Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
3 jaar geleden, onder een brug, samen met 2 maten die al blowden en rookten...eerst mn 3 eerste sticks gedeeld*merkte er niet veel van de eerste keer...dacht ik* en daarna mn eerste sigaret, en toen merkte ik het wel
![]() Achteraf gezien best slecht om tegelijk te beginnen met blowen en roken ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een keer een pakkie opgemaakt met me neef en een vriendje. Me neef was toen 13 en rookte, ik was 7 en me vriendje 8. Ik rookte niet over me longen, af en toe perongeluk. Meteen hoesten
![]() Dat was omdat het stoer was, ik was ziek geworden!!!Je wil niet weten. Egt, een kater is (achteraf gezien) niet eens erger. Sindsdien nooit meer een sigaret gerookt. Me moeder is anderhalf jaar geleden overleden aan longkanker (rookte vanaf 13e, vanaf 20ste elke dag 1.5 pakje(was 42 geworden)), rede genoeg voor mij om niet te roken. Maar een jointje met wat vrienden is wel lekker ![]() ![]() En als ik niet verslaaft raak aan roken, betaalt pappie de rijlessen ![]() Laatst gewijzigd op 08-01-2003 om 17:11. |
![]() |
|
mijn ouder sbetalen niks rijlessen voor me hebbe nze gee ngeld voor,en k rook ook al vanaf me 12de ofso2pakjes per dag ongeveer,nu aleen maar sjek roken en heel erg gemindert.
|
Verwijderd
|
Wat een up... (ja Neti-Zen, jaahaaaaa)
Mijn eerste ervaring was toen ik vrij klein was met een uitdovende sigaar van opa die in slaap gevallen was. WALGELIJK ![]() Daarna ben ik vrij anti-rook geweest, heb mijn ouders lopen uitschelden en als verjaardagscadeau gevraagd of ze wilden stoppen. Op mijn 15e wou ik beginnen, gewoon om mijn ouders te pesten, maar dat werkte niet want ik mocht roken (kreeg zelfs sigaretten). Was bij 2 vriendinnen, bij het zwembad. HEt smaakte langs geen kanten en vond er nix aan, maar ja, stug doorroken, want ik wou mijn ouders pesten en verderop stond een leuke stoere jongen ^^. Uiteindelijk ben ik blijven roken omdat het wel leuke effecten had en omdat het gewoon geweldig was om weg te sneaken op internaat om stiekem in de bosjes heel snel binnen de minuut zo'n sigaret op te roken (en dat heeft pas effect ![]() Mijn eerste sigaret bij mijn ouders was in een restaurant waar oma en opa bijzaten, aangezien ik anti-rook was, boden mijn ouders mij altijd voor de grap sigaretten aan. En toen nam ik ze dus aan ^^. |
![]() |
|
Was op een feestje van schooluitwisseling met Belgen in de 2e ofzo. En ik stond daar zo enorm dronken te wezen en een jongen uit mijn klas te roken. En toen vroeg ik of ik een hijs mocht en daarna drukte ik de peuk uit op mijn tong.
Mooie tijden waren dat ![]() En ohja, de eerste is inderdaad duidelijk niet de lekkerste, als dat is wat je bedoelt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn eerste keer roken was bij mijn opa. Ik was nog jong en was zo van 'als ik volwassen ben ga ik ook roken' en toen zei mijn opa: neem maar eens een hijs van deze sigaar en adem in. En ik hoesten echt niet normaal. Maar sigaren moet je dan ook niet over je longen roken.
![]() |
![]() |
|
In groep 7 ofzo gingen we met de halve klas pakjes kopen en oproken in duin, dat was natuurlijk vet koel stoer dus toen deden we het elke week. Pas in de 2e ofzo ging ik elke dag roken en nu rook ik ook nog best veel.
Eerste keer vond ik niet zo bijzonder, er gebeurde niks met me en vond het niet goor ofzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() pretsjek |
![]() |
|
eerste keer viel me erg mee, geen gehoest en geproest
was een jaar 11 of 12 of iets in die richting, toen nooit meer gestopt sinds die dag, omdat ik het ''stoer'' vond :/ (nu niet meer natuurlijk, ik moet wel ) achteraf bekeken had ik het maar beter niet kunnen doen maar ja
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Verbod op smaakadditieven in sigaretten vanaf 2016 Verwijderd | 4 | 26-02-2014 19:42 | |
Drugs & Alcohol |
UNIZO-Winkelraad over boetes aan winkeliers verkoop sigaretten aan -16 jaar Wammus | 21 | 30-09-2008 18:24 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête wiskunde Chris-Verhoeckx | 23 | 08-04-2008 09:29 | |
De Kantine |
hoe staan jullie tegenover roken?!... pienie | 109 | 16-09-2002 16:07 | |
Drugs & Alcohol |
draaierig by eerste sigaret... iebke* | 20 | 02-06-2002 18:38 |