Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Art. 13 . - 1. Het briefgeheim is onschendbaar, behalve, in de gevallen bij de wet bepaald, op last van de rechter. - 2. Het telefoon- en telegraafgeheim is onschendbaar, behalve, in de gevallen bij de wet bepaald, door of met machtiging van hen die daartoe bij de wet zijn aangewezen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Leuk zo'n democratie ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- uhu... - Dat klopt niet! Ik wil een overzicht van wie ik gebeld heb. - Dat loggen wij niet. Dat zou een aantasting van uw privacy zijn. Gelooft u ons nou maar. Uw rekening klopt en u moet gewoon dokken. - *grrr* -------------------------------------------------------------- - Hallo provider ? De email doet het niet - Tja wij loggen niks. Dat zou een aantasting van uw privacy zijn. Het duurt dus minimaal nog wel een dag voordat het opgelost is. Een prettige dag nog ! - *grrr*
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ben blij dat ze t zeggen? in t verleden deden ze zulke dingen in t geniep ![]()
||
![]() |
Citaat:
Laten we maar s beginnen met een volksopstand zoals Gauloises al zei ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, grapje. Het is natuurlijk wel zo dat je zou moeten verwachten dat het niks uitmaakt, omdat je toch niks verkeerd doet. Maar het wordt pas kut als je van iets verdacht wordt, terwijl je er niks mee te maken hebt en je dus in de penarie zit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het gaat ze gewoon geen fuck aan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Balkenende misschien wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() snap t ook niet allemaal zo
||
Citaat:
ja, als het aan mij lag waren al die zogenaamde 'humanitaire' tjetjeense organisaties ook al lang opgerold, die mensen doen ook niks anders dan moorden en aanslagen voorbereiden.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
methode 1 - infiltreer de groep met een agent en rol de groep op voordat ze aanslagen plegen. methode 2 - zorg voor informanten in zulke groeperingen methode 3 - een agent van de inlichtingendienst gaat bij vermoedelijke radicalen langs om hen te overtuigen bij zijn zelfbedachte terreurnetwerk te komen, arresteer iedereen die instemt (trouwens verboden methode in Nederland) methode 4 - maak doelen aanslag-bestendig methode 5 - bewaak doelen in de hoop terroristen te spotten en te stoppen voordat ze hun doel kunnen bereiken.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grim |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
begin een terroristische beweging om de Nederlandse Staat mee omver te werpen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Zo nog wat extra ![]() Gelukkig gebruik ik nooit de telefoon. Maar ik vind dit soort dingen wel totaal belachelijk. Trouwens, ik dacht dat die ouwewetse Donner hier helemaal geen fan van was.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nog een jaar dus. tja, ik kan tenminste nog een jaar lang mijn oom(Bin Laden ![]() ![]() ik ben door hem toegewezen om terroristische aanslagen in NL te plannen ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|