Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2004, 13:24
Ik2010
Ik2010 is offline
Ik ben bezig een video van de vakantie te monteren. Ik doe dit niet in 1 groot project (waarom weet ik niet) maar heb elke keer stukjes...

Bijv. eerst op het vliegveld, toen opgeslagen...daarna het appartement...toen opgeslagen enz. enz.

Ik heb dit dus elke keer opgeslagen als aparte projecten (zo worden de korte stukjes genoemd, ik bedoel NIET de clips), maar het lukt met niet deze achter elkaar te plakken. Als ik een project open sluit ie de ander weer af.

Wie weet hoe ik deze projecten achter elkaar kan plakken?
Oud 20-07-2004, 13:26
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
Ik2010 schreef op 20-07-2004 @ 14:24 :
Ik ben bezig een video van de vakantie te monteren. Ik doe dit niet in 1 groot project (waarom weet ik niet) maar heb elke keer stukjes...

Bijv. eerst op het vliegveld, toen opgeslagen...daarna het appartement...toen opgeslagen enz. enz.

Ik heb dit dus elke keer opgeslagen als aparte projecten (zo worden de korte stukjes genoemd, ik bedoel NIET de clips), maar het lukt met niet deze achter elkaar te plakken. Als ik een project open sluit ie de ander weer af.

Wie weet hoe ik deze projecten achter elkaar kan plakken?
Eerst alle projecten opslaan als complete filmpjes en vervolgens in een nieuw project de filmpjes monteren zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 13:31
Ik2010
Ik2010 is offline
Hoe verander ik de losse projecten in filmpjes? Alvast bedankt!
Oud 20-07-2004, 13:33
Ik2010
Ik2010 is offline
Heb het al gevonden geloof ik...

Toch dank u wel!!

Weet je toevallig ook hoe ik het van de computer uiteindelijk op een videoband kan krijgen?

Ik heb een HP Pavilion 740 (schijnt een van dé computers te zijn voor videobewerking enz.) dus kan dat gewoon met een simpel snoertje ofzo?

En dan de allerlaatste vraag: Het beeld is heel schokkerig/onrustig als ik het op de computer zie. Met het snoertje gewoon op de tv is het allemaal beter. Verandert dit weer als het op een video staat?

Laatst gewijzigd op 20-07-2004 om 13:35.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 17:13
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
Ik2010 schreef op 20-07-2004 @ 14:33 :
Heb het al gevonden geloof ik...

Toch dank u wel!!

Weet je toevallig ook hoe ik het van de computer uiteindelijk op een videoband kan krijgen?

Ik heb een HP Pavilion 740 (schijnt een van dé computers te zijn voor videobewerking enz.) dus kan dat gewoon met een simpel snoertje ofzo?

En dan de allerlaatste vraag: Het beeld is heel schokkerig/onrustig als ik het op de computer zie. Met het snoertje gewoon op de tv is het allemaal beter. Verandert dit weer als het op een video staat?
Nee, want het signaal van je computer naar de tv is analoog. Zowel de tv als de video interpreteren dit op dezelfde manier. Maar waarom zou je het op video zetten en niet op dvd?

PS: ik denk dat dit in het audio/video topic moet
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 11:49
Ik2010
Ik2010 is offline
Citaat:
Krekker schreef op 20-07-2004 @ 18:13 :
Nee, want het signaal van je computer naar de tv is analoog. Zowel de tv als de video interpreteren dit op dezelfde manier. Maar waarom zou je het op video zetten en niet op dvd?

PS: ik denk dat dit in het audio/video topic moet
Ik heb geen DVD brander. Wel een DVD speler waarmee ik Cd-Roms kan afspelen, maar hij herkend de film niet als ik hem brand...

Hoe kan ik de film dat op de tv afspelen zonder een DVD brander?
Reageren

Regels voor berichten