Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2002, 17:20
QQQ
QQQ is offline
Hay hay

Ik heb ff jullie raad nodig. Ik heb namelijk een goede vriend die heel erg lief is enzo en nu wil hij wel met mij maar ik heb 3 twijfels nu wil ik dus ff weten wat jullie zouden doen.
1) hij is nie knap ofzo (maarja et gaat opzich nie over uiterlijk)
2) sommige andere vrienden vinden hem nie ech wat voro mij
3) hij is op et moment me beste vriend en ik heb wel es wat met een andere beste vriend gehad maar das helemaal verkeerd afgelopen en nu is er dus ook geen vriendschap meer en ik ben wel btje bang voor een herhaling.
Reageer ffies!!

xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2002, 17:24
Aurora
Aurora is offline
Njah... volgens mij vind je hem niet leuk, want

a) anders zou zijn uiterlijk je helemaal niet boeien.. en meestal vind je iemand die leuk vindt gelijk aantrekkelijk?
b) anders zou je je weinig aantrekken voor de mening van anderen
c) anders zou je je vriendschap er wel voor op het spel willen zetten

DUZ... ik zou er niet aan beginnen als ik jou was.
Oud 13-05-2002, 17:27
Verwijderd
okeej.. punt 1 en 2 zouk me nix van aantrekken, uiterlijk doet dr niet toe, en jij weet zelf het beste of het iets voor jou is..

Punt 3 is moeilijk.. Je zou een keer het gesprek op je vorige beste vriend kunnen brengen, en hoe dat is gelopen. dat he zo jammer is dat die vriendschap erdoor kapot is gegaan, dat je hoopt dat zoiets nooit meer gebeurd. Wat hij er van vind etc. En ff vissen hoe leuk hij jou vind, want als ie nix voor je voelt zou ik het ook niet riskeren. Maar heeft hij wel degelijk gevoelens voor jou, dan zit hij ms met hetzelfde probleem, en dan lijkt me het enige juist praten, veel dr over praten..
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 16:04
*! BeLieVe!*
*! BeLieVe!* is offline
hey!!!

eerste twijfel, is egt niet erg!! als ie toch maar lief is?!?!? Je kijkt wel vaak eerst naar het uiterlijk, maar wat heb je lieveR?? een heeeeeeeeeeeeeeeeeele knappe eikel of een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lelijke lieverD?? nou ik wist het weL!!!

tweede twijfel, het is toch wat je er zelf van vind?? wat kunnen je vrienden daar nou van zeggen???

derde twijfel, het kan verkeerd aflopen met een beste vriend, maar je kent elkaar wel en je weet wat je aan elkaar hebt!!

soo, veel succes en love gewenst...*smak*
Reageren

Regels voor berichten