Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Je zult je hoe dan ook los moeten maken van hem, hoe moeilijk het ook is. Het is niet meer dan redelijk dat jij ook gewoon op vakantie gaat, probeer er eens rustig met hem over te praten (dus niet emotioneel worden). Wat voor argumenten heeft hij eigenlijk ertegen? |
![]() |
|
![]() |
Rustig over praten? Ik praat al 15 maanden over het feit dat ik mn vriend zo weinig mag zien, dat we es niet samen naar zee mogen, ...
Zijn argumenten: - ik ben nog 'maar' 19 ![]() - ik heb nog een gezin thuis - we zijn nog niet getrouwd - zolang ik hier woon moet ik mij houden aan zijn regels (alleen gaan wonen gaat niet ![]() - dat ik dat doe om thuis weg te kunnen en zo kan ik nog wel ff verder gaan ![]() X-je
|
![]() |
hmm meid, je bent 19!!! ik vind dat je je niets van je ouders moet aantrekken op deze leeftijd (haha ok, wel wat natuurlijk, maar over dit onderwerp niet)! je bent voor de wet volwassen, dus waarom zou je je laten tegenhouden?? wat kunnen je ouiders doen?? ja als je nog thuis woont is het wel wat ingewikkelder... maar dan nog vind ik dat je ouders erg kinderachtig en ouderwets bezig zijn... echt waar!
|
![]() |
|
![]() |
sjezus zeg, daar wordt je toch helemaal ziek van, die houding van je ouders is begrijpelijk maar niet eerlijk. Je bent 19, nou mag je toch voort wel een keer alleeen ergens heen als je dat wil?
Gewoon discussie houden en zeggen dat het niet normaal is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Je grootste seks-fantasie Anoniem19 | 206 | 21-02-2013 23:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Verhalen & Gedichten |
het echte systeem grandmommy | 8 | 21-12-2003 18:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Broer en zus vrijen Upke | 87 | 22-08-2003 11:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 |