Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2002, 11:20
k@tje
k@tje is offline
Vannacht blijft m'n vriendje voor het eerst slapen, mn ouders zijn weg... We hebben het "pas" een maand, maar alles voelt heel goed. Ik ben geen maagd meer, hij nog wel.. We hebben elkaar wel al bevredigd maar zijn dus niet met elkaar naar bed geweest... Mij maakt het niet zoveel uit wat er nou vannacht gebeurt, maar ik weet nie wat hij ervan verwacht..??? Wat zijn jullie ervaringen van jullie eerste nacht?? En hoe lang hadden jullie het toen???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2002, 11:55
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
wij hadden pas een paar dagen mar kenden elkaar al een jaar en wisten al veel van mekaar af...en kep dr geen spijt van gehad echt niet..je moet het gewoon doen als je er allebei aan toe bent! en ik zou alles gewoon vanzelf laten komen want als je gaat plannen kan t weleens tegenvallen...veel plezier!!!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 16:17
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hey hey,

Ik heb nu 9 nachtjes bij mn vriend geslapen... waarvan 1 op een luchtbed.. haha...

maar goed.. en nog steeds maagd, je kan het doen als de stemming er op dat moment juist naar is.. en niet teveel van verwachten

Kus
Oud 23-05-2002, 16:34
bracelance
bracelance is offline
we hebben het gedaan toen we het 4 maanden hadden. We wilde allebei wachten tot we er allebei een goed gevoel bij hadden. We waren beide nog maagd dus het was gewoon aftasten. We wilde allebei ook enkel vrijen met een persoon waarvan we vonden dat die het waard was. Het zo gebeurde het na 4 maanden op de dag af. ik weet het nog goed, het was 12 september. Nu hebben het al meer dan 1 jaar en we voelen ons nog steeds twee tortelduifjes, we weten ook dat we heel ver gaan komen samen. We hebben zelfs al verlovingsringen (voor over 10 jaar, maar dan nog). Bij deze dan ook

-=Highlight you'll be in my heart forever=-

Laatst gewijzigd op 23-05-2002 om 16:36.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 17:37
1337
1337 is offline
3mnd
Oud 23-05-2002, 18:51
chanel
chanel is offline
we hadden... een jaar en zoveel dagen verkering, en heb toen 4 nachtjes bij hem geslapen, héérlijk!!! en van de zomer slaap ik ook bij m, en elke ochtend kijk ik er naar uit

Chanel
Oud 25-05-2002, 09:25
Kirk22
Kirk22 is offline
eh, 5 dagen. Maar door omstandigheden is er 'niets' gebeurd. Verwacht die eerste nachten geen 5 uur durende kama-Sutra sessie. Daar moet je naartoe bouwen.
Oud 25-05-2002, 09:41
Verwijderd
na n maand, was gewoon heel erg sjil, ze was dr voor 10 dagen naar rome met school dus ik kwam dr ophalen en toen bleef ze bij me slapen, gewoon superfijn om dr weer bij me te hebben...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 19:33
Kupu
Kupu is offline
Haha nou... mijn eerste nacht met mijn vriendin was nog voordat ik echt verkering met haar had We kennen mekaar van het internet en we hebben mekaar een keer ontmoet, en we sliepen op dezelfde kamer, in 2 1-persoons bedden tegen mekaar aangeschoven... en de rest weet je wel Maja ik denk niet dat ik echt een goed antwoord op je vraag kan geven omdat het bij mij nogal snel ging. Maar je kan wel eens heel voorzichtig gaan vissen naar wat hij wil. Op een beetje speelse manier vragen. En geloof me, jongens zitten minder over seks in als meisjes.
Oud 25-05-2002, 23:09
Verwijderd
Citaat:
k@tje schreef:
Wat zijn jullie ervaringen van jullie eerste nacht?? En hoe lang hadden jullie het toen???
Ik geloof dat ik een jaar of wat had toen ik voor het eerst bij hem sliep... (illegaal) maar pas na 1,5 jaar zijn we met elkaar naar bed geweest...

En wat jouw situatie betreft:

"Het giet zoals het giet, ook al denk je soms van niet..."

Oftewel: Als jullie het allebei willen gaat het vanzelf, of niet?

succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten