Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
In de 2e klas vorig jaar heb ik een keer tegen mijn leraar verzorging gezegd dat hij de tering kon krijgen. Daar kreeg ik wel meteen ontiegelijke spijt van, want hij ging naar de conrector, en daar moest ik op gesprek komen, en hij heeft ook nog mijn ouders gebeld
![]() Het is gewoon dom om een grote bek te trekken tegen een leraar, en ook niet stoer.
||
![]() |
Citaat:
![]() ik begon een lerares te onder vragen over de relatie lerares-klas, resultaten, en hoe zeer het aan haar lag. Hoe de andere leraren ons wel wat leerden. T ging eigenlijk haast perongeluk. Toen besloot ze heel boos te worden (rood gloeiend, hijgend, razend), en voor de rest van het school jaar geen woord meer met mij te wisselen. mwah. stond toch nog een 6 voor duits op het einde van het jaar ![]() verder ben ik heel braaf. Laatst gewijzigd op 16-05-2003 om 15:40. |
![]() |
|
Af en toe ben ik best wel brutaal tegen leraren maar het ontschiet me gewoon. Ik doe het echt niet met opzet, maar een minpuntje aan mij is, is dat ik gewoon zeg wat ik denk.
Vandaag ook zoiets. Ik had schijnbaar een presentatie voor een bepaald moduul, met 2 andere klasgenootjes. Alle 3 waren we er in de vorige les niet geweest, ik had die desbetreffende nog nooit van me leven gezien, we wisten niet waar die presentatie over moest gaan en iemand uit de klas kon er ook niks over zeggen. En zij stond vanmiddag maar te stampvoeten want hoe dan ook, we moesten en zouden die presentatie doen. En toen begon ze ook nog te schelden, en werd het mij te heet. Ik zei: Stop die presentatie maar in je hol. En toen ben ik de klas uitgelopen ![]()
|
Een lerares Duits zat altijd maar te blaten dat de hele klas geen huiswerk gedaan had. En met de hoeveelheden huiswerk die zij opgaf was het ook onmogelijk om het allemaal te doen, dus eigen schuld zou ik zeggen (als hardwerkende leerlinge die ik toen nog was...). Op een gegeven moment maakte ik er maar de gwooonte van om op haar gekrijs de opmerking te plaatsen: "ja, die jeugd van tegenwoordig ook he...". Niet zo heel erg, maar ik ben ook niet zo grof over het algemeen...
|
![]() |
'heeft u het nou tegen haar of tegen mij.'
tegen een leraar die ongelofelijk scheel kijkt en een vriendin van mij (onterecht) een preek gaf. (maar hij kijkt je dus nooit aan als hij tegen je praat) ik stond aan de andere kant van het lokaal ![]()
||
Citaat:
|
Ik in groep 3:
Ik moest mijn modderschoenen uitrekken van de juf, ik: "jij bent geen baas over mij!" Het eerste wat ik tegen die vrouw heb gezegt. (de eerste 3 maanden van het schooljaar heb ik helemaal niets tegen haar gezegt) Verder ben ik heel braaf geweest.
|
Bij godsdienst vond die leraar het nodig om ons te vertellen over SM.
Ik: "Uhh, meneer? Wat heeft SM nou met godsdienst te maken? Vond Jezus het soms leuk om aan het kruis te hangen?" Hmm...dat was misschien nog niet zo heel beledigend voor die leráár... ![]()
|
![]() |
nou ik ben niet bepaald trots op wat ik allemaal wel niet gezegd heb tegen de leraren. Dat is namelijk heel erg brutaal, gewoon asociaal. Maar ben nu heel erg veranderd hoor. Maar goed in die tijd dus t volgende:
een leraar en ik hadden ruzie omdat ik maar niet ui de klas ging terwijl ik de gang op moest. Hij zei heel kwaad 'Patricia jij gaat je nu melden anders schors ik je!' toen zei ik heel bijdehand 'Doe maar wat je niet laten kunt, beter als bij jou in de les klootzak!' diezelfde leraar werd op een dag heel erg kwaad omdat het zooooon herrie was in de klas hij riep toen 'En nu koppen dicht!' toen riep ik 'zelluf!' toen zei hij 'wie zei dat!' toen zei ik nog zo stom erachter aan ook 'je moer'. ik er dus weer uit. een juffrouw werd echt helemaal gestoord van mij die gooide het klasseboek naar mijn hoofd (ik zat vooraan) toen stond ik op en prikte haar met haar pen in haar arm. Toen greep ze mij écht vast en riep ze 'Iemand! Iemand! hou mij tegen want ik doe haar wat! hellup!' ze was he-le-maal radeloos en gek door mij geworden. Toen heb ik me losgerukt en haar met een zeurderig stemmetje nagedaan zo van 'oh iemand help help toch!' en daarna schold ik recht in dr face 'kom dan teringslet! Toen kreeg ik dus gewoon een trap tegen me poten aan. Liep gewoon op gevecht uit want ik duwde haar tegen t bord, zonder grapjes. Conrector was er al bij gekomen. Zij is ontslagen ik werd geschorst. Dat mens jankte helemaal en schreeuwde helemaal hysterisch op die verdieping, De directie had r helemaal in de houtgreep zon beetje. Ja ik schaam me nu hoor, maar t was écht errug in die tijd. ik was alleen maar bijdehand en gewoon ronduit brutaal. Ik had ruzie met een andere leraar die gooide een boek in mijn gezicht omdat hij zoooooooo gek werd van mij. Ik vet kwaad, toen pleurde ik een stoel door de klas, gooide ik alles van ze buro en riep toen 'Jij jongen, jij bent echt psychisch gestoord vuile pedo!' En van dat pedo had k zo mijn redenen hoor.....daar mag je niet meespotten dat weet ik zelf als de beste, maar bij hem had ik daar echt me redenen voor. en gewoon onwijs veel dingen,ik zei altijd alleen maar 'wat! wat nou! wees zelf stil' en NEUH! zo zat ik alleen maar. Ik zei rustig tegen ze van 'hou je bek, wat kijk je, heb ik wat van je aan, moet ik nou bang worden? of fuck you' ik was gewoon een enorm kutkind in die tijd. Das nu helemaal veranderd, zo doe ik gewoon niet meer, ik zou t niet durven. Maar in die tijd schold ik zelfs de directeur uit. Ik ben ook 4 keer geschorst ofzo...... ik was gewoon een klotepuber in die tijd, echt hoor. schaam me dood...................... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zeg ook altijd wat ik denk(als mensen mijn mening vragen tenminste..) Volgens mij hoeft dat niet altijd brutaal te zijn ![]() Ik snap niet dat sommige mensen het brutaal vinden als ik een duidelijke (soms harde..) opmerking maak of mening geef, zonder diegene uit te schelden/te beledigen... Laatst gewijzigd op 16-05-2003 om 21:19. |
![]() |
|
Partijdige klootzak?
![]() Ahum.. was in de brugklas ofzo, op sportdag. Die gast zat heel eikelig partijdig te zijn, en niet voor ons natuurlijk. Kon ik niet zo hebben ![]() Op de basisschool vroeg een jongen uit mn klas een keer aan een "juf" met een enigszins lange neus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
ik ben niet echt super grof tegen leraren. Over het algemeen is het ook niet echt nodig. Tegen mijn vorige aardrijkskunde leraar heb ik wel gezegt dat is ziek in zijn hoofd is. Hij liep namelijk de hele tijd alles te filmen en op een gegeven moment waren we dat een beetje zat.
Tegen een lerares scheikunde heb ik gezegt dat ze haar arrogante smoel moest houden, ik ben er toen ook gelijk uit gegooid...maar heb later wel mijn excuses aangeboden. ![]() Tegen een gymleraar heb ik geschreeuwt dat ik hem ook wel kan verstaan als ie op een normale toon tegen me praat. Dat ik ALS HIJ ZOOOOOOOO (gil en krijs) TEGEN ME SCHREEUWT, IK DOOF WORD!!!!! ![]() Voor de rest ben ik altijd braaf en netjes en beleefd hoor. ![]()
|
Verwijderd
|
Als ik dit allemaal zo lees, dan heb ik me volgens mij toch wel redelijk gedragen...ik deed altijd 'raar', niet zo zeer brutaal (keer net gedaan of ik achterlijk was, tegen een invalster) en...ik praatte leerkrachten wel eens na (docent tegen klasgenoot van mij: 'vorig jaar kon ik het zo goed met bepaalde leerlingen vinden, maar wat er dit jaar met ze aan de hand is?' (en dat was 'beledigend bedoeld'), ik tegen andere klasgenoot: 'vorig jaar kon ik het zo goed met bepaalde docenten vinden, maar wat er dit jaar met ze aan de hand is?') en verder deed ik gewoon vaak raar, maar echt brutaal of onbeschoft was ik volgens mij niet (op een enkele keer 'bekijk het maar' na misschien). 't schijnt wel dat ik erg 'apart' kan kijken en dat ik het niet onder stoelen of (en?) banken stak/steek als ik het ergens niet mee eens ben, valt bij sommige docenten ook onder brutaal.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik geloof ook niet dat zij 'vind je?' heel serieus meende.... |
![]() |
|
![]() |
Hmm.. Zou ik me niet zo snel kunnen herinneren. Ik wou het wel eens een keer doen, maar toen zag ik de betreffende leraar niet. Een paar weken geleden was het afpersen van Ahold in het nieuws. Uiteindelijk bleken het twee mannen te zijn, van wie één natuurkundeleraar. Als ik mijn eigen natuurkundeleraar had egzien, zou ik gezegd hebben: "En meneer Van Riet, heeft u nog recent bedrijven afgeperst?" Dat zou 'ie vast niet leuk gevonden hebben
![]()
|
![]() |
|
Leraar wiskunde was ernstig ziek. We hadden bijna herkansingen maar geen les dus. Afdelingsleider weigerde herkansingen uit te stellen.
Hij: Het is erg moelijk vervanging te zoeken blabla erg dat Meneer X ziek is... Ik: Daar heb ik geen boodschap aan! Ok, klinkt niet zo heftig hier, maar op dat moment kwam het behoorlijk hard over.
|
tegen lerares verzorging toen we met zn negenen moesten nablijven zij ik richt in haar gezicht : jeezus wat denk jij wel niet man jij kutwijf daalijk worden ik en robin en jim geschorst mede dankzij jou zielig wijf je kan niet eens lesgeven man denk je dat wij da leuk vinden ofzo geschorst worden als brugger zijnde stom klootwijf ga tog naar de hel man ga een andere baan zoeken ofsow stom kind
![]() en het geinigste was nog dat ze er heeeelemaal niets tegen deed ![]() ![]() tegen leraar gym toen robin (dezelfde als hierboven) dr uit werd gestuurd om een zielige reden : wat denk jij man? echt zielig van je om haar daarom dr uit te sturen!!! oeiiii ga je mij nu ook eruit sturen? oeiii I'm shaaaking hij schreeuwt/krijst/gilt ook altijd tegen ons, doettie gwoon om aandacht te krijgen, de baby... tegen lerares engels heb ik me (toen ik dr uit was gestuurd) flink uit zitten kuren want ze zei namelijk dat ik mijn stomme kop niet zo stom moest trekken dus ik zat te vloeken en te tieren tegen mijn mentor want ze had ook nog es gelogen op dat dr uitzet briefje (moet je zown mening geven waarom je dr uit bent gestuurd en een mening van de lerares die j dr uit had gezet) dus ik had een grote bek tegen dr op gezet tegen mijn mentor ennehm...tsjah...verder bennik volges mij wel braaf geweest....misschien nog wat tegen mijn muziek/levensbeschouwing leraar maarja da week dan niet meer
|
een leraar moest altijd mij hebben...
en toen werd ik nogal kwaad ![]() en toen deed ik dat... maar niemand had het echt gezien behalve ik en die vriend; iedereen wel naar mij kijken natuurlijk inclusief de leraar... "U MOET OOK GODVERDOMME ALTIJD MIJ HEBBEN HÈ? NOU DENKT U ZEKER WEER DAT IK HET HEB GEDAAN?!?!" en toen zei die maar niks... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Niks. Ik ben altijd beleefd geweest tegen mijn docenten en ben dat nu uiteraard nog. Schelden getuigt juist van zwakte. Ik vond het op de middelbare school al heerlijk om ze eruit te lullen zodat ze zélf kwaad werden en moeite moesten doen niet te schelden, terwijl ik doodleuk kalm bleef
![]() |
![]() |
|
![]() |
Tegen een leraar Engels die mij weigerde antwoord te geven, tenminste zo leek t...
"mevrouw....mevrouw...mevrouwwwwwwwww!" "hallllooooooooooo" "Are you deaf?" En toen keek ze ineens erg boos ![]()
|
![]() |
'sorry maar als u mij geen fatsoenlijk lesprogramma kunt aanbieden dan kom ik gewoon niet' tegen mijn unitleider.
Was nog best beleefd eigenlijk, ik heb wel erge dingen gezegd maar die weet ik allemaal niet maar
|
Tja,... heb zo al veel zaken meegemaakt!!! Ooit moest ik de klas verlaten omdat ik het de vorige les te bont gemaakt had
![]() Leerkracht Frans zei dat als ik wou opvallen dat ik dan gewoon op mijn bakn moest gaan staan dansen... haar woorden waren nog niet koud of...je raad het al. Het leukste was dat ik ooit eens aan een leerkracht mijn agenda moest geven voor een nota. Het was de eerste keer dat ik zo lief was. Hoe vriendelijker ik deed hoe kwader ze werd. Natuurlijk is het dan tof om te zeggen dat ze zich niet zo moet opwinden, dat is niet goed voor uw hart mevrouw ![]() ![]()
|
mm, nou, ik wasz niet bepaald brutaal.
vooral de eerste jaren niet. tegenwoordig wat brutaler, maar het valt wel mee. een keer gewoon ruzie gehad met mijn frans lerares. ze begon tegen me te schreeuwen en ik zei dat ik haar ook wel verstond als ze gewoon tegen me praatte. en toen zei ze dat ik op moest rotten, maar ik bleef zitten. dus toen was het; 'en nou verdomme oprotten' ik zeg; 'ow, okay dan...' pakte me tas in en ging weg. komt ze me achterna: ' en wat ga jij doen?' ik zeg: ik moest toch weg? zij: nu naar de klas? ik: Jahoor, waar slaat dit nou weer op, u moet u eens laten nakijken. *alles waar staat dat ze iets zei is eigenlijk schreeuwde* maar dat was niet echt brutaal, wel een beetje, maar meer een ruzietje. wat overigens is goedgekomen... een ander verhaal, waar ik zelf niet bij was, maar wat ik nogal te ver vond gaan. een verzorginglerares van mij had haar zoon verloren bij een vliegtuigongeluk (haar zoon was piloot). en toen had iemand gezegd van; mevrouw, u zoon is dood, so what?? dan kan u toch wel les geven?!! zei zegt: ja, ik kom volgende week weer gewoon les geven zij: u stelt u gewoon aan! val zelf dood! het sloeg werkelijk nergens op!!
|
Verwijderd
|
Dat was op de basisschool.....
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik moest mij een keer melden van een duitse leraar, en dat had ik gedaan. EN toen vroeg hij of ik dat bij de administratie of bij de concierge had gedaan. Toen zei ik dat ik geen idee had. Toen zei hij dat ik een groot probleem had als ik me bij de verkeerde had gemeld. Toen zei ik dat dat ik niet in problemen geloofde maar alleen in uitdagingen. En toen had ik een probleem, want toen mocht ik vertrekken om niet meer terug te komen
![]()
|
![]() |
nadat ik weer eens werd uitgescholden door mijn coordinator, omdat ik te laat was, heb ik gevraagd of hij geen sex had gehad vanacht dat hij daarom zo'n slecht humeur had...
![]() dat vond 'ie niet leuk, ik moest gelijk na komen... raar he?
|
![]() |
Ik ben altijd vrij brutaal geweest, maar dat werd me altijd vergeven omdat ik 1. nogal opvliegend was en 2. omdat ik bijna altijd gelijk heb
![]() Maar hoe dan ook het brutaalste wat ik ooit tegen een leraar heb gezegd was dat hij de pot op kan en dat was nog niet eens het ergste wat ik een leraar heb aangedaan. In de tijd dat ik nog heel erg opvliegend was, heb ik zelfs een leraar proberen te slaan ![]() ![]()
|
ik ben best lief als aik dat zo es zie.... ik ben alleen vreselijk druk, maar ik word er nooit uitgestuurd. Maar... ALS ik aan et werken ben verdenken ze me van dingen die niet kloppen...dus word ik er alsnog uitgekicked...
Een tip aan alle "grappenmakers" probeer tot het randje te gaan ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
nieuw: het-brutaalste-wat-je-ooit- tegen-een-leraar-hebt-gezegd-topic hanneke~13 | 155 | 15-08-2004 14:48 |