Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2002, 16:50
Billy billig
Billy billig is offline
Wat vinden jullie van het idee dat Roda, Fortuna en MVV mogenlijk gaan fuseren. Ik ben zelf fan van Roda, maar zie een fusie eigenlijk best wel zitten als de begroting flink omhoog kan gaan. Denk aan zo'n 20 miljoen euro per jaar. Mischien kunnen we ons zelfs voegen bij de top 3.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2002, 16:53
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Niet op de zaken vooruit lopen he, als jullie fuseren is dat uitstel van executie. Jullie handhaven nog even maar als het managment zo is als nu gaan heel Limburg over een paar jaar de boot in. En de top drie kan je ook vergeten. Dat redden jullie nooit.
Oud 08-04-2002, 16:57
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Dat redden jullie nooit.
Zeker niet met de spelers die Limburg (Roda, Mvv En Fortuna) nu hebben, maar wie weetkunnen met die vergroting van het bidget wel extra (betere) speler erbij kopen.

Maar eerst moeten ze dus nog wel fuseren
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:59
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:

Zeker niet met de spelers die Limburg (Roda, Mvv En Fortuna) nu hebben, maar wie weetkunnen met die vergroting van het bidget wel extra (betere) speler erbij kopen.

Maar eerst moeten ze dus nog wel fuseren
Ja klopt, maar die begroting kunnen ze nooit alle jaren volhouden, dan eindegen ze 1 keer 5 de ofzo en denken ze: we zijn er.
En brengen ze de begroting weer terug een zijn we weer terug bij af.
Oud 08-04-2002, 17:02
Live and Let Die
Live and Let Die is offline
Ze zullen ook flink veel mensen eruit moeten gooien. Zoveel contractspelers kan Fc Limburg niet aan
Oud 08-04-2002, 17:05
Finntroll
Finntroll is offline
NOOIT FC LIMBURG!!!!

GEEN 'SJENG'OF 'GRIJZE MUIS' IN T PLS!!!!!

RODA=FC LIMBURG!!!!!!!!!!!!
Oud 08-04-2002, 17:05
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Finntroll schreef:
NOOIT FC LIMBURG!!!!

GEEN 'SJENG'OF 'GRIJZE MUIS' IN T PLS!!!!!

RODA=FC LIMBURG!!!!!!!!!!!!
Het is bijna onvermijdelijk.
Oud 08-04-2002, 17:07
Live and Let Die
Citaat:
The Senna Fan schreef:

Het is bijna onvermijdelijk.
Idd, het schijnt dat ze 6 jaar geleden ook aan het praten waren over Fc Limburg maar dat het niet door ging omdat het uit lekte >>> hoorde ik op radio 1
Oud 08-04-2002, 17:15
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Live and Let Die schreef:

Idd, het schijnt dat ze 6 jaar geleden ook aan het praten waren over Fc Limburg maar dat het niet door ging omdat het uit lekte >>> hoorde ik op radio 1
Waarom zou je het afblazen als het uitlekt?
Oud 08-04-2002, 17:21
Live and Let Die
Citaat:
The Senna Fan schreef:

Waarom zou je het afblazen als het uitlekt?
Het plan lag maar net op tafel en dan is zo'n onderwerp nogal gevoelig. Als het uitlekt krijg je ook de druk van de fans van Sittard Roda en MVV. De fusie tussen die clubs was toen kennelijk niet nodig.
Oud 08-04-2002, 17:27
Live and Let Die
NOS-TT 648 ma 08 apr VOETBAL Roda JC,Fortuna Sittard en MVV zijn serieus met elkaar in overleg over een samengaan in FC Limburg.Dat heeft Theo Pickee,preses van Roda JC,bevestigd. Diverse clubvertegenwoordigers,onder wie Pickee,Fortuna-directeur Mommers en MVV-commissaris Lodwewick hebben elkaar op 23 en 27 maart uitgebreid gesproken in het Dorinthotel in het Duitse Aken. Zes jaar geleden mislukte een poging om FC Limburg van de grond te tillen.Dit keer lijken de plannen kansrijker.Het bijna gedegradeerde Fortuna is op zoek naar kopers voor spelers en stadion en MVV bestaat alleen nog dankzij de steun van de gemeente Maastricht.Na 5 mei (Fortuna-Roda) praten de clubs verder.

bron: http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/n.../i/s3/h372/648
Oud 08-04-2002, 17:44
Finntroll
Finntroll is offline
de fans zijn nu al bezig om acties te plannen!!!!
Zo is er vanavond om 19.00u een bijeenkomst in het PLS voor eventuele verdere acties!!!

NOOIT FC LIMBURG!!!!!!!!!
Oud 08-04-2002, 17:55
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Als ik fan was van 1 van deze clubs zou ik echt balen. Die supporters haten elkaar en elkaars club. Hetzelfde als AJAX en FEYENOORD gaan fuseren, of WILLEMII en RKC of TELSTAR EN HAARLEM. Ik zou dan dus nooit bij dat fusiegedrocht gaan kijken maar jah ik kijk toch al niet naar deze clubs.
Oud 08-04-2002, 18:17
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:

Het plan lag maar net op tafel en dan is zo'n onderwerp nogal gevoelig. Als het uitlekt krijg je ook de druk van de fans van Sittard Roda en MVV. De fusie tussen die clubs was toen kennelijk niet nodig.
Aha, ok.
Oud 08-04-2002, 18:17
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
NOS-TT 648 ma 08 apr VOETBAL Roda JC,Fortuna Sittard en MVV zijn serieus met elkaar in overleg over een samengaan in FC Limburg.Dat heeft Theo Pickee,preses van Roda JC,bevestigd. Diverse clubvertegenwoordigers,onder wie Pickee,Fortuna-directeur Mommers en MVV-commissaris Lodwewick hebben elkaar op 23 en 27 maart uitgebreid gesproken in het Dorinthotel in het Duitse Aken. Zes jaar geleden mislukte een poging om FC Limburg van de grond te tillen.Dit keer lijken de plannen kansrijker.Het bijna gedegradeerde Fortuna is op zoek naar kopers voor spelers en stadion en MVV bestaat alleen nog dankzij de steun van de gemeente Maastricht.Na 5 mei (Fortuna-Roda) praten de clubs verder.

bron: http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/n.../i/s3/h372/648
Ik vraag mij af, voor hoelang is FC Limburg dan uit de geldzorgen???
Oud 08-04-2002, 18:18
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef:
Als ik fan was van 1 van deze clubs zou ik echt balen. Die supporters haten elkaar en elkaars club. Hetzelfde als AJAX en FEYENOORD gaan fuseren, of WILLEMII en RKC of TELSTAR EN HAARLEM. Ik zou dan dus nooit bij dat fusiegedrocht gaan kijken maar jah ik kijk toch al niet naar deze clubs.
Ja, lijkt me ook vervelend voor de supporters, maar wat wil je dan, dat je cluppie falliet gaat en je dus geen cluppie meer heb?
Oud 08-04-2002, 18:36
Billy billig
Billy billig is offline
Nou tot nu toe klinkt het niet echt positief. Maar dat we weer in de geldzorgen komen is ook nog lang niet zeker. Kijk maar naar Roda, bezit een van de mooiste stadions van Nederland, speelt de laatste jaren regelmatig in Europe. En dat allemaal met een begroting die net binnen de top 10 zit. Wij spelen dus zeer efficient. Dus waarom zou dat niet kunnen als we een redelijke begroting hebben naar stand.
Maar idd we zullen wel zien.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:39
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
t lijkt mij geen goed id, elke club heeft toch zn eigen historie (ahum ), en voor de fans is t helemaal kut. Maarja idd, strx is mvv failliet ofsow, en wat dan...?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 20:10
Live and Let Die
De meeste fans zeggen dat ze dan niet meer gaan kijken. Mochten ze Europees voetbal halen en het goed doen in de competitie dan piepen ze wel anders en zit het stadion alsnog vol.
Oud 08-04-2002, 20:27
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
t lijkt mij geen goed id, elke club heeft toch zn eigen historie (ahum ), en voor de fans is t helemaal kut. Maarja idd, strx is mvv failliet ofsow, en wat dan...?

Sow, dan gaat Mvv toch failliet!! Alsof een Roda fan of Fortuna 'fan'(lees grijze muis) daar problemen mee heeft!?!

IK vind het de grootste onzin dat 'MIJN' Roda (dat financieel gezond, is en ook de komende jaren nog vooruit kan) moet opdraaien voor de wanprestaties en het wanbeleid van 2 andere clubs!!!!!
Oud 09-04-2002, 02:06
miep
miep is offline
maar fortuna roeleert,
en de rest niet?
Oud 09-04-2002, 12:15
Live and Let Die
Citaat:
miep schreef:
maar fortuna roeleert,
en de rest niet?
daarom staan ze ook laatste in de competitie
Oud 09-04-2002, 20:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
MVV 4EVER FC LIMBURG NEVER!!!!!!!!!!!!!
Oud 09-04-2002, 20:39
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
MVV 4EVER FC LIMBURG NEVER!!!!!!!!!!!!!
DACHT JE SOMS DAT 'WIJ' RODA BLIJ ZIJN MET FC LIMBURG?!?!

NO FUCKING WAY!!!!!!!

RODA JC=FC LIMBURG!!!!!!!

FC LIMBURG!?! NO WAY!!!!!!!!!!
Oud 09-04-2002, 21:49
DannyH
DannyH is offline
****FORTUNA 4-EVER SJENG OF MOF NEVER****

WIJ WILLEN NOOIT FC LIMBURG
NOOIT FC LIMBURG
NOL HENDRIKS GAAT ERAAN
FORTUNA BLIJFT BESTAAN
NOOIT MET DIE MOFFEN SAMENGAAN

ZIE JE HET AL VOOR JE FORTUNA+RODA+MVV SAMEN
IK NIET
IK GA OOK ECHT NIET IEDERE KEER NAAR STERFRADE AF REIZEN OM EEN WEDSTRIJD BIJ TE WONEN
NEE IK SPEEL NOG LIEVER MET FORTUNA OM DE LAATSTE PLAATS IN DE GOUDEN GUDS DIVISIE DAN MET FC LIMBURG OM HET KAMPIOENSCHAP
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2002, 21:56
DannyH
DannyH is offline
Citaat:
Finntroll schreef:

Sow, dan gaat Mvv toch failliet!! Alsof een Roda fan of Fortuna 'fan'(lees grijze muis) daar problemen mee heeft!?!

IK vind het de grootste onzin dat 'MIJN' Roda (dat financieel gezond, is en ook de komende jaren nog vooruit kan) moet opdraaien voor de wanprestaties en het wanbeleid van 2 andere clubs!!!!!
dat roda van jouw mag blij zijn dat ze ome nol heben anders piepten jullie wel anders

ik zit me echt te ergeren aan dat argogante gedoen van alle rodamoffen

wij vragen er niet om om met jullie te fuseren
jullieouwe zak ome nol is er mee begonnen
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 22:07
robink
robink is offline
Citaat:
DannyH schreef:

dat roda van jouw mag blij zijn dat ze ome nol heben anders piepten jullie wel anders

idd, jullie mogen echt boffen met hendrix anders was roda helemaal nergens
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 22:28
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
DannyH schreef:

Sow, dat een grijze muis zich nog durft te vertonen in deze barre tijden!!!!
Hoor je mij zeggen dat ik het met Nol eens ben!??! NEE, in tegendeel hij zit er zelfs compleet naast!!! Laat die 2 'clubs' toch lekker failliet gaan, en Roda lekker zn gang gaan!!!!
En welke arrogante gedoe? Het is gewoon een feit dat Roda de zaakjes beter voor elkaar heeft, vergleken met die Pieren en die grijze muizen!!!!
DUS LOOP NIET TE ZEIKEN!!!!
Oud 09-04-2002, 22:32
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
DannyH schreef:

NOOIT FC LIMBURG
NOL HENDRIKS GAAT ERAAN
FORTUNA BLIJFT BESTAAN

IK NIET
IK GA OOK ECHT NIET IEDERE KEER NAAR STERFRADE AF REIZEN OM EEN WEDSTRIJD BIJ TE WONEN
NEE IK SPEEL NOG LIEVER MET FORTUNA OM DE LAATSTE PLAATS IN DE GOUDEN GUDS DIVISIE DAN MET FC LIMBURG OM HET KAMPIOENSCHAP

Ik neem aan dat die eerste 4 regels een mislukte grap zijn?!?!(anders zou ik even de krant lezen!!!)

Ow ja, blijf maar lekker in Shittard, hoop dat er een leuke amateurclub is, want jullie zijn toch binnen een aantal maanden failliet!!!
Oud 10-04-2002, 11:49
T_Robson
T_Robson is offline
Ik ben zelf Rodafan en ik heb er zeker geen problemen mee, als je een echte Limburger zou zijn zou je wel beseffen dat we onze naam moeten hooghouden (tegenwoordig hebben we een slechte naam, waarom weet ik niet) op alle fronten. Met twee clubs die financieel op de afgrond staan lukt dat dus niet. Met een Limburgse club kunnen we wel hoge ogen gooien en een gezonde club worden en blijven. Zie RC Genk dat waren ook aartsrivalen, toen ze gingen presteren werden ze beste vrienden en nu strijden ze om de landstitel. Voor Fortuna en MVV is er toch geen keus, MVV komt voor 98% niet aan die 900.000 van het bedrijfsleven en Fortuna niet met een sluitende begroting (wat ze ook niet hebben) aan een licentie. Dus Fortuna en MVV moeten in ieder geval al samenwerken.
Tot nu was dit ff alles.
Tot laterzzz.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:11
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
DannyH schreef:

NOOIT FC LIMBURG
NOL HENDRIKS GAAT ERAAN
FORTUNA BLIJFT BESTAAN

IK NIET
Ey grijze muis. Kun je soms alleen maar typen met hoofdletters?
Dacht je dat wij blij waren met een fusie tussen onze aartsrivalen.
Nee, als FC Limburg een feit is dan zorg ik wel voor een levenslang stadionverbod.

Ennuh grijze muis, ook zo'n zin in 5 mei? Trek maar goede schoenen aan, want rennen zullen jullie.
Oud 10-04-2002, 16:23
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Zie je nou hoe blij ze er mee zijn. Dit hebben die bobo's zeker niet door ze weten niet eens wat supporters zijn.
Oud 10-04-2002, 16:39
Live and Let Die
Citaat:
vreselijke fout schreef:
Zie je nou hoe blij ze er mee zijn. Dit hebben die bobo's zeker niet door ze weten niet eens wat supporters zijn.
geen geld >>> geen club >>> geen supporters
Oud 10-04-2002, 21:52
DannyH
DannyH is offline
Citaat:

geen geld >>> geen club >>> geen supporters
voor fc limburg gaat het volgende gelden
geen supporters >>> geen geld >>> geen club
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 13:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
T_Robson schreef:
Voor Fortuna en MVV is er toch geen keus, MVV komt voor 98% niet aan die 900.000 van het bedrijfsleven en Fortuna niet met een sluitende begroting (wat ze ook niet hebben) aan een licentie. Dus Fortuna en MVV moeten in ieder geval al samenwerken.
Tot nu was dit ff alles.
Tot laterzzz.
MVV 4EVER, FC LIMBURG NEVER!
Ik wil geen FC Limburg, ook al is MVV nix op dit moment, maar we gaan toch nie 100 jaar weggooien en zo maar gaan fuseren met Roda en Fortuna waardoor de wedstrijden in het mooiste stadion (en dus niet in Maastricht) van Limburg worden gespeeld. En ik ga toch ech nie 17 keer per seizoen naar Kerkrade reizen en tussen de ex-Fortuna- en ex-Roda-supporters staan he en denk je nou werkelijk dat wij kunnen concurreren met de top 3 van Nederland? Echt niet. Bovendien zullen Roda-spelers meer kans krijgen om in het elftal te spelen dan voormalig Fortuna en MVV-spelers. En eerst moet het elftal nog een geheel worden, dat kan ook nog een hele klus zijn. En we hebben dan HELEMAAL geen derby's meer en een derby das toch iets speciaals. En ALLEEN met Fortuna samenwerken, dan wel in de Geusselt he en niet in dat KUT-STADION in Shittard! En dan hebbe we nog nix. Alle goede Fortuna-spelers (op Hamming na) zijn nie meer bij Fortuna volgend seizoen en wij zitten in een dalletje.
Ik ben dus pertinent tegen dit idee. Wij MVV'ers laten ons toch nie omkopen en in de luren leggen door drie mannetjes die Mommers, Hendrikx en Pickee heten??? Dat hoop ik toch tenminste niet...
Oud 12-04-2002, 23:35
Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
*wacht op reactie van Bartje518*
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 00:02
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Tangaslip Jongentje schreef:
*tikt op zijn voorhoofd*
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 13:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Tangaslip Jongentje schreef:
Hehehhehe dan kun je nog lach wachten
Oud 15-04-2002, 14:01
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:

Hehehhehe dan kun je nog lach wachten
Idd, want die is banned for life hier en verdoet nu zijn tijd op leerlingen punt com met alle ander banned assholes hehehe.

Waarom komer sterretjes als ik leerlingen punt com met echte punt schrijf???
Oud 16-04-2002, 20:50
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:

Idd, want die is banned for life hier en verdoet nu zijn tijd op leerlingen punt com met alle ander banned assholes hehehe.

Waarom komer sterretjes als ik leerlingen punt com met echte punt schrijf???
Omdat scholieren.com en leerlingen punt com () rivalen van elkaar zijn, het zijn zeg maar water en vuur. Op ll.com krijg ik ook sterretjes als ik scholieren.com intik.
BTW: alle sie-hards die gebanned zijn zitten nu op het sportforum van ll.com
Oud 18-04-2002, 09:35
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
DannyH schreef:

voor fc limburg gaat het volgende gelden
geen supporters >>> geen geld >>> geen club
wel gaat er gelden:
meer investeerders >>> meer geld >>> betere voetballers >>> meer supporters

nu zou het voor 2 vd 3 clubs (roda weet ik niet) zijn:
geen geld >>> geen spelers >>> geen club

Dat kleinzielige gezeik van die 2000 mvv of fortuna supporters moet een sophouden. Ze zien niet dat je er met alleen clubliefde of traditite er niet meer komt tegenwoordig.
Oud 19-04-2002, 14:05
Verwijderd
en wat denk je dat er met al die spelers gebeurt??!!.. je kunt moeilijk een selectie van 60 man hebben.... dus geef cristiano en sergio gewoon maar weer terug!!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 14:41
Firebolt
Firebolt is offline
Als ze niet gaan fuseren is MVV als eerste de v.v.t.
Zij hebben dus geen recht van spreken.
Fortuna gaat (na vanavond) definitief degraderen. Zo verdwijnen ze in de Gouden Gids Divisie en opeens gaat de geldstroom achteruit.
Zij zullen ook ongetwijfelt binnen 10 jaar failliet zijn.
Roda is de enige club die nog redelijk draait. Ik kan me de frustratie van die fans ook wel voorstellen (die van mvv en fortuna fans ook, maar fuseren in hun laatste redding).

Toch is Roda de club die de eerste 3 jaar het meest zichzelf blijft. Er zijn misschien maar 2 posities waar een mvv of fortuna speler beter is dan een roda speler (1ste en 2de reserve )
Iets meer spelers, iets meer (of minder ) fans en een nieuw stadion (er vanuit gaant dat de 3 die er nu staan tegen de vlakte gaan en een nieuwe wordt gebouwt).

Volgens mij hebben de MVV en Fortuna suporters weinig te klagen. Roda sup's is de enige die echt benadeelt worden.
Oud 28-04-2002, 22:04
V€ÑØM
V€ÑØM is offline
5 mei is het dan zover Fortuna-Sittard-**** **
misschien wel de laatste (ik hoop van niet)
wie er gaat winnen????

Fortuna natuurlijk
fortuna is laatste weken is goede doen alleen lukt het net niet maar't is de laatste wedstrijd en dan ook nog de derby dus die moet gewonnen worden

FORTUNA SITTARD
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 14:52
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Gonzo schreef:

Ey grijze muis. Kun je soms alleen maar typen met hoofdletters?
Dacht je dat wij blij waren met een fusie tussen onze aartsrivalen.
Nee, als FC Limburg een feit is dan zorg ik wel voor een levenslang stadionverbod.

Ennuh grijze muis, ook zo'n zin in 5 mei? Trek maar goede schoenen aan, want rennen zullen jullie.
Oud 29-04-2002, 17:58
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
V€ÑØM schreef:
5 mei is het dan zover Fortuna-Sittard-**** **
misschien wel de laatste (ik hoop van niet)
wie er gaat winnen????

Fortuna natuurlijk
fortuna is laatste weken is goede doen alleen lukt het net niet maar't is de laatste wedstrijd en dan ook nog de derby dus die moet gewonnen worden

FORTUNA SITTARD
Kan wel merken dat jij niet weg bent van n geintje!!!
Fortuna en winnen?!? Haha, misschien volgend jaar in de GOUDEN GIDS divisie!!!!

Ach ja, ER IS EN BLIJFT MAAR 1 CLUB IN LIMBURG!!!

RODA JC, DE TROTS VAN HET ZUIDEN!!!!
Oud 29-04-2002, 20:13
V€ÑØM
V€ÑØM is offline

Citaat:
Finntroll schreef:

RODA JC, DE KOTS VAN HET ZUIDEN!!!!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 21:50
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
V€ÑØM schreef:

Pure wanhoop daar in Shittard zo te merken!!

Wees n echte grijze muis, en verander dat!!
Oud 29-04-2002, 22:23
V€ÑØM
V€ÑØM is offline
effe een vraagie

gaan jullie zondag weer van die gewldige akties voeren zoals tege rkc dat jullie de hele wedstrijd stil zijn?????

niet dat daar verschil tussen was dan tijdens alle andere wedstrijden
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 23:00
fortunagirl
fortunagirl is offline
ZITTERD 4 EVER SJENG EN MOF NEVER.

NOOIT FC LIMBURG IK BEN EEN 16 JARIGE MEID GA NAAR ELKE WEDSTRIJD VAN FORTUNA. BEN AL 5 JAAR TROUW AAN MIJN CLUB EN DAN FC LIMBURG???? NEE NOOIT.

JODA GAAT ER ZONDAG AAN.
HAMMING IS THE BEST!!JOOS VAN BARNEVELD KOMT TERUG EN LET MAAR EENS OP WAT ER GAAT GEBEUREN. FORTUNA ZET ZITTERD OP ZIJN KOP.

FORTUNA NOA VEURE
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten