Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2004, 15:43
Magrip
Magrip is offline

Hierbij een tekening van mij, heb m op de dig. camera gezet, omdat scannen nog wel eens een probleem is. Ik zie dat de rug niet helemaal koosjer is, maar wat er precies fout is.. iemand nog suggesties om te verbeteren?
Oud 16-07-2004, 15:46
Verwijderd
Volgens mij klopt de schouder niet helemaal.

En bij de rug zou de 'streep' in het midden gewoon door moeten lopen (de onderkant zie je zeg maar voor 3/4 en dan de bovenkant opeens van de zijkant), denk ik, maar dat krijg je misschien vanzelf al min of meer als de schouder klopt, denk ik.

Ze heeft btw een eng gezicht. En waarom is die oorlel zo lang? ('t lijkt btw of ie er naderhand zo bijgetekend is...?)
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 16:31
Magrip
Magrip is offline
dus vanaf onder de ruggegraat doortrekken(op normale manier), dan dus die schouder vormen? en als je zo zou zitten, zie je toch wel een klein gedeelte van het 'andere deel rug', zeg maar.. toch? Of zit ik daar ook al naast?

Dat enge gezicht was wel de bedoeling, doordat ze geen pupillen, eigenlijk geen ogen heeft.. en echt blij kijkt ze ook niet. Die oorlel heb ik van (de?) boeddha, had ook van die uitgerekte oorlellen.. ze moest eigenlijk uit n soort van trance komen.. iig niet een 'hollands meiske' dat op de grond zit.

Nou, ik hoop dat je me hier nog ff mee zou kunnen helpen.. dan kan ik weer verder alvast bedankt.
Oud 16-07-2004, 18:11
Verwijderd
Volgens mij is het onmogelijk om een deel 3/4 te zien en een deel van de zijkant...iig wel zoals zij zit. (En als je dat wel zou zien, dan zou de bovenkant volgens mij minder breed moeten zijn.) Maar zeker weten doe ik het ook niet. Misschien kan je iemand vragen om zo voor je te gaan zitten? Dan kan je het zien.

De arm lijkt 'er op geplakt', ze mist een echte schouder.

Bij die oorlel lijkt er eerst een gewoon oor te zijn geweest (dat lijntje lijkt er ook nog te lopen) en dat die lel er toen aan is getekend.

Hollands ziet ze er iig niet uit, dat is zeker gelukt.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 18:17
Magrip
Magrip is offline
jeej.. iig iets
maar bedankt! ik zal proberen er nog iets van te maken..
Oud 16-07-2004, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Magrip schreef op 16-07-2004 @ 19:17 :
jeej.. iig iets
maar bedankt! ik zal proberen er nog iets van te maken..
Ik vind hem niet lelijk. Die dingen vielen me alleen op.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten