Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2004, 15:18
Verwijderd
maar dan analiseer je alleen de forummer boven je, dan kunnen we de kontkuspraktijken achterwege laten en gewoon keihard, achterbaks en lifestylewaardig mensen analiseren.

dus.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2004, 15:20
Verwijderd
Nou ik denk dat Aep wel cool is, hij heeft volgens mij al vet lang met Dying Bride, en z'n Jim Morrison foto is fantastisch. Ik denk dat je heel zelfverzekerd bent en best wel schijt hebt aan alles en iedereen en volgens mij ben je ook een slacker. Ohja en best veel vrienden een vaste vriendengroep zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 15:27
Verwijderd
Hermie is een lieverd! Ik kan heel goed met dr praten overal allemaal dingen zoals nu op msn Ze geeft goede adviezen.
De ene keer dat we elkaar hebben ontmoet vond ik dr echt heel schattig en lief en ze danst heel leuk (sloerie ). Ze lacht veel en is erg grappig. Doet me een beetje aan een vriendinnetje van me denken.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 15:27
Verwijderd
Ik was altijd jaloers op Herm omdat ze in Parijs woonde, maar nu is ze weer lekker terug in het regenachtige Nederland. Ze heeft een obsessie voor vogels (o.i.d.) maar verder vind ik haar best hip!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Lisanne schreef op 14-07-2004 @ 16:27 :
Ik was altijd jaloers op Herm omdat ze in Parijs woonde, maar nu is ze weer lekker terug in het regenachtige Nederland. Ze heeft een obsessie voor vogels (o.i.d.) maar verder vind ik haar best hip!
Lisanne woont in Emmeloord en wil in groningen studeren, post wel veel op LS, maar laat weinig/niets van zichzelf los. Ze vind het leuk in groningen om te winkelen en studeren, blijkbaar ziet ze er leuk en kleedt ze zich leuk, mevrouw komt o.a. bij de Chill Out. Verder stalked ze Riddertjes
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 15:40
Verwijderd
Nou Ridder die is geobsedeerd door Paul Frank en over de gehele linie nogal merkengeil en roze hoodie geil maar moet kunnen, heeft een vriendin waar hij gek op schijnt te zijn maar maakt gaye indruk af en toe, misschien is hij wel hetero maar dan een extreme metro oid? Maar goed Ridder schijnt brownies te kunnen bakken en ik daag je bij deze uit voor een brownie duel want ik durf te wedden dat de mijne lekkerder zijn

ohja en hij rookt niet
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 14-07-2004 @ 16:40 :
Nou Ridder die is geobsedeerd door Paul Frank en over de gehele linie nogal merkengeil en roze hoodie geil maar moet kunnen, heeft een vriendin waar hij gek op schijnt te zijn maar maakt gaye indruk af en toe, misschien is hij wel hetero maar dan een extreme metro oid? Maar goed Ridder schijnt brownies te kunnen bakken en ik daag je bij deze uit voor een brownie duel want ik durf te wedden dat de mijne lekkerder zijn

ohja en hij rookt niet
Hermie is heel lief en mooi en ze ruikt ook heel erg lekker.
Ook is ze nu crushed maar dat hoort er eventjes bij verder is ze heel lief.
En ze lijkt op Eddy en ze is heel lief

Kusje!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 15:45
Verwijderd
En nou word ik overgeslagen
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 15:46
Verwijderd
Lebitch is een lieve druktemaker die me soms stalkt maar nog niet voor m'n deur is gaan liggen met een bos rozen en een dode mus. Hij doet het met tuinmannen en stuff en hij is geobsedeerd door Madonna en hij lijkt wel op Patsy een beetje en soms ook op Ridder alhoewel hij geen brownies bakt. Ohja hij is behoorlijk verslavingsgevoelig

Kusje
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 15:48
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 14-07-2004 @ 16:45 :
En nou word ik overgeslagen
! am mE is een heel lief meisje! Ik vond haar altijd al leuk in msn maar vorige week (toch?) hebben we gemeet en geswingd en het was supergezellig vond ik! Ze heeft het al heel lang heel erg leuk met haar vriendje Wimmie maar helaas zijn er jaloerse stooksters oftewel heksen Arme Em. Maar goed, het is dus een coolerd!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 15:53
Verwijderd
Emma en Hermi dan (K)

Hermi is een schat van een meid, met wie je behoorlijk kan dichten. Toen ze in parijs zat had ze nooit btg, want ze moest naar jazz festivals etc. Is een schat van een vrouw, maar je moet niet de verkeerde dingen zeggen want dan verbrui je het bij haar. Is heel open in chatten, en sociaal. Ze rookt alleen een beetje veel, en is veggie maar alleen het eerste is erg.

Emma is een sweetie, snoezi, jeweettok, spang. Een mooi meisje dat altijd zeerhottie.jpg op de foto's staat, haar bekende vriendje is een bron van gesprekken zal ik maar zeggen. Ze heeft een geweldige reis gemaakt, meerdere d8 ik, terwijl ik al bang ben om 200 km van huis weg te gaan.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 15:53
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Hermione schreef op 14-07-2004 @ 16:48 :
! am mE is een heel lief meisje! Ik vond haar altijd al leuk in msn maar vorige week (toch?) hebben we gemeet en geswingd en het was supergezellig vond ik! Ze heeft het al heel lang heel erg leuk met haar vriendje Wimmie maar helaas zijn er jaloerse stooksters oftewel heksen Arme Em. Maar goed, het is dus een coolerd!
Hermoine is verliefd op Parijs en vind het jammer dat ze er niet meer is .
Ik ken haar niet goed maar ze lijkt me lief, en ze heeft ook al iets met die gekke vogels in sommige treads .
Oud 14-07-2004, 15:54
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Ridder schreef op 14-07-2004 @ 16:53 :
Emma en Hermi dan (K)

Hermi is een schat van een meid, met wie je behoorlijk kan dichten. Toen ze in parijs zat had ze nooit btg, want ze moest naar jazz festivals etc. Is een schat van een vrouw, maar je moet niet de verkeerde dingen zeggen want dan verbrui je het bij haar. Is heel open in chatten, en sociaal. Ze rookt alleen een beetje veel, en is veggie maar alleen het eerste is erg.

Emma is een sweetie, snoezi, jeweettok, spang. Een mooi meisje dat altijd zeerhottie.jpg op de foto's staat, haar bekende vriendje is een bron van gesprekken zal ik maar zeggen. Ze heeft een geweldige reis gemaakt, meerdere d8 ik, terwijl ik al bang ben om 200 km van huis weg te gaan.

ik ken je niet en vind je af en toe een beetje irritant met je gaye woordjes.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 15:54
guess what
guess what is offline
ik vind hermione altijd grappig en ze post coole dingen en ze heeft altijd leuke fotos. ik vind haar avontuurlijk want ze woonde in parijs en dat wil ik oohook. verder heeft ze een leuke kamer en ik vind haar hip.
Oud 14-07-2004, 15:56
Verwijderd
Ridder is merkengeil, lijkt op het forum nogal gay maar dat is natuurlijk een image. Zijn brownies zijn wereldwijd legendarisch op het forum, en hij maakt graag foto's van foto's die hij post in fototopics, ookal ziet niemand er iets in. verder kort hij vrijwel iedere forum-nickname af met een "ie". Verder is "riddie" ook nog een echte heer, waarbij zijn nickname dus goed gekozen is.

zowaar nog niet gespamd in dit topic
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:04
Verwijderd
guess what is volgens mij een cool meisje, ze heeft iig een coole avatar en op foto's ziet ze er leuk uit, ja 't is wel een chick en ze moet ingeloot worden dus ik neem aan dat ze d0kt0r wil worden en ik kreeg de indruk dat zij en Teun een beetje een stelletje waren maar anderen beweerden van niet dus het zal wel niet ohja en ze houdt volgens mij van parels
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:06
guess what
guess what is offline
Citaat:
Hermione schreef op 14-07-2004 @ 17:04 :
en ze moet ingeloot worden dus ik neem aan dat ze d0kt0r wil worden
Haha nee ik wil journaliste worden maar dat blijkt nogal populairrr.
Oud 14-07-2004, 16:06
Verwijderd
Citaat:
guess what schreef op 14-07-2004 @ 17:06 :
Haha nee ik wil journaliste worden maar dat blijkt nogal populairrr.
hm ja...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:07
guess what
guess what is offline
Citaat:
Hermione schreef op 14-07-2004 @ 17:06 :
hm ja...
jij schrijft toch ook of is dat meer een hobby?
Oud 14-07-2004, 16:08
Verwijderd
Citaat:
guess what schreef op 14-07-2004 @ 17:07 :
jij schrijft toch ook of is dat meer een hobby?
jep
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 14-07-2004 @ 16:53 :
Hermoine is verliefd op Parijs en vind het jammer dat ze er niet meer is .
Ik ken haar niet goed maar ze lijkt me lief, en ze heeft ook al iets met die gekke vogels in sommige treads .
Ik doe Apomes want de rest is al gedaan.

Apomes is een Belg geloof ik. Hij is schijnbaar erg geïnteresseerd in Griekse geschiedenis. Gezellig forummer, goed inbreng vaak.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Horror Kitty schreef op 14-07-2004 @ 16:54 :
ik ken je niet en vind je af en toe een beetje irritant met je gaye woordjes.
Horror Kitty is een eigenwijs meisje die doet wat ze wil. Ze is niet bang om haar mening aan andere mensen te vertellen, en dat mogen anderen ook best bij haar doen. In real life is ze iets meer verlegen dan op internet, maar alsnog minder flege als ik
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:11
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 14-07-2004 @ 17:09 :
Horror Kitty is een eigenwijs meisje die doet wat ze wil. Ze is niet bang om haar mening aan andere mensen te vertellen, en dat mogen anderen ook best bij haar doen. In real life is ze iets meer verlegen dan op internet, maar alsnog minder flege als ik
Freakjuh is ons aller forumbaas, die eigenlijk veel te lief is voor dat soort strenge taken Ze is erg verlegen, maar eigenlijk is dat helemaal niet nodig omdat ze gewoon heel leuk is, en ze moet gewoon wat vaker haar mond opentrekken. verder heeft ze ook naar dat ik weet een toffe muzieksmaak.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:11
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 14-07-2004 @ 17:09 :
Ik doe Apomes want de rest is al gedaan.

Apomes is een Belg geloof ik. Hij is schijnbaar erg geïnteresseerd in Griekse geschiedenis. Gezellig forummer, goed inbreng vaak.
hoe vaker je reageerd en analiseerd, hoe vaker je zelf gedaan wordt, dat is een beetje de opzet zodat het topic een beetje blijft leven
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:14
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 14-07-2004 @ 17:09 :
freakjuh is irl veel leuker naar mijn mening en ook minder verlegen dan ik dacht dat ze zou zijn en uiteraard kan ze goed dansen, ik was erbij. en verder, iemand die de kat uit de boom kijkt en niet zo nodig in de belangstelling hoeft maar aandacht stiekem wel leuk vind al word ze dr nog verlegener van.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2004, 16:17
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Dr. Aep schreef op 14-07-2004 @ 17:11 :
hoe vaker je zelf gedaan wordt
Wat een vieze taal .

Dr. Aep, ofwel is hij redelijk nieuw ofwel heeft hij een nick change gedaan ofwel was ik vroeger zo blind als een mol want ik zag hem vroeger niet op dit forum.
Hij lijkt me wel cool, wel een beetje aan de speciale kant (positieve zin). Volgens mij geilt hij op dit topic .
Oud 14-07-2004, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Dr. Aep schreef op 14-07-2004 @ 17:11 :
hoe vaker je reageerd en analiseerd, hoe vaker je zelf gedaan wordt, dat is een beetje de opzet zodat het topic een beetje blijft leven
Maar je topic is nu al zó populair dat er zo snel gereageerd wordt dat er mensen overgeslagen worden vandaar

Dr. Aep: Een vrolijke jongen. Veel op het forum aanwezig, een frequente spammer maar hij heeft ook serieuzere reacties. Is populair onder zijn vrienden omdat ie altijd grappig uit de hoek komt.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Horror Kitty schreef op 14-07-2004 @ 17:14 :
freakjuh is irl veel leuker naar mijn mening en ook minder verlegen dan ik dacht dat ze zou zijn en uiteraard kan ze goed dansen, ik was erbij. en verder, iemand die de kat uit de boom kijkt en niet zo nodig in de belangstelling hoeft maar aandacht stiekem wel leuk vind al word ze dr nog verlegener van.
ik dacht altijd dat Horror Kitty veel ouder was en dat ze 'voor de grap' 14 als leeftijd had (inmiddels 15) maar het is dus waar je ziet er veel ouder uit en volgens mij heb je ook niet echt de levensstijl van de gemiddelde 15-jarige. Ik vind je wel heel apart
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Horror Kitty schreef op 14-07-2004 @ 17:14 :

Horror Kitty is aan de hand van de foto's te zien een saaiberkottik, en nog een stoere ook. haar kledingsmaak is , en ze houdt niet van gaye woordjes, vooral niet uit monden van ridders. ze is volgens mij wel een echte stoere bink(in)
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 14-07-2004 @ 17:17 :
Wat een vieze taal .

Dr. Aep, ofwel is hij redelijk nieuw ofwel heeft hij een nick change gedaan ofwel was ik vroeger zo blind als een mol want ik zag hem vroeger niet op dit forum.
Hij lijkt me wel cool, wel een beetje aan de speciale kant (positieve zin). Volgens mij geilt hij op dit topic .

ik had een nickchange, maar was wel te raden want dat was gewoon AePiE

en tuurlijk geil ik op dit topic, het is mijn eigen
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:27
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Dr. Aep schreef op 14-07-2004 @ 17:20 :
Horror Kitty is aan de hand van de foto's te zien een saaiberkottik,
guess again

volgens mij is aep wel een hip verantwoord iemand waar ik verder niet zoveel van weet behalve dat ie zn mening zegt tegen wie dan ook waarover dan ook. en hij heeft een mooie chick.

hermione is wel een hip persoon volgens mij, maar verder kan ik ook niks bedenken.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:29
guess what
guess what is offline
Ik vind Horror Kitty knap. leuke stijl en kapsel. verder zou ik t niet zo goed weten want ze is niet heeel uitbundig over zichzelf.
Verwijderd
Citaat:
Horror Kitty schreef op 14-07-2004 @ 17:27 :
guess again

volgens mij is aep wel een hip verantwoord iemand waar ik verder niet zoveel van weet behalve dat ie zn mening zegt tegen wie dan ook waarover dan ook. en hij heeft een mooie chick.

haha hip verantwoord
Met citaat reageren
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 14-07-2004 @ 17:27 :
guess again

hermione is wel een hip persoon volgens mij, maar verder kan ik ook niks bedenken.
klein gothic meisje van 15 die opzich wel mans genoeg is om te beslissen wat ze zelf wil en doet.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:31
Verwijderd
Citaat:
guess what schreef op 14-07-2004 @ 17:29 :
Ik vind Horror Kitty knap. leuke stijl en kapsel. verder zou ik t niet zo goed weten want ze is niet heeel uitbundig over zichzelf.
Ik vind guess what heel leuk en hip overkomen. Volgens mij heb ik nog nooit foto's van je gezien Maar goed, je bent gezellig op het forum en praat lekker mee. Verder heb je een vriendin die op mij lijkt en ik wil een foto daarvan zien! En daarom stalk ik je af en toe lichtelijk
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:35
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
! am mE schreef op 14-07-2004 @ 17:31 :
Ik vind guess what heel leuk en hip overkomen. Volgens mij heb ik nog nooit foto's van je gezien Maar goed, je bent gezellig op het forum en praat lekker mee. Verder heb je een vriendin die op mij lijkt en ik wil een foto daarvan zien! En daarom stalk ik je af en toe lichtelijk
! am me, lijkt me echt wel leuk!
Haar avatar is hot, die hoed doet het em .
Ze wilt graag miljonair worden dankzij Oprah en speelde Pokemon op de GB in een vlaag van waanzin .
ZE lijkt me vooral grappig !
Oud 14-07-2004, 16:36
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 14-07-2004 @ 17:29 :
klein gothic meisje van 15 die opzich wel mans genoeg is om te beslissen wat ze zelf wil en doet.
sarcastische bitch met een grote bek en dat heeft t forum ook wel nodig.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:36
guess what
guess what is offline
Citaat:
! am mE schreef op 14-07-2004 @ 17:31 :
Je schreef wel wat in mn fotoboek
Ik vind Emma een leuk meisje. Ik dacht eerst wat een stomme nick want ik dacht het is zeker zo'n alto die altijd zichzelf is, maar toen wist ik niet dat ze emma heette Ze ziet er leuk uit, maakt gave reizen, heeft al heel lang een vriendje maar ze hebben wel ruzies enzo , post leuk enzo.
Oud 14-07-2004, 16:37
CharismaticBass
Citaat:
Apomes schreef op 14-07-2004 @ 17:35 :
! am me, lijkt me echt wel leuk!
Haar avatar is hot, die hoed doet het em .
Ze wilt graag miljonair worden dankzij Oprah en speelde Pokemon op de GB in een vlaag van waanzin .
ZE lijkt me vooral grappig !
wel aardig enzo

woont in een mooie belgische stad

zal dan ook een dikke belgische wafel kont hebben

nee hoor geintje
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:39
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 14-07-2004 @ 17:37 :
wel aardig enzo

woont in een mooie belgische stad

zal dan ook een dikke belgische wafel kont hebben

nee hoor geintje
Als je mijn kont wil zien moet je het maar zeggen .
Oud 14-07-2004, 16:40
CharismaticBass
Citaat:
Apomes schreef op 14-07-2004 @ 17:39 :
Als je mijn kont wil zien moet je het maar zeggen .
ik zal het nu alvast zeggen:

nee.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:45
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 14-07-2004 @ 17:40 :
ik zal het nu alvast zeggen:

nee.
jammer .

CB:
Ze is zo wreed, ik vind het altijd geweldig, wil best wel eens een Wreedheids duel doen irl .
Ze is ook wel altijd lachen, haar opmerkingen komen altijd zo serieus over .
Ze lijkt me echt wel hot!
Stiekem toch wel eens benieuwd naar een foto van haar .
Oud 14-07-2004, 16:47
CharismaticBass
Citaat:
Apomes schreef op 14-07-2004 @ 17:45 :
jammer .

CB:
Ze is zo wreed, ik vind het altijd geweldig, wil best wel eens een Wreedheids duel doen irl .
Ze is ook wel altijd lachen, haar opmerkingen komen altijd zo serieus over .
Ze lijkt me echt wel hot!
Stiekem toch wel eens benieuwd naar een foto van haar .
omfg, heb je in een grot gewoond? hallo?

Laatst gewijzigd op 14-07-2004 om 16:52.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 16:50
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 14-07-2004 @ 17:47 :
omfg, heb je in een grot gewoond? hallo?

http://pic14.picturetrail.com:80/VOL...0/57084029.jpg

speciaal voor jou dan Belg.
Jah, twas best een gezellige grot totdat die beer terug kwam .

foto ==> niet om te slijmen ofzo maar echt <3.

dank je hollandse .
Oud 14-07-2004, 16:53
CharismaticBass
Citaat:
Apomes schreef op 14-07-2004 @ 17:50 :
Jah, twas best een gezellige grot totdat die beer terug kwam .

foto ==> niet om te slijmen ofzo maar echt <3.

dank je hollandse .
oh bedankt hihi dat wist ik niet

Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 17:02
Verwijderd
CB is een dikke smokert uut amsterdam met een droog accent grappig mens en het is altijd droog om midden in de nacht stoned te msn'en

ghehe aanwinst voor t forum
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 17:05
CharismaticBass
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 14-07-2004 @ 18:02 :
CB is een dikke smokert uut amsterdam met een droog accent grappig mens en het is altijd droog om midden in de nacht stoned te msn'en

ghehe aanwinst voor t forum

lepra is een echte die hard smokin' n drinkin' punk uit Haerlem. spacede gozer die ik ook weleens zomaar ben tegengekomen op een heel dope dnb feest

goede muziek smaak enzo en zn vriendin is ook knap

idd een goede midden in de nacht stoned slap over muziek/wiet lullen msn buddy

Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 17:09
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 14-07-2004 @ 18:05 :
lepra is een echte die hard smokin' n drinkin' punk uit Haerlem. spacede gozer die ik ook weleens zomaar ben tegengekomen op een heel dope dnb feest

goede muziek smaak enzo en zn vriendin is ook knap

idd een goede midden in de nacht stoned slap over muziek/wiet lullen msn buddy

een bijdehandje, in ieder geval op het forum maar volgens mij valt dat IRL reuze mee. ze vind het leuk om mensen op stang te jagen danwel te irriteren, maar kan ook gewoon aardig doen, maar alleen voor de insiders natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 17:48
justakid
justakid is offline
aepie.. tjaaaa ikw ete eigelijk niet zo veel van hem.. hij heeft wel toffe hair-do's! en ik geloof dat hij ook niet zo'n boze is
Oud 14-07-2004, 17:51
rodina
rodina is offline
Citaat:
justakid schreef op 14-07-2004 @ 18:48 :
aepie.. tjaaaa ikw ete eigelijk niet zo veel van hem.. hij heeft wel toffe hair-do's! en ik geloof dat hij ook niet zo'n boze is
Volgens mij ben je zo'n lief klein poppetje. Heel onschuldig. oid.
Reageren

Regels voor berichten