hallo mensen,
ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet! ik heb echt mega ruzie met mijn vriendinnetje! (VRIENDIN NOT LOVER!!!mocht het ff duidelijk zijn).
2 jaar geleden is onze vriendschap ook al eens stuk gegaan... toen kreeg zij een vriend en zag ik haar steeds minder.
na 2 jaar kregen we weer contact en was het weer 2 handjes op 1 buikje... nu heeft ze sinds een paar maanden weer een vriend en gaat het weer klote. ze besodemietert de boel en ze heeft geen tijd meer voor me! ik weet dat ze tegen me liegt over dingen maar ik kan het nooit bewijzen...of ik moet langs dr huis gaan en het aan dr ouders vragen wat ik nogal ver vind gaan!
gisteravond hebben we een mega ruzie gekregen en ze wil me nooit meer zien. ik wil zo graag van al dat gezeik af! het is altijd drama met haar en jongens! altijd is er gezeik als we gaan stappen...het is eigenlijk alleen maar leuk als we met zijn 2e zijn! maarja...ze heeft dus haast geen tijd meer voor me want ze zit altijd bij dr vriend. ik heb haar dit al zovaak uitgelegd maar ze ziet het niet en ze begrijpt het niet. zij denkt dat ik jaloers ben op dr!

kortom dit is het bekende verhaal zoals het zo vaak gaat als vrienden verkering krijgen. zo gaan zoveel vriendschappen kapot. ik weet dat de beste oplossing is om haar te vergeten en dit allemaal achter me te laten maar ik vind het best wel heel erg moeilijk! we hebben samen zoveel lol gehad maar al die ruzies en al het gezeik dat is me echt teveel geworden! die paar keer dat we dan wel lol hebben die vergeet je dan! ik wil doorzetten en al dit gezeur met haar achter me laten maar omdat ik heel erg om dr geef denk ik dat ik het niet vol kan houden en toch weer contact met dr ga zoeken! maar ik wil uit dit cirkeltje stappen! want zo gaat het iedere keer! het gaat dan weer even goed en dan krijgen we toch weer ruzie! dat moet echt ophouden! ik denk dat als ik volhoud dat het vanzelf over gaat...hoe moet ik dit aanpakken? misschien klinkt dit allemaal een beetje zeikerig maarja...ik baal er gewoon van! ik ga dinsdag op vakantie en dan net voor de vakantie dit gezeik!
groetjes van mij