Ik weet niet of dit topic hier hoort of op hardware. Maar omdat ik denk dat het probleem bij de software ligt, heb ik maar voor software & multimedia gekozen. Mocht dit topic hier niet horen verplaats hem dan maar.
Vandaag heb ik m'n pc aangesloten op m'n tv, zodat ik m'n divx filmpjes op m'n tv kan kijken. Als ik een divx film afspeel op m'n tv met windows media player is er niks aan de hand. Ik heb dan gewoon geluid, maar als ik diezelfde divx film afspeel met realplayer dan heb ik opeens geen geluid. Zelfde probleem met mp3'tjes. Speel ik een mp3 af in WMP dan heb ik gewoon geluid. Speel ik hetzelfde mp3'tje af in musicmatch jukebox dan is het geluid weg.
Ik denk niet dat het ligt aan het audiokabeltje dat ik gebruik, omdat ik wel gewoon geluid heb bij WMP.
Is het alleen mogelijk om op een tv een film of mp3 af te spelen met behulp van Windows media player? Of moet ik iets veranderen in de instellingen van realplayer, musicmatch jukebox en die andere programma's die geen geluid afspelen op m'n tv? Of ligt het aan iets heel anders?