| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Kijk eens op www.duwo.nl , dat is de organisatie die kamers verhuurt aan studenten in Delft. Vergelijk oppervlakte en lokatie. Maar bedenk wel dat jullie een soort 'hospita' zijn en dat je daarom wat minder kan vragen dan een huis waar alleen maar studenten wonen ...
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (die 250, da's dan toch elektriciteit en water en alles inbegrepen, niet??) |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar dit is niet echt meer ontopic, dus laten we het hier maar bij houden over huurprijzen in leuven en verder discussiëren over delft ik zal me er dan verder ook buiten houden
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Hoi, ik ben voor € 250,- (incl) wel geïntresseerd. Zou je me wat meer informatie kunnen mailen. Ik ga dinsdag op vakantie, dus als het voor die tijd zou lukken graag. Verder ben ik dus niet in staat om voor die tijd (tenzij je me morgen mailt) langs te komen. Ik kan wel vanaf de 18e langs komen, maar daar kunnen we nog wel uitkomen. En voor hoelang is de kamer beschikbaar?
Mijn mailadres= leader_of_justice@hotmail.com Als deze vol is wil je me dan pm'en. Alvast bedankt, Chris |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, V&A idd. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Onzin |
Hoi Zomer #1885 Verwijderd | 500 | 30-07-2016 11:05 | |
| Werk, Geld & Recht |
hoeveel van je salaris uitgeven aan woonruimte Verwijderd | 12 | 23-08-2011 13:21 | |
| Werk, Geld & Recht |
Ongevraagde aanpassing huurcontract sshu *amélie* | 48 | 19-01-2010 14:30 | |
| Werk, Geld & Recht |
Hoe ben jij aan je huis gekomen? Daantje_0705 | 45 | 22-03-2009 20:16 | |
| Studeren |
Uitgeloot voor geneeskunde. Wat nu? danny23 | 65 | 21-08-2006 22:58 | |
| Werk, Geld & Recht |
"Studentenhuis" Gimme more beer | 12 | 23-10-2004 11:48 | |