![]() |
|
Ik had nooit problemen met dit programma, maar opeens gebeuren er allemaal vreemde dingen...
Als ik een liedje gedownload heb kan ik hem gewoon afluisteren.. Maar als ik dan de computer afsluit en er even later weer opga kan ik dat liedje niet meer luisteren. De file (of hoe je het ook noemt) is dan veranderd.. Opeens is ie nog maar 11 kb groot. En dat gebeurt dus elke keer bij alle liedjes. Heel erg vervelend want die liedjes blijven allemaal in de map 'other' staan. Als ik ze eruit haal, en verwijder, ook uit de prullenbak verwijder staan ze er even later gewoon weer in.. Dit is echt supervervelend dus ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe ik dit kan verhelpen.. En nog iets, niet over KaZaA maar over de opstartpagina. Die verander ik in www.startpagina.nl, maar hij gaat steeds terug naar een andere pagina die totaal niet interessant is. Is hier wat aan te doen?? Alvast bedankt!
|
![]() |
|
![]() |
kazaa is gewoon een baggerprogamma
![]() ![]() en je stelt hem wel in als startpagina, dus via extra -> internet-opties -> dan www.startpagina.nl --> huidige gebruiken? anders zou ik het niet weten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
kijk of daar bij opstarten een totaal onbekend programma staat; kijk dan of je er achter kunt komen welk programma dat is; als virus delete (wij hadden daar een keer virus dat onder andere de startpagina veranderde)
||
Citaat:
En bij dat adiogalaxy hè.. Wat moet ik dan precies downloaden??
||
![]() |
Citaat:
en van Audiogalaxy moet je de "satelite" downloaden http://www.audiogalaxy.com/satellite/download.php? dat is dus het programmatje waar je bestanden downloaden, als je een liedje zoekt gaat dat wel via de internet site zelf, dus niet zoals bij kazaa via het programma naar mijn ervaringen is het aantal nummer op audiogalaxy 10x zo groot, snelheden zijn hoger, en bijvoorbeeld grotere bestanden van dj's enzo staan erop die bij kazaa moeilijk te vinden zijn ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Kazaa tommygirll | 4 | 24-10-2004 12:31 | |
Software & Hardware |
Gruwelijk probleem met Kazaa Lite Plo | 7 | 24-01-2004 18:45 | |
Software & Hardware |
'kapotte' mp3's van kazaa Mazzie | 16 | 12-10-2003 15:51 | |