Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tja, het kan mij niet zo veel schelen dat die mensen doen, het is hun haar.. wat ik alleen niet snap is waarom pimmetje eerst wordt afgeschreven als een bijna-niet menselijk iets, een facist (wat hij overigens niet was) en gewoon een eikel met zieke ideen, en nu in eens wordt uitgemaakt voor haast een nationale held.. |
![]() |
|
Het gaat me NIET om politiek! Strax wordt mijn topic nog verplaatst.....
![]() ![]()
|
mzz geen idee eik of veel mensen dat zullen doen..
Mensen die het echt met zijn ideeen enzo eens zijn geweest en vanaf het begin op hem hebben gestemd misschien wel ja.. Maar gewoon sympathisanten minder snel.. Maar er zulle zeker wel mensen zijn die dat doen denk ik zo.. Ik zelf in ieder geval niet! ![]() ten eerste ben ik geen aanhanger van Pim, ik vind het rot dat ie dood is, want het is gewoon belachelijk dat ie is neergeschoten.. en ten tweede vind ik dat zonde van mijn haartjes.. ![]()
||
Citaat:
Ik vind het een beetje onzin omdat nou eenofandere politicus een kaal hoofd heeft en vermoord is om ook m'n kop kaal te laten scheren. Vind zowieso die hele hype om pim fortuyn heen onzin, maar goed.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik denk het ook niet,misschien een enkeling maar ik denk niet dat half nederland zometeen met een kaal hoofd loopt.
Maar mensen met kale hoofden en nette pakken vallen nu wel opeens meer op..dus het kan ook daardoor zijn dat het lijkt alsof het uit eerbetoon is voor P.F omdat het je anders niet opviel. |
![]() |
||
Citaat:
Valt me op trouwens dat er nu veel politici (en andere mensen die geen ja of nee kunnen antwoorden op een ja/nee-vraag) met zo'n typische PF-stropdas rondlopen, met van die brede strepen. Weet niet wat er van te vinden ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
mja hoe hypocriet eigeluk eerst pim afzeiken en nu issut een "held" dus dan maar je hoofd kaal... mja och niet dat ik wat anders had verw8 van die "gemiddelde" pim-aanhanger
![]() (kijk mij eens heeeerlijk generaliseren met het "dat soort mensen" gedoe ![]() [ontopic] ik denk dat er vast wel wat mensen zijn die hun hoofd kaal zullen scheren simpelweg voor pim maar ach als die mensen dat willen moeten ze vooral doen wat ze niet laten kunnen. [/ontopic] ![]()
||
Citaat:
ja, maar dat heb ik nu al twee maanden, ik wil is iets anders snapje
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
lonsdale love all colors DreamQueen | 100 | 12-01-2005 20:41 | |
Algemene schoolzaken |
Geen LONSDALE! E Che Guevara | 73 | 14-12-2004 21:56 | |
Lifestyle |
LoNsDaLe Paulo Nuñez | 180 | 17-11-2004 13:21 | |
Lifestyle |
Karl Kani... Upke | 88 | 30-05-2004 22:37 | |
Lifestyle |
White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on. Verwijderd | 105 | 18-05-2004 17:43 | |
Lifestyle |
kale mannen artless | 56 | 21-03-2004 19:36 |