![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zou iig elke dag een (multi)vitaminepil kunnen nemen, dan krijg je iig vitaminen binnen. Krijg je echt van alle fruitsoorten buikpijn ed? Of zijn er ook wel een paar dingen waar je wel tegen kunt? |
![]() |
||
Citaat:
Ik slik al multivitaminepillen en ook al extra vitamine C als ik voel dat ik ziek ga worden en dat helpt ook wel maar in fruit zitten ook andere dingen zoals vezels die niet in die pillen zitten. Ik krijg niet van al het fruit buikpijn maar wel van heel veel dingen. Het fruit waar ik tegen kan eet ik ook wel maar ik wil ook wel een beetje afwisseling en frambozen en aardbeien zijn in de winter gewoon niet te betalen.
||
Citaat:
Toch bedankt ![]()
|
Verwijderd
|
Misschien heb je hier ook nog iets aan:
http://maagdarminfo.tripod.com/startpagina/id54.html http://www.kruidenvrouwtje.nl/diagnose/buiken.htm |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Ik probeer ook al waar ik wel en niet tegen kan maar het is voor mij ook wel een beetje voorspelbaar. Fruit met puree-achtig vruchtvlees verdraag ik veel slechter dan fruit met helder vruchtvlees maar dit gaat niet altijd op want ik kan bijvoorbeeld ook heel slecht tegen sinaasappels. Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als je vezels wilt binnenkrijgen, kun je ook denken aan ontbijtgranen zoals AllBran. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
nakijken van betoog Ididn'tknow | 1 | 29-01-2016 00:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Puistjes R093 | 53 | 20-10-2010 14:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Psychologie |
Ik kan mijn 'problemen' niet loslaten. Quiana | 19 | 28-07-2004 17:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Kanker | 6 | 07-03-2001 15:43 |