Advertentie | |
|
![]() |
|
Liverpool zit in een sportieve crisis.
Vitesse heeft het toch ook jaren aardig gedaan in nederland en is nu op sterven na dood. Zelfde geldt voor Leeds Utd.
||
d
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou toch haast zeggen dat ik vlakbij het stadion woon, en dat die nog uitstekend is. (alleen verneukt de gemeente het stadion ![]() (er gaan trouwens plannen op om met de Gelderse Vallei een profclub te beginnen. En dat is dus Wageningen, Ede, Rhenen en Veenendaal, met daarbij alle dorpjes uit de gigantische gemeente Ede, waaronder Bennekom. Hier stond trouwens laatst nog een stukkie over in de VI) |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus ik vind het wat overdreven..
|||
Citaat:
Citaat:
Mijn laatste Wageningen uit dateert uit mijn eerste jaar als supporter, zou wel leuk zijn als die uitwedstrijd weer terug komt. Beter dan Vlissingen uit! |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ben nog te jong om fan te zijn geweest van FC Wageningen. Ik was toen het failliet ging een jaar of 3. Wel speel ik nu zelf bij WVV Wageningen, de amateurclub die het meest van FC Wageningen heeft ''ge-erft'' Het stadion staat er wat vervallen bij, maar heel af en toe kom ik er wel eens binnen. Alles uit de prof-tijd lag er (tot 2 jaar terug) nog, tot de naambordjes in de kleedkamers toe. Zo'n 2 jaar geleden kwam ik er met een of ander iets van onze club een wedstrijd spelen, in de kleedkamers omkleden waar de profspelers dat ook altijd moesten doen enz. Was wel een leuke ervaring. Maar nu kan je ook nog makkelijk bij het stadion naar binnen, ben er vrijdag nog gaan voetballen met wat vrienden. (waaronder Guissie ![]() ![]() |
![]() |
|
Tja, eigenlijk hoort AZ ook thuis in dit rijtje.
In de tijd van de gebroeders Molenaar was AZ ineens onverslaanbaar. De ene na de andere international werd naar Alkmaar gehaald. Hoogtepunt was natuurlijk het kampioenschap en de (jammer genoeg verloren) finale in de Uefa Cup. ![]() Vlak daarna stopten de gebroeders Molenaar met financieren en het ging snel bergafwaards. Alle grote spelers werden verkocht en AZ was een lage middenmoter die zelfs nog een aantal keren is gedegradeerd. Pas sinds dit seizoen komen we weer echt in de buurt van die top. ![]()
|
Twente heeft ook zijn glorie-tijd gehad.
In de jaren 70 werden er succesen behaald. Finalist van de UEFA-Cup. Thuis een wedstrijd winnen en uit, van jawel Juventus. Bijna het landskampioenschap, maar Eddy moest de bal naast schieten. Bekerwinnaar 1977...... En dan een jaar geleden, op het randje van de afgrond. Hoewel ik daar mijn twijfels bij plaats.......
|
Is het niet wat overdreven om bv Twente, AZ en Liverpool in dit rijtje te zetten? Die zijn niet naar 'de bodem van de zee gezonken'. En ze zijn al helemaal niet onderweg. Liverpool heeft in 2001 de UEFA Cup, de FA Cup en de League Cup gewonnen. Twente in 2001 nog de Amstel Cup.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar minder dan een jaar geleden werd de stichting FC Twente failliet verklaard. Dat wil niet zeggen dat het er echt zo slecht voorstond, maar toch. De Europese succesen van de jaren 70 zijn nooit meer gehaald. Tussentijds speelde Twente zelfs nog een keer in de eerste divisie....... Nee dikke jaren zijn het niet geweest de laatste 20 jaar. Af en toe een uitschieter zoals de beker of een 3e plaats maar meer ook niet. Iets anders, ik zou wel eens willen weten hoe het met Lazio Roma afloopt.....Die zitten dik in het rood, kijken wat de Italiaanse bond daar mee gaat doen....
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Spam sextinction | 52 | 27-03-2004 12:12 |