Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wij hebben em idd op video opgenomen van de tv, kost je een paar videobanden maar het is veel goedkoper dan om hem nu ergens te gaan kopen.
|
![]() |
Ik heb ze gelukkig allemaal op videoband staan!!!!!!! hehe, die dvd box is idd veelste duur, misschien kan iemand ze keer rippen en als divx op het www plaatsen?! Ze komen er vast wel een keertje te staan!
Greetz ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
mooiste vond ik de momenten dat je alleen het hijgen van een soldaat zelf hoor ( als ie op het randje van leven en dood is, of als hij in een zware strijd was), dus als je verder niks hoort behalve het hijgen van een soldaat.
En het mooie is, als je aan het mountainbiken bent, in een bos en je rijdt alleen, is dat geluid precies hetzelfde, je hoort alleen jezelf hijgen en verder helemaal niks.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij mij heeft een serie/film voor het eerst de oorlog zo realistisch mogelijk laten zien. Als ik nu aan de Tweede Wereldoorlog denk, gezien door de ogen van soldaten, dan zie ik echt de hel. En volgens mij is dat ook goed dat dat eindelijk gedaan wordt. Bij veel andere films wordt het iets te mooi. Daarom is het er doorheen vlechten van de echte personages ook zo goed. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Films, TV & Radio |
Band of Brothers DaDude | 1 | 24-11-2002 11:35 | |
Films, TV & Radio |
filmlijst dopehead | 70 | 08-10-2002 10:15 | |