Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2002, 20:50
M-King
M-King is offline
Het is misschien een beetje vroeg om het nu al erover te hebben, maar wat gaat er nu gebeuren met deze partij bij de verkiezingen.

Waar ik op doel is dat er waarschijnlijk toch redelijk veel mensen juist hierop gaan stemmen om een teken te zetten of puur om medelijden of waarom dan ook.... In ieder geval heeft deze aanslag zeker zijn gevolgen.

Pim zelf zag ik als een hele goede politicus (hoewel ik zelf niet op hem zou stemmen) en ookal waren zijn ideeen niet voor iedereen aanvaardbaar kon ik me wel voorstellen dat hij het goed zou doen... (dit is alleen een mening, hier wil ik nu helemaal geen reactie op)

De rest van die partij ken ik niet en ik denk ook niet echt dat de overigen voldoende kwaliteiten zullen hebben om in de regering te zitten...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2002, 20:56
mitsj
mitsj is offline
Harry Mens(vriend van Pim) heeft iedereen opgedragen om op de VVD of CDA te stemmen. Hij zei ook dat dit Pims wens was geweest.

Dit lijkt me ook het verstandigste want de rest van de mensen op Pims lijst was alleen maar gekozen om mee te kunnen doen.
Ze hebben echter niks geen politieke ervaring en enige kennis van besturen en zulke mensen als leiders uitkiezen kan alleen maar nadelig uitpakken ( hetzelfde vond ik trouwens ook voor pim zelf gelden ).
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 20:57
Verwijderd
De aanslag heeft dus een avenrechts effect op de samenleving, er zullen nu waarschijnlijk veel proteststemmen komen tegen deze actie. Ik denk dat er alleen niet veel mensen meer op LPF gaan stemmen nu Pim er niet meer is.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 20:57
M-King
M-King is offline
Citaat:
mitsj schreef:
Harry Mens(vriend van Pim) heeft iedereen opgedragen om op de VVD of CDA te stemmen. Hij zei ook dat dit Pims wens was geweest.

Als dit zo is vind ik dit zeer verstandig (ook van Pim zelf)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 21:14
MeCute1983
MeCute1983 is offline
ik weet niet wat de gedachtegang achter deze aanslag was, maar mocht het zijn om de verrechtsing tegen te gaan, dan kan ik je nu alvast vertellen dat dat helemaal averechts zal gaan werken. Ik ben fel tegen die verrechtsing en maak me daar dus ook zorgen om.. Maar veel mensen zullen nu wel denken; hee, Foruyn had gelijk, het gaat écht slecht met Nederland en zullen vervolgens op een partij als VVD gaan stemmen

Of.. inderdaad als eerbetoon aan Pim gewoon op hem stemmen.. Zeker omdat veel mensen hier emotioneel bij betrokken zijn (niet meer dan logisch, zo'n aanslag is nogal wat )... *worries*
Oud 06-05-2002, 21:57
Broertje
Broertje is offline
Ok ik denk dat het het beste is om de Lijst op te heven. Wie wil jij dat er beslissingen over jou toekomst en over jou land maakt? Miss Nederland. Pim vond zijn eigen lijst zelf dramatisch hij zou er zelf niet eens op stemmen. Wat moeten onervaren mensen in de regering zonder leider. Maar wat het gevaar is is de emotionele reactie, stemmen op LPF uit medelijd. Stel dat ze meer als de helft van de zetels krijgen?? Dictatuur van onervaren mensen??? beetje creepy hoor
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 21:59
ExeCute
ExeCute is offline
Iedereen moet gewoon woensdag gaan stemmen lijst 15 nummer 1, Pim Fortuyn

Zijn ideeen staan op tape en er zijn genoeg mensen die zijn ideeen kennen en kunnen uitleggen, helaas zal het neit zow orden zoals iedereen had gedacht maar laat in ieder geval zien dat je voor Fortuyn bent
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 22:03
italianboy
italianboy is offline
dit is precies mijn reden om niet op Lijst Fortuin te stemmen, je weet niet wat de rest van de partij inhoudt..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 22:04
M-King
M-King is offline
Citaat:
ExeCute schreef:
Iedereen moet gewoon woensdag gaan stemmen lijst 15 nummer 1, Pim Fortuyn

Zijn ideeen staan op tape en er zijn genoeg mensen die zijn ideeen kennen en kunnen uitleggen, helaas zal het neit zow orden zoals iedereen had gedacht maar laat in ieder geval zien dat je voor Fortuyn bent
Dit lijkt me heel gevaarlijk...... Alleen omdat je Fortuyn goed vond nu mensen in de regering helpen die zelf daarvoor niet geschikt zijn en minstens een leider nodig hebben (zoals Pim geweest zou zijn)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 22:06
pietje63
pietje63 is offline
hij zal wel blijven bestaan; maar ik denk niet veel stemmen; hij stelt niets meer voor
Oud 07-05-2002, 05:18
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
ken der niet zo tege dat iedereen weet wat pim denkt (op tv)
weet niet wat er gebeurt met die lijst , het zal wel blijve bestaan
Oud 07-05-2002, 09:05
Noortjuhh
Noortjuhh is offline
kmag hopen dat mensen niet op de LPF gaan stemmen, uit eerbetoon ofzo, want ze zeiden ook op tv: Hij was niet van de partij, de partij was van hém ..

ik bedoel de rest van die partij heeft nog helemaal nix laten zien enzo, van hun eigen ideeën .. daarom vind ik ook dat de verkiezingen moeten worden uitgesteld..
Oud 07-05-2002, 09:07
twiety
twiety is offline
Ik zal het volgende ook aankaarten bij de Lijst Pim Fortuyn:

De ene wil de verkiezingen uitstellen, de andere niet.
De ene wil LPF mee laten doen, de andere niet.
De ene wil een nationale regering, de ander niet.
etc.

De huidige politiek moet de mogelijkheden duidelijk op papier zetten en dan DE KIEZER LATEN BESLISSEN D.M.V. EEN REFENDUM. Dat is wat Pim gewild zou hebben!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 09:23
Daika
Daika is offline
Dat is wat Pim gewild zou hebben!

Nou en!! Hij heet alleen invloed op zijn eigen liijst. Wat Pim gewild heeft is voor de rekening van zijn eigen lijst/familie en vrienden. Ik als anti fortuyn wil niks te maken hebben met wat Fortuyen gewild heeft, wat hij wou daar ben ik nou juist op tegen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 09:34
twiety
twiety is offline
Dan laat je dat maar lekker tijdens dat referendum weten. Als de meerderheid zo denkt, krijg je je zin.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 09:36
Verwijderd
Citaat:
twiety schreef:
Dan laat je dat maar lekker tijdens dat referendum weten. Als de meerderheid zo denkt, krijg je je zin.
En doorom leven wij in een parlementaire democratie. Bedenk is hoeveel tijd en geld een referendum kost.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 09:37
Daika
Daika is offline
best wel goed idee als je het zo zegt, ik ben er iedergeval op tegen dat we naar hem moeten luisteren omdat hij nu toevallig (niet zo toevallig dus) dood is. Nu krijgen we de discussie Pim zou dit en dat gewild hebben dus laten we het maar doen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 10:27
Suerte Donna
Suerte Donna is offline
Citaat:
twiety schreef:
DE KIEZER LATEN BESLISSEN D.M.V. EEN REFENDUM. Dat is wat Pim gewild zou hebben!
Owh, Pim Fortuyn heeft jouw zeker uitgebreid verteld wat hij na zijn dood gewild zou hebben? Hoe weet jij nou wat hij gewild zou hebben??
Oud 07-05-2002, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Suerte Donna schreef:

Owh, Pim Fortuyn heeft jouw zeker uitgebreid verteld wat hij na zijn dood gewild zou hebben? Hoe weet jij nou wat hij gewild zou hebben??
boekje?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 10:31
Verwijderd
Referendum, bla bla, laat het plebs maar weer beslissen.

Bad idea.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 10:31
twiety
twiety is offline
Citaat:
Suerte Donna schreef:

Ik weet dat Pim een groot voorstander van het referendum was wanneer het gaat om belangrijke beslissingen waar grote verdeeldheid over is.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 11:28
Dikkie
Dikkie is offline
LPF zal nooit meer zijn wat het was
Oud 07-05-2002, 11:28
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
twiety schreef:

Ik weet dat Pim een groot voorstander van het referendum was wanneer het gaat om belangrijke beslissingen waar grote verdeeldheid over is.
Vast, maar het gaat niet om de mening van Fortuyn. De keuze is aan de huidige politiek. Maar, als er een referendum gehouden zou worden, dan moeten de verkiezingen wel uitgesteld worden. Het kost weken om zo'n referendum op poten te zetten.
Oud 07-05-2002, 12:14
twiety
twiety is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Vast, maar het gaat niet om de mening van Fortuyn. De keuze is aan de huidige politiek.
Die rekening moet houden met de mening van de burger, en hoe kan dat nou beter dan via een referendum?

Maar, als er een referendum gehouden zou worden, dan moeten de verkiezingen wel uitgesteld worden. Het kost weken om zo'n referendum op poten te zetten.
Ik zie niet in waarom? Keuzes op papier zetten lukt me in een dag. Papier- en penverschaffing om te kunnen kiezen lijkt me ook niet zo'n probleem en het bedrukken van de keuzeformulieren ook niet.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 13:25
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Als je naar de mensen kijkt die vanaf no. 2 op de lijst staan... geloof niet dat er veel 'professionele politici' tussenzitten. De LPF was Pim Fortuyn-met-wat-aanhang imho, dus nu hou je alleen aanhang zonder iets om aan te hangen over. De LPF is nooit groot geworden in de peilingen door de L uit de naam... iedereen stemde (en gaat stemmen?) op 'PF'. Net zoals het aantal eventuele stemmers Leefbaar Nederland geminimaliseerd werd nadat Fortuyn geen lijsttrekker meer was, zo zal het - hopelijk - ook met de LPF gebeuren.

Kunnen ze zich trouwens nog terugtrekken voor de verkiezingen, of staat vast dat ze meedoen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2002, 14:56
cyb@gurl
cyb@gurl is offline
ja een referendum.....

iedereen is nu veel te emotioneel om objectief te kunnen stemmen. Je ziet jankende mensen op straat! rara waarom wil de regering nie dat er een referendum komt....
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 14:57
Main
Main is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
De aanslag heeft dus een avenrechts effect op de samenleving, er zullen nu waarschijnlijk veel proteststemmen komen tegen deze actie. Ik denk dat er alleen niet veel mensen meer op LPF gaan stemmen nu Pim er niet meer is.
Of juist wel uit medelijden...... een van die woordvoerders zei toen straks op tv; stem vooral op de partij waar je voor de moord op gestemdo zou hebben
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 15:06
bam
bam is offline
een vraag aan alle ANTI- pim
mensen

waarom ben je anti pim ?

-is het omdat hij een populist was?

-is het omdat hij 1 of 2 (in ieder geval geen 9) rascistische ideeën?

-is het omdat je geen last heb van alle vandalisme?

-is het je nog nooit opgevallen dat ze hun eigen groeperingen hebben?

-zich niet kunnen aan passen?
(er is namelijk tijdens een nps programma op zondag (een vaag praatprogramma) gezegd door een marrokkan: Ik ben in nederland geboren en ik sta mijn normen en gebruiken niet af)
oftewel ik weiger me aan te passen.

-of je woont in flevoland.... en heb nog nooit gehoord van allochtonen. ?

dat vroeg ik me zomaar af.
ik heb eigenlijk helemaal geen reden om hem te haten en te zeggen YES hij is dood.
bij mijn weten heeft hij een goede lijst met standpunten
zoals ik al zei met misschien 2 á 3 "rascistische" (extreem rechtse) ideeën

[edit]1 of 2 zaterdag(en) geleden liepen Harry Mulisch en Pim nog door rotterdam. iets wat ze altijd doen. blanke en zwarte kwamen bij Pim om een handje te schudden. dat zei harry zelf in een interview op Radio 2. Waarom schudden zwarte Pim een hand als hij een rascist was.... (volgens sommige)[/edit]

Laatst gewijzigd op 07-05-2002 om 15:12.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 15:09
just~me
just~me is offline
sorry mensen, ik heb net een topic geopend, terwijl hier bijna hetzelfde staat..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 15:13
Verwijderd
Citaat:
just~me schreef:
sorry mensen, ik heb net een topic geopend, terwijl hier bijna hetzelfde staat..
verwijder hem en plak de text hier in dit topic.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 15:14
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
bambix schreef:
een vraag aan alle ANTI- pim
mensen

waarom ben je anti pim ?

ben ik of was ik niet. ik was het niet eens met zijn standpunten.

-is het omdat hij een populist was?

ja

-is het omdat hij 1 of 2 (in ieder geval geen 9) rascistische ideeën?

geen racistische. discriminerende.

-is het omdat je geen last heb van alle vandalisme?

heb ik idd niet direct last van. geen reden om tegen zijn partij of zijn standpunten te zijn.

-is het je nog nooit opgevallen dat ze hun eigen groeperingen hebben?

de allochtonen bedoel je? Sommige wel ja.

-zich niet kunnen aan passen?

Sommigen passen zich niet aan.

(er is namelijk tijdens een nps programma op zondag (een vaag praatprogramma) gezegd door een marrokkan: Ik ben in nederland geboren en ik sta mijn normen en gebruiken niet af)
oftewel ik weiger me aan te passen.

Dat is iets anders. Het ligt er maar aan tot hoever je vind dat iemand zich moet aanpassen. Ik denk niet dat iemand zijn eigen normen of waarden om welke reden dan ook moet aanpassen.

-of je woont in flevoland.... en heb nog nooit gehoord van allochtonen. ?

Ik woon in het Spijkerkwartier. Allochtonen galore.

dat vroeg ik me zomaar af.

hier is je antwoord.

ik heb eigenlijk helemaal geen reden om hem te haten en te zeggen YES hij is dood.

Wie hoor je dat zeggen dan?

bij mijn weten heeft hij een goede lijst met standpunten
zoals ik al zei met misschien 2 á 3 "rascistische" (extreem rechtse) ideeën
Helemaal geen racistische ideen. discriminerende ideen. Daarnaast is zn lijst een grote janboel.
Oud 07-05-2002, 15:18
bam
bam is offline
iemand van school was heel blij dat hij dood was
ik kwam online op msn
ze zei glijk YES pim fortuyn is dood!!!!
Oud 07-05-2002, 15:25
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
bambix schreef:
iemand van school was heel blij dat hij dood was
ik kwam online op msn
ze zei glijk YES pim fortuyn is dood!!!!
Ik ben ook niet echt rouwig om zijn dood. Ik ben alleen minder blij dat een politicus om zijn ideen is vermoord
Oud 07-05-2002, 15:26
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het met best veel ideeen van PF een was. Naar mijn mening had hij echter geen goede oplossingen en was hij niet geschikt om ons land te besturen.

Nu hij dood is, lijkt het mij bijzonder onverstandig om op LPF te gaan stemmen. Ik snap dat heel veel mensen boos zijn en willen laten blijken hoe erg ze dit vinden. Om echter postuum op Pim te gaan stemmen is bijzonder onverstandig.
De overige leden van zijn lijst hebben geen enkel verstand van politiek en hebben in veel gevallen niet eens een behoorlijke opleiding gehad. Pim heeft ze enkel in zijn lijst genomen om de lijst te vullen en heeft zelf aangegeven dat hij zich erge zorgen maakte om de kwaliteit van zijn lijst. Als we straks met een heel stel onervaren, jonge mensen in de kamer zitten is de kamer en dus het dagelijks bestuur van ons land grotendeels vleugellam. Beslissingen zullen genomen worden naar de grillen van die mensen die zonder een sterke politieke leider heus niet allemaal in de geest van PF zullen stemmen.
Als iedereen nu op Pim gaat stemmen zal al snel blijken dat dit een grote fout was. Maar dan is het al te laat en zit je voor vier jaar aan die mensen vast.....

Doe daarom ook zoals Harry Mensch gezegd heeft en zoals Pim het waarschijnlijk gewild heeft: Stem vvd of cda en hoop dat de politieke partijen geleerd hebben van wat er de afgelopen maanden allemaal gezegd en gebeurd is. Met een beetje geluk zullen die partijen zich realiseren dat er iets moet veranderen in de nederlandse politiek, en is Pims werk toch niet voor niets geweest!
Oud 07-05-2002, 15:27
Verwijderd
LPF valt gewoon als een kaartenhuis uit elkaar "zonder de man met de grote bek"
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 17:18
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Laatst gewijzigd: 07-05-2002 17:47
Herben: kans op vervolgaanslagen tegen lijst LPF

De verdachte van de moordaanslag op Pim Fortuyn zou deel uitmaken van een ,,zeer gevaarlijk groepje van vijf personen.'' Dat heeft woordvoerder M. Herben van de Lijst Pim Fortuyn dinsdag gezegd.

Volgens hem probeert de politie nu te voorkomen dat er vervolgaanslagen worden gepleegd op de mensen die op de lijst staan.

©RTLNieuws.nl
Om deze reden alleen al zou ik die lijst laten opheffen of i.i.g opstappen als ik op die lijst zou staan...
Oud 07-05-2002, 17:24
Bad-Taste-Bear
Bad-Taste-Bear is offline
geen opvolger voor pim fortuyn

ROTTERDAM (ANP) - Er komt tot aan de verkiezingen geen opvolger voor Pim Fortuyn. De kandidaten op de lijst hebben dat dinsdag besloten, zo heeft woordvoerder Herben bekendgemaakt op het partijkantoor in Rotterdam.

,,Pim is niet op te volgen. Als eerbewijs moet het mogelijk zijn op hem te stemmen.'' Herben zelf zal tot aan de verkiezingen politiek woordvoerder zijn en blijven voor de partij.

Op 16 mei zullen de gekozen fractieleden een fractiebestuur kiezen, zoals dat bij andere politieke partijen ook gebeurt. Alle kandidaten op de lijst zijn dinsdag bij elkaar gekomen om de situatie te bespreken. Zij besloten definitief om door te gaan.

LPF gaat dus gewoon door
Oud 07-05-2002, 17:31
Verwijderd
Ja, dat zal zin hebben, op een partij zonder inhoud en lijsttrekker stemmen.

Typisch weer zo'n emotionele actie die geen zin heeft. Typerend voor Pims aanhang.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 17:43
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ja, dat zal zin hebben, op een partij zonder inhoud en lijsttrekker stemmen.

Typisch weer zo'n emotionele actie die geen zin heeft. Typerend voor Pims aanhang.
Ik vind het een slimme zet van LPF. Het is geen slimme zet voor de Nederlandse politiek. De naam Fortuyn trekt meer stemmen aan dan een dergelijke andere naam op #1. Mensen zullen nu voor Fortuyn stemmen aangezien het kan. Hij is er dan niet meer. Aangezien het Fortuyn's lijst was zoals de naam al zegt en zoals hij ook naar buiten trad als hij en zijn partij (in tegenstelling tot elke andere partij die samen dingen beslissen en samen ergens voor staan). Dus dit is een zooitje marionetten zonder touwtjestrekker.
Oud 07-05-2002, 18:13
mitsj
mitsj is offline
Ongelovelijk dat je een dooie op de lijst kan laten staan , ik ben echt bang dat het klootjesvolk nu op hem zal stemmen als symbool. En zo komen er toch nog een stelletje onervaren bestuurders in de Tweede Kamer.

Zijn hier geen regels voor trouwens ?
Of mag Koningin Wilhelmina ook op een lijst staan ?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 18:27
Piccola
Piccola is offline
Er is 1 of andere enquete gehouden over de vraag of Lijst Pim Fortuyn opgeheven moet worden of niet. Maar liefst 56% vindt dat de partij opgeheven moet worden. Ik ben het hier helemaal mee eens, maar ik had deze uitslag niet verwacht. Ik dacht dat heel veel mensen nu juist op die partij zouden willen stemmen als 'eerbetoon' enzo. Maar goed, die 56% kan dat wel willen, maar gebeuren zal het toch niet... Helaas! Ik hoorde dit trouwens op het 18.00 uur nieuws van RTL 4.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 18:58
Verwijderd
Citaat:
mitsj schreef:

Dit lijkt me ook het verstandigste want de rest van de mensen op Pims lijst was alleen maar gekozen om mee te kunnen doen.
Ze hebben echter niks geen politieke ervaring en enige kennis van besturen en zulke mensen als leiders uitkiezen kan alleen maar nadelig uitpakken ( hetzelfde vond ik trouwens ook voor pim zelf gelden ).
nou ja, opgedragen....
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 21:21
~*LiEfMeIsSiE*~
~*LiEfMeIsSiE*~ is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Er is 1 of andere enquete gehouden over de vraag of Lijst Pim Fortuyn opgeheven moet worden of niet. Maar liefst 56% vindt dat de partij opgeheven moet worden. Ik ben het hier helemaal mee eens, maar ik had deze uitslag niet verwacht. Ik dacht dat heel veel mensen nu juist op die partij zouden willen stemmen als 'eerbetoon' enzo. Maar goed, die 56% kan dat wel willen, maar gebeuren zal het toch niet... Helaas! Ik hoorde dit trouwens op het 18.00 uur nieuws van RTL 4.
wat voor een enquete is dat dan?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 21:53
L Boksha
L Boksha is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Er is 1 of andere enquete gehouden
Kun je niet lezen?
Het kan me echt niks schelen wat er met LPF gebeurt. Ik mag de CDA en de VVD net zo min, dus... Ik denk alleen dat zij door hun ervaring met politiek beter in staat zijn de boel draaiend te houden.

Laatst gewijzigd op 07-05-2002 om 21:56.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 12:23
BCR
BCR is offline
Die partij moet gewoon opgeheven worden. Die kandidaten van LPF luisteren niet eens naar wat zijn familie en vrienden willen. Die partij was al nauwelijks wat (in mijn ogen), maar zonder Pim Fortuyn is die al helemaal niks. Kijk maar naar Leefbaar Nederland, daar is ook niets meer van over zonder hem.

*zucht*
Oud 08-05-2002, 16:04
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
Citaat:
Havock schreef:
LPF valt gewoon als een kaartenhuis uit elkaar "zonder de man met de grote bek"
ja en de dinge die hij zegt zit wel wat in
Oud 08-05-2002, 16:37
Verwijderd
Ik vind dat je wel kunt zeggen dat de lijst nu helemaal niks meer voorsteld en je de mensen niet kent; maar de ideeen kennen we wel. Ook al zullen ze veel zetels krijgen, ze kunnen toch niet alles gelijk veranderen enzo en niet alleen. Je moet mensen ook een kans kunnen geven. Wie kent alle mensen achter bv. de VVD? Als ze een klein beetje macht zullen krijgen zullen ze zelf moeten bewijzen dat ze het kunnen, pas daarna kun je echt zeggen of het een goede of slechte keus was om LPF te laten bestaan. Ik hoop wel dat veel mensen de raad op volgen om te gaan stemmen op de partij die ze voor 6 mei in gedachten hadden.

Gr. Marleen
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 17:11
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef:

Pims aanhang zou sowieso op zijn partij gestemd hebben. Maar ik denk dat daarnaast een hoop zwevende kiezers uit solidariteit op LPF zullen stemmen. Aangezien LPF al erg hoog in de peilingen stond, is de kans dus aanwezig dat ze de grootste worden. Wordt wat, een MP zonder politieke ervaring

Ik hoop dus dat mensen inzien dat LPF nu absoluut geen goede keuze meer is, anders zitten we binnen de kortste keren met een kabinetscrisis. Alweer.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 12:06
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Allemaal PF dit PF dat...
Je stemt niet op een persoon, maar op zijn ideeen...
Als PF toch de gevierde man wordt tijdens de verkiezingen betekent dat dat zijn ideeen moeten worden doorgedragen door LPF.

PS. was PF zelf ook niet nieuw in de politiek?
Oud 15-05-2002, 12:12
Eaglewing
Eaglewing is offline
Pim had de mensen op zn lijst nodig, ik denk dat als hij het alleen kon doen, dat zeker had gedaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten