Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2004, 14:16
ilse
ilse is offline
het is nu sinds afgelopen zondag uit met me vriend (6 dagen geleden). ik dacht dat ik me nou heel rot zou gaan voelen maar eigenlijk voel ik me alleen maar opgelucht en vrolijk. ik ben de hele dag met andere dingen bezig. maar toch, als ik alleen ben, dan gaat het een beetje knagen.

kijk, hij zit in spanje. als ik alleen zit en ik verveel me ga ik me echt af vragen wat ie wel niet allemaal met die meiden daar aan het doen is... eigenlijk "mag" ik dit niet voelen want hij is me vriend niet meer. herkent iemand dit? dat je je eigenlijk niet rot voelt alleen als je eraan denk dat hij met anderen alles weer kan doen nu? want ik snap mezelf niet...
Oud 07-08-2004, 14:22
Daboman
Daboman is offline
Ik kan niet uit ervaring spreken maar het lijkt me een kwestie van gewenning.

Ter vergelijking: wanneer je in een donkere ruimte zit en het licht gaat opeens aan zie je de eerste secondes niets. Je ogen moeten zich nog aanpassen

Wanneer het opeens uit is met je vriend is het denk ik voor je gevoel niet gelijk uit. Je gevoel moet zich nog aanpassen.

Maak je dus niet al te druk. Ik zou me pas druk maken als ik het na een maand ofzo nog voel. En dat je het alleen maar voelt als je nadenkt of hij al met andere meisjes gaat, tja ik denk dat dat jouw manier van aanpassen is. In ieder geval zou het gekker zijn als je gelijk niets meer voelt vlak nadat je het uitmaakt.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 14:22
Verwijderd
De terugval gaat nog komen, je bent nu opgelucht, vrij, en natuurlijk ga je je afvragen wattie doet.
Let maar op; over een paar dagen of weken ga je m ineens vreselijk missen
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 14:29
ilse
ilse is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 07-08-2004 @ 15:22 :
De terugval gaat nog komen, je bent nu opgelucht, vrij, en natuurlijk ga je je afvragen wattie doet.
Let maar op; over een paar dagen of weken ga je m ineens vreselijk missen
daar ben ik ook wel bang voor. weet je, toen het uit ging kwam ik thuis n was me amerikaanse familie er. die hebben me de hele week bezig ghouden dus heb weinig tijd gehad om na te denken. maar ik weet nog dat het met me x uit ging, dat ik toen alleen maar thuis bleef zitten niets doen en alleen maar kon huilen. waarom heb ik dan zoiets nu niet? op dit moment mis ik hem gewoon niet echt zo erg...
Oud 07-08-2004, 14:43
Verwijderd
Ik sluit me aan bij Sovreze. Toen het net uit was heb ik eerst een weekje gehuild en me rot gevoeld en daarna was het over. Ik was heeeelemaal happy. Voelde me goed en mensen zagen me weer sinds lange tijd stralen en zeiden dat ik vrolijker was dan toen ik nog een relatie met hem had. Ik was helemaal blij en ook blij dat ik er zo makkelijk overheen kwam. Nu, bijna 5 maanden nadat het uit is, gaat het toch een stuk minder makkelijk.. Ik vind het vreselijk dat alles me aan hem herinnert of alles me herinnert aan iets wat me weer aan hem herinnert. Maar ik denk dat het wel weer beter wordt als ik weer naar school ga.. In mn handjes knijpen maar.
Ik probeer te genieten van alle dingen die ik doe, maar er gaat geen dag voorbij dat ik me rot voel
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 14:52
Verwijderd
Sinds wanneer is jaloezie vreemd?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 15:15
annetjuh
annetjuh is offline
ik ken het niet.
tjah beetje ernstige vorm van jalouzie ofzo?
Oud 07-08-2004, 15:19
Sprinkle
Sprinkle is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-08-2004 @ 15:43 :
Ik sluit me aan bij Sovreze. Toen het net uit was heb ik eerst een weekje gehuild en me rot gevoeld en daarna was het over. Ik was heeeelemaal happy. Voelde me goed en mensen zagen me weer sinds lange tijd stralen en zeiden dat ik vrolijker was dan toen ik nog een relatie met hem had. Ik was helemaal blij en ook blij dat ik er zo makkelijk overheen kwam. Nu, bijna 5 maanden nadat het uit is, gaat het toch een stuk minder makkelijk.. Ik vind het vreselijk dat alles me aan hem herinnert of alles me herinnert aan iets wat me weer aan hem herinnert. Maar ik denk dat het wel weer beter wordt als ik weer naar school ga.. In mn handjes knijpen maar.
Ik probeer te genieten van alle dingen die ik doe, maar er gaat geen dag voorbij dat ik me rot voel
Oud 07-08-2004, 15:38
ilse
ilse is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 07-08-2004 @ 16:15 :
ik ken het niet.
tjah beetje ernstige vorm van jalouzie ofzo?
of misschien dat het dan doordringt dat hij niet meer "van mij" is (niet letterlijk bedoeld okee)
???
Oud 07-08-2004, 16:06
Verwijderd
Citaat:
illie1987 schreef op 07-08-2004 @ 16:38 :
of misschien dat het dan doordringt dat hij niet meer "van mij" is (niet letterlijk bedoeld okee)
???
Ik denk dat dat wel tot je doordringt, maar het misschien nog niet helemaal wilt? Naja, weet niet hoe ik het je uit moet leggen, maarja, ik snap wel dat je zoiets nog een beetje hebt dat ie 'van jou' is. Dat heb ik nog steeds wel een beetje. Je hebt zoveel gedeeld met elkaar en zoveel meegemaakt. Het idee dat hij zoiets met iemand anders deelt... (iig ongeveer zelfde dingen)...
naja, je snapt me hoop ik wel..
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 18:49
ilse
ilse is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-08-2004 @ 17:06 :
Ik denk dat dat wel tot je doordringt, maar het misschien nog niet helemaal wilt? Naja, weet niet hoe ik het je uit moet leggen, maarja, ik snap wel dat je zoiets nog een beetje hebt dat ie 'van jou' is. Dat heb ik nog steeds wel een beetje. Je hebt zoveel gedeeld met elkaar en zoveel meegemaakt. Het idee dat hij zoiets met iemand anders deelt... (iig ongeveer zelfde dingen)...
naja, je snapt me hoop ik wel..
ja ik snap je helemal. maar weet je wat het vreemde is, ik was er helemaal klaar mee, had er echt geen zin meer in en de beslissing om het " uit te maken" kwam ook vooral van mij. maar hoe zou het dan kunnen dat ik het nog niet helemaal wil...?

gisteravond had hij even gebeld uit spanje, en ik vond het wel lekker hem weer even te spreken. alleen ik had wel zoiets van gelukkig dat hij niet meer me vriend is want door ze verhalen had ik dan echt zo iets van hoeveel meiden heb je ondertussen gehad? hij zei nix over meiden hoor, alleen dat ie elke keer weg ging met een groep jongens enzo...

en we hebben inderdaad een heleboel gedeeld, want hij kwam in me leven toen ik het bhoorlijk moeilijk had. misschien is dat het ook wel, maar... het lijkt net of ik iets niet vat, heel vaag...
Oud 07-08-2004, 23:38
Bo
Bo is offline
Toen het even uit was tussen mij en mijn vriend, maakte ik me enorm druk om het feit dat hij mogelijk met andere meisjes omging. Dat het bij jou enkel een beetje knaagt als je alleen bent, is een teken dat het je niet zoveel doet. Je zal dat gevoel nog wel even houden, maar het slijt snel.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 00:11
Shitonya
Shitonya is offline
Dit is doodnormaal
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 02:45
Verwijderd
Citaat:
Bo schreef op 08-08-2004 @ 00:38 :
Toen het even uit was tussen mij en mijn vriend, maakte ik me enorm druk om het feit dat hij mogelijk met andere meisjes omging. Dat het bij jou enkel een beetje knaagt als je alleen bent, is een teken dat het je niet zoveel doet. Je zal dat gevoel nog wel even houden, maar het slijt snel.
Ik vind dit een beetje overtrokken. Waarom zou het haar niets doen als het enkel een beetje knaagt als je alleen bent? Op andere momenten wordt ze bezig gehouden en heeft ze geen tijd etc om dit gevoel te ervaren. Ik heb me ook een tijd lang goed gevoeld en ineens sloeg dat om...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 09:02
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 08-08-2004 @ 01:11 :
Dit is doodnormaal
Reageren

Regels voor berichten