Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2002, 18:54
poki
poki is offline
Ik had nooit problemen met dit programma, maar opeens gebeuren er allemaal vreemde dingen...

Als ik een liedje gedownload heb kan ik hem gewoon afluisteren.. Maar als ik dan de computer afsluit en er even later weer opga kan ik dat liedje niet meer luisteren. De file (of hoe je het ook noemt) is dan veranderd.. Opeens is ie nog maar 11 kb groot. En dat gebeurt dus elke keer bij alle liedjes. Heel erg vervelend want die liedjes blijven allemaal in de map 'other' staan. Als ik ze eruit haal, en verwijder, ook uit de prullenbak verwijder staan ze er even later gewoon weer in..

Dit is echt supervervelend dus ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe ik dit kan verhelpen..

En nog iets, niet over KaZaA maar over de opstartpagina. Die verander ik in www.startpagina.nl, maar hij gaat steeds terug naar een andere pagina die totaal niet interessant is. Is hier wat aan te doen??

Alvast bedankt!
Oud 16-05-2002, 19:16
DrFreeman
DrFreeman is offline
kazaa is gewoon een baggerprogamma , beter naar www.audiogalaxy.com dat gebruik ik , maar ik kan je dus met kazaa niet echt helpen.

en je stelt hem wel in als startpagina, dus via extra -> internet-opties -> dan www.startpagina.nl --> huidige gebruiken?

anders zou ik het niet weten
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 19:35
sjoemie
sjoemie is offline
wij hadden een keer een virus... en ik weet er niet zo heel veel van, maar ik herriner me wel dat et iets met je startpagina te maken had... en wij kregen steeds zo'n vage site.. maakt nie uit hoe vaak je em veranderde...
jeeez dit is een weirde post.. ik hoop dat je et een btje begrijpt
Oud 16-05-2002, 19:43
pietje63
pietje63 is offline
Citaat:
poki schreef:

En nog iets, niet over KaZaA maar over de opstartpagina. Die verander ik in www.startpagina.nl, maar hij gaat steeds terug naar een andere pagina die totaal niet interessant is. Is hier wat aan te doen??

Alvast bedankt!
start>uitvoeren>msconfig
kijk of daar bij opstarten een totaal onbekend programma staat; kijk dan of je er achter kunt komen welk programma dat is; als virus delete (wij hadden daar een keer virus dat onder andere de startpagina veranderde)
Oud 16-05-2002, 20:06
Orion84
Orion84 is offline
verplaats de gedownde bestanden eens voordat je kazaa en de computer afsluit. naar een map buiten kazaa. misschien helpt het.
Oud 16-05-2002, 20:49
poki
poki is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
kazaa is gewoon een baggerprogamma , beter naar www.audiogalaxy.com dat gebruik ik , maar ik kan je dus met kazaa niet echt helpen.

en je stelt hem wel in als startpagina, dus via extra -> internet-opties -> dan www.startpagina.nl --> huidige gebruiken?

anders zou ik het niet weten
Ja..dat doe ik dus steeds, en dan verandert ie altijd weer in http://www.fortunecity.com/error/error404.html Echt heel vaag...

En bij dat adiogalaxy hè.. Wat moet ik dan precies downloaden??
Oud 17-05-2002, 01:20
DrFreeman
DrFreeman is offline
Citaat:
poki schreef:
Ja..dat doe ik dus steeds, en dan verandert ie altijd weer in http://www.fortunecity.com/error/error404.html Echt heel vaag...

En bij dat adiogalaxy hè.. Wat moet ik dan precies downloaden??
hmm sorry van die startpagina weet ik dan niet, had je graag geholpen!

en van Audiogalaxy moet je de "satelite" downloaden http://www.audiogalaxy.com/satellite/download.php?
dat is dus het programmatje waar je bestanden downloaden, als je een liedje zoekt gaat dat wel via de internet site zelf, dus niet zoals bij kazaa via het programma

naar mijn ervaringen is het aantal nummer op audiogalaxy 10x zo groot, snelheden zijn hoger, en bijvoorbeeld grotere bestanden van dj's enzo staan erop die bij kazaa moeilijk te vinden zijn
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 03:26
JJzD
JJzD is offline
de startpagina kan je blijvend veranderen via regedit

ff via software startpage van je IE instellen

van die liedjes weet ik nie
Oud 17-05-2002, 22:27
poki
poki is offline
k heb dus waarschijnlijk een virus.. Kutzooi.. Het loveletter virus.. Wat nu???
Oud 17-05-2002, 22:37
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Citaat:
poki schreef:
k heb dus waarschijnlijk een virus.. Kutzooi.. Het loveletter virus.. Wat nu???
mag het ook wat kleiner? Dank je.

Download een virusscanner van Macafee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten