Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Allemaal rotzooi, en mijn vrienden krijgen dan steeds een mailtje terug met daarin dat zo'n zaken niet doorgestuurd moeten worden, dat het virus in de mail niet bestaat en dat ik in ieder geval zo geen mail in mijn inbox wil (ik heb nog niemand moeten blokkeren). Ik heb nog maar een echte kettingbrief gehad, maar daar stond niet in dat je moest doorsturen (er stond wel zever in over het wereldrecord en dat de brief x aantal jaar geleden gestart was) en waarschijnlijk was dat laatste dus wel onzin (maar ik was toen maar 8 ofzo).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kunt wel wat vragen stellen bij die brieven. Je krijgt zo'n ding op de deurmat of in je Hotmail-inbox met de waarschuwing dat je zeven jaar ongeluk krijgt als je hem niet doorstuurt. Maar van wie gaat dat ongeluk uit? Is er een speciale kettingbrieven-geest, bij wie je dat ongeluk kunt aanvragen als je van plan bent zo'n brief te starten?
Allemaal nogal zwak onderbouwd en kan dus worden afgedaan als geleuter. |
![]() |
|
Zoals je ziet X, heeft bijna iedereen hier wel eens zoiets gekregen. Tien jaar geleden stond ik met zo'n penvriendinnen oproep in de Tina en kreeg maar liefst drie van die vervelende kettingbrieven en ik heb ze alledrie bij het oud papier gedaan en er is mij niets vreselijks over komen en zover ik weet de oud papier man ook niet. Ik las gisteren in de Paravisie dat veel ongeluk in korte tijd op een louteringsproces, bestuurd van bovenaf kon duiden, maar persoonlijk denk ik dat je gewoon domme pech hebt gehad. Het kan ook nog eens zo zijn dat het te maken heeft met de houding die jij in het leven hebt, een negatieve houding (zo van, iedereen heeft het toch altijd op mij gemunt en alles wat ik probeer gaat toch mislukken) kan ongeluk ook aantrekken, maar zoiets moet je voor jezelf bekijken. Ik weet natuurlijk niet wat er jou allemaal precies is overkomen dat je het op die brief terugvoert. Ik wens je er in ieder geval sterkte mee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
vreselijk ![]() maar wat voor kettingbrief was dat dan? van wie? als het van een vriendin was ofzo. die dingen worden toch gewoon verzonnen, zeg maar overgeschreven ![]() volgens mij moet je je hier idd niet te veel bij voorstellen, maar las je erop gaat letten...ja, dan is het allemaal wel heel toevallig. |
![]() |
||
Citaat:
|
Nee dat komt niet door die brief. Dat komt omdat op de dag dat jullie die brief ontvingen ik een blauw T-shirt aan had.
||
Citaat:
![]() ontopic: Nee. |
![]() |
|
Ik zeg niet dat ik er in geloof, maar ook niet dat ik er niet in geloof.
Ik weet het dus niet zeker, en daarom post ik dit. Het is alleen een eng idee dat het allemaal is begonnen na die brief. Het kan trouwens niet zo zijn dat ik het zelf aantrek, omdat ik aan ziekten ed niet veel kan doen. Iig bedankt voor al jullie reacties X |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben altijd de opperkettingbrief en -mail verkloter, als ik van iemand voor de 2e keer een ketting mail krijgt waaarin staat dat ik naar 10 mensen moet doorsturen en anders ongeluk krijg, stuur ik er 20 naar die persoon toe zodat hij ze nooit naar genoeg mensen kan sturen en dus zelf ´ongeluk´ zal krijgen.
![]() |
![]() |
|
Geloof het niet. Het zit gewoon in de hersens van mensen. Me vriendin geloof het wel als ik zo mailtje stuurt van bad luck enz. Soms stuur ik ze meestal gooi ik ze weg behalve als ze leuk zijn. Dus me vriendin flipte helemaal enz
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het grote Domme Mailtjes-topic! Cherry Springs | 52 | 12-01-2006 17:04 | |
Software & Hardware |
Nieuw Virus? Verwijderd | 3 | 08-06-2003 17:09 | |
Software & Hardware |
Vreemde mailtjes (Hotmail) Verwijderd | 24 | 22-06-2002 19:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |