Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Mijn directe omgeving heeft er geen last van of tenminste die vinden het geen probleem ( mijn ouders weten het niet en waarschijnlijk zouden hun wel een probleem van maken ) ...
De meeste mensen op school vermoedden wel dat ik blow of tenminste ze denken dat mijn vrienden en ik blowen .. (vooroordelen ..) het klopt wel ..en het boeit mij niet zoveel .. het zijn een stelletje bekrompen mensen die het woord blowen niet eens kunnen spellen laat staan weten wat het precies is ...
|||
Citaat:
Citaat:
![]() dat ken ik. Als er een ding is waar ik een hekel aan heb zijn het wel vooroordelen, maar als je goed naar jezelf kijkt zul je zien dat je ergens (hoe klein het ook is) een vooroordeel hebt. Zolang je dta niet uit de hand laat lopen en even uit gaat zoeken hoe het nou precies zit (wat die lui dus absoluut niet doen) en een beetje ruimdenkend bent opgevoed zul je minder gauw vooroordelen hebben. Ik heb zin om al die lui die je een junk noemen mee de coffeeshop te nemen en ze te laten zien dat niet iedereen die blowt een junk is!
|
ik word nog steeds door mijn klas aangezien als 'de junkie', maar ja.. in het begin toen werd ik zelfs uitgescholden.. maar die kinders die mij uitscholden die blowen nu zelf
![]() ze gingen eerst allemaal vragen aan mij hoeveel ik blowde, en ze maakten er een heel probleem van. toen was't nog maar 1x per een paar weken.. per maand ofsow, maar als ze kijken hoeveel ik nu blow zullen ze er meer problemen van maken... maar ze weten 't niet en ze letten er niet meer op. behalve als er in de klas word gepraat over drugs, dan kijkt iedereen wel naar mij.
|
hmz.. nja ouders?? btje naive papa en mama heb ik
![]() *ik? drugs?....neejoh!*enuh tsja ik dnek dat de meeste mensen het op school wel wete*inc. lerare* van ons hele groep zmz... doen er niet moeilijk over.. maar we worde idd wel aangekeke als et erover gaat ... verdur heeft niemand er last van gloof ik ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
dat valt dan tenminste nog mee!!! ![]()
|
![]() |
Ouders vinden het niet leuk dat ik het doe, als ik er nog maar een beetje gaar uit zie denken ze meteen dat ik weer vet aan de drugs heb gezeten.
Mensen op school weten het al heel lang van me, en vinden het wel normaal. Vaak als ze nieuwschierig zijn over iets komen ze het aan me vragen, das wel grappig, net alsof ik veer over weet ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik woon in belgie en er hangt hier nog steeds taboe over bij de oudere
Bij de jeugd is het wel wat ingeburgerd aan het geraken. ik blow niet echt veel maar men ouders zijn er nogal positief over(men moeder dan otch)
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() mjah, kword ook aangezien als junk, maar mn vrienden boeit t nie, die blowen zelf ook ![]() |
![]() |
|
ik ben de vuile junk en zij zijn de brave mensjes die geen drugs doen... (terwijl een joint roken niet veel erger is dan een paar glazen bier zuipen imo)
ligt er trouwens aan wie.. mensen die niet weten waar ze over praten -> ik = junk mensen die denken dat ze verstandig zijn -> ik = onverstandig mensen die me in mijn waarde laten -> ik = daan Laatst gewijzigd op 22-05-2002 om 19:40. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mooi gezegd ... ik zou het eigenlijk niet beter kunnen zeggen maar ik zie hier ook wel iets van mijzelf in..
|
![]() |
|
|