![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en je kleren natuurlijk. in sommige kleren zweet je gewoon heel veel en in andere niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() dit staat op 't flesje: odorex extra dry: voor het naar bed gaan oksel wassen met zeep. goed afdrogen, daarna betten met odorex extra dry op een watje. niet wrijven. goed laten indrogen. 's morgens de oksels opnieuw wassen. kontakt met kleding vermijden. herhaal de behandeling 2 a 3 maal per week. enz. alles staat er op ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar het werkt in elk geval geweldig. En zweten blijf je toch wel doen alleen niet onder je oksels zodat je geen last van zweetplekken hebt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Weet je uberhaupt wel waarom je zweet? Echt niet omdat het lichaam niks beters te doen heeft hoor. Pffffffffffft wat een doos. |
![]() |
|
![]() |
Hmm heb ik gelijk ook een vraagje. Ik zweet altijd supersnel in m'n gezicht zeg maar. Het loopt echt binnen no time in straaltjes langs mn slapen. Is daar iets aan te doen, want ik vind het niet zo fris staan. Verder zweet ik helemaal niet veel.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
We hebben het hier ook niet over normaal zweten van het sporten of hard fietsen tegen de wind in maar van het zweten in bijvoorbeeld een bios waardoor je na de film met gigantische zweetplekken op je shirt de bios uitmoet. Hierdoor voel je je dan onzeker omdat het er niet uit ziet. Niets verkeerds aan om iets onder je oksel te smeren om het overmatige zweten tegen te gaan. Ikzelf heb het snel bij zenuwachtige situaties zoals spelen van een computerspel of als een leuk meisje op bezoek komt. Zeker bij het laatste kan je die zweetplekken wel missen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
om geen nieuwe topic te moeten openen, ga ik hier mijn vraagje maar stellen...
dat is nu al zeker een maand dat ik elke morgen kletsnat wakkerword ![]() ![]() ![]() Ik draag een heel lichte zomerpyjama, ik kruip niet volledig onder mijn deken, het raam staat open, maar niets helpt! In de vakantie heb ik rustig de tijd om elke morgen in bad te gaan of te douchen, maar als het weer school is en ik moet om 7.17 mijn trein halen, wil ik liever niet kletsnat wakkerworden ![]() iemand tips? |
![]() |
|
ik was er maar weer eens mee begonnen (in de winter doe ik t nie, want dan raakt mn lichaam eraan gewend en dan werkt ie nie meer). sjonge, bleef de hele dag droog
![]() wrom ben ik nie eerder er weer aan begonnen... nou alleen t probleem van zweet in t gezicht nog.......
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Veel zweten tijdens sporten Cjoelman | 6 | 01-04-2016 18:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Snel en veel zweten Kacheltje | 9 | 28-01-2012 23:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ik zweet veel. boet | 20 | 27-07-2009 14:55 | |
Lichaam & Gezondheid |