Advertentie | |
|
![]() |
|
je bedoelt een nes? (www.ebay.nl
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat ik er bij heb gezet dat we de opa en oma van mn vriend er een groot plezier mee zouden doen is niet als grapje bedoeld. Ze zijn helemaal gek op het spelletje tetris en mario, maar kunnen het niet meer goed zien op zo een klein schermpje van de game-boy, en met die nieuwere systemen zijn ze niet bekend. Helaas is hun oude NES kapot gegaan en daarom zijn we op zoek naar een nieuwe. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nieuwe zijn dat wel waard (duiken sporadisch weleens op in loodsen ed)... 2e hands normaal gebruikt is 20,- inc aantal spellen redelijk.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar little zusje, je denkt tog niet dak hem ga verkope.. Kirby = Ubergame! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar er zijn wel 2ehands winkeltjes waar ze nog verkocht worden, daar kun je ze tevens ook dumpen.. misschien dat je die winkels op internet kunt vinden, maja dat weet ik niet nitendo op marktplaats met zooi spellen (wel duur) ik zoek nog ff verder, als ik wat heb, komt het er vanzelf bij ![]()
|
eentje op markplaats zonder prijs, tevens veel spellen
voilla een hele lijst spellen voor 7€ p.s nou misschien zit er wat bij
|