Advertentie | |
|
![]() |
|
hangt volledig van de personen af. In privésferen kun je heel ver gaan. 'En Public' moet het toch wat ingehoudender zijn. Maar zoals ik in het begin al zei, het hangt volledig van de personen af.
|
'gewone' vrienden, dara kun je alles mee doen wat je wilt, zolang ze het zelf maar willen.
als alles van 2 kanten komt is er nix aan de hand.. zelf heb ik wel eens met een goede vriend gezoend, het is later mijn vriend geworden maar dat liep niet echt goed, Resultaat: verkering uit, vriendschap weg. het was wel heel erg jammer, maar wel t beste eigelijk..
|
![]() |
Als je alleen bent moet je het helemaal zelf weten, maar als je het in het openbaar doet, vind ik het een beetje raar en het zorgt voor verwarring
'heb jij iets met hem?' 'nee hoezo?' 'jullie zoenen?' ów ja we zijn gewoon vrienden'
|
hum ik had eerst een eikel van een vriend waar k echt ontzettend veel ruzie mee had en de relatie zat echt niet goed..toen vond ik een van zn vrienden erg leuk en daar ben ik best ver meegegaan (strelen en zoenen in de nek) maar kep dr nooit echt mee gezoend...zoiets gebeurd ook alleen als je relatie niet goed zit...maar zoiets zou ik nooit bij me huidige vriend doen want daar ben ik stapelgek op!
|
![]() |
|
Naar mijn idee zolang je geen dingen doet die je met je vriend(in) "hoort" te doen.
Maar dat verschilt ook weer, want ik vind dat je best met iemand anders mag zoenen , maar dan wel van het geslacht waar je niet op valt. ![]() Ik bedoel ik heb ook wel eens met een vriendin gezoend gewoon voor de lol. Was gewoon lache. En je vriend weet dan ook dat het puur voor de lol is. Maar zodra mijn vriend zoiets erg zou vinden zou ik zulke dingen niet doen, want dat snap ik best, ik ben zelf echt heel snel van öw jeej hij vind me niet meer leuk" ![]() sorry ik ben effe kwijt waar ik nou naartoe wilde...
|
![]() |
Ik zou het niet weten want ik zit zelf in de twijfel...
Ik verkeer en een goeie vriend en ik hebben erover gepraat of we voor de lol met elkaar niet verder zouden gaan...Maar ik denk dat dit ook een soort van vreemdgaan is tegenover mijn huidige vriend...Conclusie ik zit vast en in de knoop...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Is hij verliefd op mij? GFT | 157 | 26-05-2009 14:27 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe ver kun je gaan? Mark87 | 13 | 17-03-2003 18:52 | |
Liefde & Relatie |
Dubbel gevoel: mijn allerbeste vriend blijkt homo te zijn Michel81 | 26 | 21-02-2003 11:47 | |
Psychologie |
Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in… Elka | 17 | 09-10-2002 16:58 | |
Psychologie |
Info over MPS en SCHIZOPHRENIE Droomvlucht | 4 | 28-05-2002 10:59 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |