Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
NOS-TT 648 ma 08 apr VOETBAL Roda JC,Fortuna Sittard en MVV zijn serieus met elkaar in overleg over een samengaan in FC Limburg.Dat heeft Theo Pickee,preses van Roda JC,bevestigd. Diverse clubvertegenwoordigers,onder wie Pickee,Fortuna-directeur Mommers en MVV-commissaris Lodwewick hebben elkaar op 23 en 27 maart uitgebreid gesproken in het Dorinthotel in het Duitse Aken. Zes jaar geleden mislukte een poging om FC Limburg van de grond te tillen.Dit keer lijken de plannen kansrijker.Het bijna gedegradeerde Fortuna is op zoek naar kopers voor spelers en stadion en MVV bestaat alleen nog dankzij de steun van de gemeente Maastricht.Na 5 mei (Fortuna-Roda) praten de clubs verder.
bron: http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/n.../i/s3/h372/648
|
Als ik fan was van 1 van deze clubs zou ik echt balen. Die supporters haten elkaar en elkaars club. Hetzelfde als AJAX en FEYENOORD gaan fuseren, of WILLEMII en RKC of TELSTAR EN HAARLEM. Ik zou dan dus nooit bij dat fusiegedrocht gaan kijken maar jah ik kijk toch al niet naar deze clubs.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Nou tot nu toe klinkt het niet echt positief. Maar dat we weer in de geldzorgen komen is ook nog lang niet zeker. Kijk maar naar Roda, bezit een van de mooiste stadions van Nederland, speelt de laatste jaren regelmatig in Europe. En dat allemaal met een begroting die net binnen de top 10 zit. Wij spelen dus zeer efficient. Dus waarom zou dat niet kunnen als we een redelijke begroting hebben naar stand.
Maar idd we zullen wel zien. |
![]() |
||
Citaat:
Sow, dan gaat Mvv toch failliet!! Alsof een Roda fan of Fortuna 'fan'(lees grijze muis) daar problemen mee heeft!?! IK vind het de grootste onzin dat 'MIJN' Roda (dat financieel gezond, is en ook de komende jaren nog vooruit kan) moet opdraaien voor de wanprestaties en het wanbeleid van 2 andere clubs!!!!! ![]()
|
![]() |
****FORTUNA 4-EVER SJENG OF MOF NEVER****
WIJ WILLEN NOOIT FC LIMBURG NOOIT FC LIMBURG NOL HENDRIKS GAAT ERAAN FORTUNA BLIJFT BESTAAN NOOIT MET DIE MOFFEN SAMENGAAN ZIE JE HET AL VOOR JE FORTUNA+RODA+MVV SAMEN ![]() IK NIET IK GA OOK ECHT NIET IEDERE KEER NAAR STERFRADE AF REIZEN OM EEN WEDSTRIJD BIJ TE WONEN NEE IK SPEEL NOG LIEVER MET FORTUNA OM DE LAATSTE PLAATS IN DE GOUDEN GUDS DIVISIE DAN MET FC LIMBURG OM HET KAMPIOENSCHAP |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zit me echt te ergeren aan dat argogante gedoen van alle rodamoffen wij vragen er niet om om met jullie te fuseren jullieouwe zak ome nol is er mee begonnen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hoor je mij zeggen dat ik het met Nol eens ben!??! NEE, in tegendeel hij zit er zelfs compleet naast!!! Laat die 2 'clubs' toch lekker failliet gaan, en Roda lekker zn gang gaan!!!! En welke arrogante gedoe? Het is gewoon een feit dat Roda de zaakjes beter voor elkaar heeft, vergleken met die Pieren en die grijze muizen!!!! DUS LOOP NIET TE ZEIKEN!!!! ![]()
||
Citaat:
Ik neem aan dat die eerste 4 regels een mislukte grap zijn?!?!(anders zou ik even de krant lezen!!!) Ow ja, blijf maar lekker in Shittard, hoop dat er een leuke amateurclub is, want jullie zijn toch binnen een aantal maanden failliet!!!
|
![]() |
Ik ben zelf Rodafan en ik heb er zeker geen problemen mee, als je een echte Limburger zou zijn zou je wel beseffen dat we onze naam moeten hooghouden (tegenwoordig hebben we een slechte naam, waarom weet ik niet) op alle fronten. Met twee clubs die financieel op de afgrond staan lukt dat dus niet. Met een Limburgse club kunnen we wel hoge ogen gooien en een gezonde club worden en blijven. Zie RC Genk dat waren ook aartsrivalen, toen ze gingen presteren werden ze beste vrienden en nu strijden ze om de landstitel. Voor Fortuna en MVV is er toch geen keus, MVV komt voor 98% niet aan die 900.000 van het bedrijfsleven en Fortuna niet met een sluitende begroting (wat ze ook niet hebben) aan een licentie. Dus Fortuna en MVV moeten in ieder geval al samenwerken.
Tot nu was dit ff alles. Tot laterzzz. |
![]() |
||
Citaat:
Dacht je dat wij blij waren met een fusie tussen onze aartsrivalen. Nee, als FC Limburg een feit is dan zorg ik wel voor een levenslang stadionverbod. Ennuh grijze muis, ook zo'n zin in 5 mei? Trek maar goede schoenen aan, want rennen zullen jullie.
||
Citaat:
Ik wil geen FC Limburg, ook al is MVV nix op dit moment, maar we gaan toch nie 100 jaar weggooien en zo maar gaan fuseren met Roda en Fortuna waardoor de wedstrijden in het mooiste stadion (en dus niet in Maastricht) van Limburg worden gespeeld. En ik ga toch ech nie 17 keer per seizoen naar Kerkrade reizen en tussen de ex-Fortuna- en ex-Roda-supporters staan he ![]() Ik ben dus pertinent tegen dit idee. Wij MVV'ers laten ons toch nie omkopen en in de luren leggen door drie mannetjes die Mommers, Hendrikx en Pickee heten??? Dat hoop ik toch tenminste niet...
||
Citaat:
Waarom komer sterretjes als ik leerlingen punt com met echte punt schrijf???
||
Citaat:
![]() BTW: alle sie-hards die gebanned zijn zitten nu op het sportforum van ll.com
||
Citaat:
meer investeerders >>> meer geld >>> betere voetballers >>> meer supporters nu zou het voor 2 vd 3 clubs (roda weet ik niet) zijn: geen geld >>> geen spelers >>> geen club Dat kleinzielige gezeik van die 2000 mvv of fortuna supporters moet een sophouden. Ze zien niet dat je er met alleen clubliefde of traditite er niet meer komt tegenwoordig.
|
Als ze niet gaan fuseren is MVV als eerste de v.v.t.
Zij hebben dus geen recht van spreken. Fortuna gaat (na vanavond) definitief degraderen. Zo verdwijnen ze in de Gouden Gids Divisie en opeens gaat de geldstroom achteruit. Zij zullen ook ongetwijfelt binnen 10 jaar failliet zijn. Roda is de enige club die nog redelijk draait. Ik kan me de frustratie van die fans ook wel voorstellen (die van mvv en fortuna fans ook, maar fuseren in hun laatste redding). Toch is Roda de club die de eerste 3 jaar het meest zichzelf blijft. Er zijn misschien maar 2 posities waar een mvv of fortuna speler beter is dan een roda speler (1ste en 2de reserve ![]() Iets meer spelers, iets meer (of minder ![]() Volgens mij hebben de MVV en Fortuna suporters weinig te klagen. Roda sup's is de enige die echt benadeelt worden.
|
5 mei is het dan zover Fortuna-Sittard-**** **
misschien wel de laatste (ik hoop van niet) wie er gaat winnen???? Fortuna natuurlijk fortuna is laatste weken is goede doen alleen lukt het net niet maar't is de laatste wedstrijd en dan ook nog de derby dus die moet gewonnen worden FORTUNA SITTARD |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Fortuna en winnen?!? Haha, misschien volgend jaar in de GOUDEN GIDS divisie!!!! Ach ja, ER IS EN BLIJFT MAAR 1 CLUB IN LIMBURG!!! RODA JC, DE TROTS VAN HET ZUIDEN!!!!
|
![]() |
ZITTERD 4 EVER SJENG EN MOF NEVER.
NOOIT FC LIMBURG IK BEN EEN 16 JARIGE MEID GA NAAR ELKE WEDSTRIJD VAN FORTUNA. BEN AL 5 JAAR TROUW AAN MIJN CLUB EN DAN FC LIMBURG???? NEE NOOIT. JODA GAAT ER ZONDAG AAN. HAMMING IS THE BEST!!JOOS VAN BARNEVELD KOMT TERUG EN LET MAAR EENS OP WAT ER GAAT GEBEUREN. FORTUNA ZET ZITTERD OP ZIJN KOP. FORTUNA NOA VEURE ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Immers in Oranje en algemeen voetbaltopic #114 De Veroorzaker | 500 | 12-08-2015 13:45 | |
De Kantine |
Limburg: een appendix? de abt van sion | 261 | 26-09-2002 15:09 | |
Vrije tijd |
Koop een Staatslot en doneer het aan Fortuna! V€ÑØM | 37 | 25-07-2002 22:59 | |
Vrije tijd |
wat is je favoriete ploeg uit de gouden gids-divisie? Eric | 50 | 02-06-2002 19:45 | |
Vrije tijd |
Fc Vlaaien Forza_vitess! | 15 | 12-01-2002 21:54 |