Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2006, 07:21
Verwijderd
Hoi scholiertjes

Zijn er ook nog mensen die gezellig oud en nieuw vieren in het buitenland dit jaar of dat ooit hebben gedaan. Vertel hier je toffe belevenissen en waarom je oud en nieuw niet viert in Nederland. Ik ga een weekje partyen in Berlijn
Advertentie
Oud 30-09-2006, 08:38
Kali
Kali is offline
Tot voor ik naar uni ging heb ik sinds men 6 jaar elk jaar oud en nieuw gevierd in Azië omdat ik daar toevallig op vakantie was, vaak zelfs op een vliegtuig of op een luchthaven, maarbon, ik vind er niets aan, was niets speciaal, eerder ergerlijk allemaal maar ik vermoed dat dit niet echt je vraag is. Jij bedoelt waarschijnlijk echt met opzet oud en nieuw vieren in het buitenland ?
Oud 30-09-2006, 08:42
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
heb t gevierd in Canada en oostenrijk..

En hopelijk volgend jaar oud en nieuw vieren in NEW YORK city
Oud 30-09-2006, 13:50
Verwijderd
Citaat:
*** Sido *** schreef op 30-09-2006 @ 09:42 :
heb t gevierd in Canada en oostenrijk..

En hopelijk volgend jaar oud en nieuw vieren in NEW YORK city
moet wel okay zijn daar in new york, staat ook nog op de lijst
Oud 30-09-2006, 22:04
Scatterheart
Scatterheart is offline
Wij zullen met oud en nieuw dit jaar in een club in Rio staan. En daarna vuurwerk kijken met 35 graden, hoezee!
Oud 30-09-2006, 23:34
Cartosa
Cartosa is offline
Beiroet dit jaar, maar meestal vier ik het toch niet echt lol. Misschien dat ik voor de gelegenheid me bezat en iets vroeger in slaap val.
Oud 01-10-2006, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Kali schreef op 30-09-2006 @ 09:38 :
Tot voor ik naar uni ging heb ik sinds men 6 jaar elk jaar oud en nieuw gevierd in Azië omdat ik daar toevallig op vakantie was, vaak zelfs op een vliegtuig of op een luchthaven, maarbon, ik vind er niets aan, was niets speciaal, eerder ergerlijk allemaal maar ik vermoed dat dit niet echt je vraag is. Jij bedoelt waarschijnlijk echt met opzet oud en nieuw vieren in het buitenland ?
Zou je denken?
Oud 02-10-2006, 17:48
Slettelina *
Slettelina * is offline
nyc anderhalf weekje
Oud 02-10-2006, 19:44
Verwijderd
Diep diep diep
Oud 03-10-2006, 17:43
Crimson
Crimson is offline
elk jaar in amerika
Oud 03-10-2006, 22:59
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb oud en nieuw ooit eens op curacao gevierd. Mooiste 'jaarinwijding' ooit geweest, en zeer zeker nog eens voor herhaling vatbaar!
Oud 06-10-2006, 23:11
Bottleneck
Bottleneck is offline
Ik heb twee jaar terug oud en nieuw gevierd in Australie.
Was het twaalf uur, stond ik in mn zwembroek op een boot met een fles Carlton Draught in mn hand gaat de telefoon: Ha, met je moeder. Het is hier twee uur 's middags, het vriest, we zitten bij de verwarming en we willen je met zn allen een gelukkig nieuw jaar wensen!

Dan ben je blij dat je daar bent met je zwembroek en niet in Nederland. Verder, absoluut een aanrader om eens lekker ver weg oud op nieuw te vieren! Wil het over een jaartje ofzo nog wel eens over doen in Sydney, in de haven bij the Opera House!
Oud 14-10-2006, 18:15
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Bottleneck schreef op 07-10-2006 @ 00:11 :
Dan ben je blij dat je daar bent met je zwembroek en niet in Nederland. Verder, absoluut een aanrader om eens lekker ver weg oud op nieuw te vieren! Wil het over een jaartje ofzo nog wel eens over doen in Sydney, in de haven bij the Opera House!
Ik ook ik ook!!
Oud 15-10-2006, 18:52
Verwijderd
Ik vier het hoogstwaarschijnlijk in Barcelona.
Oud 18-10-2006, 10:39
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik heb de milleniumwisseling gevierd in Londen met een groep vrienden. Idee was in de loop van het jaar ontstaan, en we wilde iets speciaals doen en zo kwamen we uiteindelijk bij Londen terecht.

Was echt supergezellig en superleuk. We zaten in een hostel middenin Soho, als we de deur uit liepen, liepen we altijd vlak langs zo'n dikke man die zichzelf als vrouw verkleed had en zo mensen zijn tent probeerde in te lokken. Kon er wel om lachen .

Op oudejaarsavond hebben we onszelf allemaal helemaal in het zilver/grijs gestoken (haren zilver gespoten, glittergel in enzo), we hadden zo wel lekker veel bekijks. Het vuurwerk scheen heel mooi geweest te zijn (hoorde ik van mijn ouders, die hebben het op TV gezien), maar wij hebben dat niet echt kunnen zien omdat we alleen maar kruit-dampen zagen .

Op zich zou ik zo nog eens Oud & Nieuw ergens anders vieren, mijn ouders en mijn broer wonen toch niet meer in Nederland, dus ik heb niet echt van die verplichtingen, maar de familie van mijn vriend woont nog wel hier en die vindt het fijn om bij zijn familie te zijn.
Oud 01-11-2006, 13:43
evilernie
evilernie is offline
dit jaar in val thorens gezzellig met vrienden
Oud 03-11-2006, 15:18
HybridTheory
HybridTheory is offline
Volgend jaar waarschijnlijk, in Rusland.
Tot nu toe was ik altijd in Nederland met oud en nieuw.
Oud 05-11-2006, 19:00
Alistar
Alistar is offline
Ik heb het vorig jaar op Aruba gevierd. We konden er de dagen ervoor en nog 2 dagen erna nog van genieten, omdat ze maar vuurwerk bleven afsteken. Van et vuurwerk zelf om 12 uur niet veel gezien, omdat we toen af sliepen.
De nieuwjaarsduik was overigens een stuk aangenamer dan in NL. En ik begon 's middags al met smsjes sturen om mensen gelukkig nieuwjaar te wensen, terwijl ik zelf nog in de zon zat

Als ik volgende keer oud en nieuw in het buitenland vier, dan toch liever ergens waar het sneeuwt, lekker in de bergen ofzo.

Laatst gewijzigd op 05-11-2006 om 19:07.
Oud 06-11-2006, 08:25
Gothic
Gothic is offline
in Egypte dit jaar...
Oud 12-11-2006, 15:40
Dexter_M
Dexter_M is offline
Hopelijk in New york dit jaar
Oud 17-11-2006, 20:10
marokkaanse
marokkaanse is offline
marokko ik heb er zin
Oud 18-11-2006, 02:08
DomoBig
DomoBig is offline
Ik ga het dit jaar in Chicago vieren... ben benieuwd...
Oud 18-11-2006, 10:18
jet
jet is offline
dit jaar gewoon in nederland maar heb het vorig jaar in NYC gevierd
we zijn niet naar the balldrop gegaan, maar hij stond wel aan in de bar waar we waren. verder niet echt veel verschil met in nederland.. wel apart om om 6 uur smiddags al smsjes te krijgen met 'gelukkig nieuwjaar'
Oud 19-11-2006, 19:43
Sandersss
Sandersss is offline
Dit jaar in Dublin of Cork, verder nog nooit in het buitenland geweest met oud & nieuw!
Oud 19-11-2006, 21:32
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
dit jaar misschien in dresden ( vraag me niet waarom )
Oud 21-11-2006, 02:00
arPos
arPos is offline
nee
Oud 23-11-2006, 15:11
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Vorig jaar op Gran Canaria. Was wel heel apart, omdat het daar redelijk warm was. Het hotel had er wel aandacht aan besteed, dus het was best bijzonder. Vooral nieuwjaarsdag was heel raar. Lekker bij het zwembad gelegen daar, terwijl ik dat hier altijd zo'n vreselijke dag vind.
Oud 30-11-2006, 15:37
Lorelei
Lorelei is offline
Dit jaar in Zweden (göteborg).. wordt vast wel leuk =)
Oud 30-11-2006, 15:54
Roxy
Roxy is offline
Ik ben half spaans dus ik ben rond die periode redelijk vaak in spanje bij familie. Nu was het al een aantal jaren geleden dat ik daarheen ben geweest dus dit jaar ga ik weer een weekje vanaf kerst tot en met nieuwjaarsdag.
Oud 30-11-2006, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Roxy schreef op 30-11-2006 @ 16:54 :
Ik ben half spaans dus ik ben rond die periode redelijk vaak in spanje bij familie. Nu was het al een aantal jaren geleden dat ik daarheen ben geweest dus dit jaar ga ik weer een weekje vanaf kerst tot en met nieuwjaarsdag.
eN hOe Is dAt dAn iN SpAnJe?
Oud 03-12-2006, 13:18
Verwijderd
Ik heb oud en nieuw al best vaak in het buitenland gevierd (Slowakije, heb daar familie enzo) en dit jaar ga ik het weer in het buitenland vieren. Meestal ligt daar heel veel sneeuw met oud & nieuw en dat zorgt al voor een hele leuke sfeer.
Oud 06-12-2006, 01:01
Adrenaline
Adrenaline is offline
Zit tijdens kerst in Helsinki, Finland en voor oud en nieuw reis ik af naar Nieuw Zeeland, om 2007 als één van de eersten mee te maken.
Oud 06-12-2006, 01:21
Verwijderd
Citaat:
HybridTheory schreef op 03-11-2006 @ 16:18 :
Volgend jaar waarschijnlijk, in Rusland.
Tot nu toe was ik altijd in Nederland met oud en nieuw.
Rusland is echt gaaf met nieuwjaar Ze vieren er geen kerst of sinterklaas, dus dat is het grote winterfeest.

Misschien leuk om te weten, 'gefeliciteerd met het nieuwe jaar' oid, is in het Russisch 's nówim gódam'. (Let op de klemtonen, anders snappen ze je niet.)
Oud 10-12-2006, 14:08
__
__ is offline
ik heb het 10 jaar geleden in Jakarta gevierd en dat was echt supervet, iedereen was aan het 'toeteren' met van die rare toeters ofzo en dat maakte echt een teringlawaai en er reden superveel auto's over straat (as usual) en iedereen hing uit het raam of zat op het dak en ja.. dat was echt vet
milleniumwisseling was ik in Parijs en dat was ook wel ok, maar vooral heel koud (uren vantevoren al op een stoepje voor de Eiffeltoren zitten) en hééééél druk. vervolgens de eerste metro 's ochtends naar het hotel gepakt en dat was allemaal best vermoeiend voor het meisje van 11 dat ik toen was.
Oud 20-12-2006, 16:33
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
Allemaal super lastminute.

maar ik heb de mogelijkheid om oud en nieuw te vieren

in t buitenland dit jaar

Het mag overal zijn.. zolang je er maar nonstop met de klm kunt komen. ( en dat is cruciaal, non stop met de klm en verder geen codeshared flights of dergelijke)

Iemand nog ideeen, waar je leuk oud en nieuw kunt vieren?
Oud 21-12-2006, 16:51
Verwijderd
Ik zat vorig jaar in Nagasaki aan de sake.
Oud 22-12-2006, 13:35
Blaf
Blaf is offline
ik ga het vieren in portugal met de familie ik ga er 30 december heen en blijf 10 dagen en ga dan weer alleen terug
Oud 22-12-2006, 23:22
MJM
MJM is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 20-12-2006 @ 17:33 :
Allemaal super lastminute.

maar ik heb de mogelijkheid om oud en nieuw te vieren

in t buitenland dit jaar

Het mag overal zijn.. zolang je er maar nonstop met de klm kunt komen. ( en dat is cruciaal, non stop met de klm en verder geen codeshared flights of dergelijke)

Iemand nog ideeen, waar je leuk oud en nieuw kunt vieren?
KL of Singapore..!!
Oud 30-12-2006, 13:38
Miek
Miek is offline
Vorig jaar was ik in Nieuw Zeeland en ik vond het niet echt spetterend. Ik was in de omgeving van Wellington. En we zaten ergens bovenop de berg met een goed uitzicht over de stad en af en toe zagen we ergens een vuurpijltje.

En iedereen heeft het verder wel gezellig enzo maar echt feest zoals hier was het niet. En de jongeren daar gaan allemaal naar de campings en daar worden ze dronken en gebeuren er allemaal dingen.

Vrienden die we daar zagen die hier ook al waren geweest zeiden het ook al dat vergeleken bij Nederland oud en nieuw in Nieuw Zeeland een peuleschilletje was.
Oud 31-12-2006, 21:51
Crimson
Crimson is offline
zit nu in florida, dus hier oud en nieuw..
Oud 27-06-2007, 20:44
TRXD
TRXD is offline
Een oud topic maar toch. Ik heb de laatste keer oud op nieuw gevierd in Vietnam (Ho Chi Minh Stad, het oude Saigon). Leuke ervaring maar ik vond het niet echt spectaculair daar. Een paar jaar terug heb ik het in Belfast gevierd. Ook speciaal maar ook niet echt heel spectaculair (voor zover het spectaculair kan zijn).
Oud 02-07-2007, 17:31
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
dit jaar dubai of toronto
Oud 03-07-2007, 17:01
bingomassacre
bingomassacre is offline
Vorig jaar Berlijn, dit jaar nog geen idee
Oud 03-07-2007, 17:31
Verwijderd
Zal wel weer Berlijn worden dit jaar.
Advertentie