ook maar de vraag of ze dat wil. En als je eenmaal in een huis zit, kun je ook nog altijd makkelijk doorschuiven als er een andere kamer vrijkomt ![]() |
Advertentie |
|
|
|