Advertentie | |
|
![]() |
|
kmag hopen dat mensen niet op de LPF gaan stemmen, uit eerbetoon ofzo, want ze zeiden ook op tv: Hij was niet van de partij, de partij was van hém ..
ik bedoel de rest van die partij heeft nog helemaal nix laten zien enzo, van hun eigen ideeën .. daarom vind ik ook dat de verkiezingen moeten worden uitgesteld..
|
![]() |
Ik zal het volgende ook aankaarten bij de Lijst Pim Fortuyn:
De ene wil de verkiezingen uitstellen, de andere niet. De ene wil LPF mee laten doen, de andere niet. De ene wil een nationale regering, de ander niet. etc. De huidige politiek moet de mogelijkheden duidelijk op papier zetten en dan DE KIEZER LATEN BESLISSEN D.M.V. EEN REFENDUM. Dat is wat Pim gewild zou hebben! |
![]() |
|
![]() |
Dat is wat Pim gewild zou hebben!
Nou en!! Hij heet alleen invloed op zijn eigen liijst. Wat Pim gewild heeft is voor de rekening van zijn eigen lijst/familie en vrienden. Ik als anti fortuyn wil niks te maken hebben met wat Fortuyen gewild heeft, wat hij wou daar ben ik nou juist op tegen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Als je naar de mensen kijkt die vanaf no. 2 op de lijst staan... geloof niet dat er veel 'professionele politici' tussenzitten. De LPF was Pim Fortuyn-met-wat-aanhang imho, dus nu hou je alleen aanhang zonder iets om aan te hangen over. De LPF is nooit groot geworden in de peilingen door de L uit de naam... iedereen stemde (en gaat stemmen?) op 'PF'. Net zoals het aantal eventuele stemmers Leefbaar Nederland geminimaliseerd werd nadat Fortuyn geen lijsttrekker meer was, zo zal het - hopelijk - ook met de LPF gebeuren.
Kunnen ze zich trouwens nog terugtrekken voor de verkiezingen, of staat vast dat ze meedoen? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
een vraag aan alle ANTI- pim
mensen waarom ben je anti pim ? -is het omdat hij een populist was? -is het omdat hij 1 of 2 (in ieder geval geen 9) rascistische ideeën? -is het omdat je geen last heb van alle vandalisme? -is het je nog nooit opgevallen dat ze hun eigen groeperingen hebben? -zich niet kunnen aan passen? (er is namelijk tijdens een nps programma op zondag (een vaag praatprogramma) gezegd door een marrokkan: Ik ben in nederland geboren en ik sta mijn normen en gebruiken niet af) oftewel ik weiger me aan te passen. -of je woont in flevoland.... en heb nog nooit gehoord van allochtonen. ? dat vroeg ik me zomaar af. ik heb eigenlijk helemaal geen reden om hem te haten en te zeggen YES hij is dood. bij mijn weten heeft hij een goede lijst met standpunten zoals ik al zei met misschien 2 á 3 "rascistische" (extreem rechtse) ideeën [edit]1 of 2 zaterdag(en) geleden liepen Harry Mulisch en Pim nog door rotterdam. iets wat ze altijd doen. blanke en zwarte kwamen bij Pim om een handje te schudden. dat zei harry zelf in een interview op Radio 2. Waarom schudden zwarte Pim een hand als hij een rascist was.... (volgens sommige)[/edit]
Laatst gewijzigd op 07-05-2002 om 15:12. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het met best veel ideeen van PF een was. Naar mijn mening had hij echter geen goede oplossingen en was hij niet geschikt om ons land te besturen.
Nu hij dood is, lijkt het mij bijzonder onverstandig om op LPF te gaan stemmen. Ik snap dat heel veel mensen boos zijn en willen laten blijken hoe erg ze dit vinden. Om echter postuum op Pim te gaan stemmen is bijzonder onverstandig. De overige leden van zijn lijst hebben geen enkel verstand van politiek en hebben in veel gevallen niet eens een behoorlijke opleiding gehad. Pim heeft ze enkel in zijn lijst genomen om de lijst te vullen en heeft zelf aangegeven dat hij zich erge zorgen maakte om de kwaliteit van zijn lijst. Als we straks met een heel stel onervaren, jonge mensen in de kamer zitten is de kamer en dus het dagelijks bestuur van ons land grotendeels vleugellam. Beslissingen zullen genomen worden naar de grillen van die mensen die zonder een sterke politieke leider heus niet allemaal in de geest van PF zullen stemmen. Als iedereen nu op Pim gaat stemmen zal al snel blijken dat dit een grote fout was. Maar dan is het al te laat en zit je voor vier jaar aan die mensen vast..... Doe daarom ook zoals Harry Mensch gezegd heeft en zoals Pim het waarschijnlijk gewild heeft: Stem vvd of cda en hoop dat de politieke partijen geleerd hebben van wat er de afgelopen maanden allemaal gezegd en gebeurd is. Met een beetje geluk zullen die partijen zich realiseren dat er iets moet veranderen in de nederlandse politiek, en is Pims werk toch niet voor niets geweest!
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
geen opvolger voor pim fortuyn
ROTTERDAM (ANP) - Er komt tot aan de verkiezingen geen opvolger voor Pim Fortuyn. De kandidaten op de lijst hebben dat dinsdag besloten, zo heeft woordvoerder Herben bekendgemaakt op het partijkantoor in Rotterdam. ,,Pim is niet op te volgen. Als eerbewijs moet het mogelijk zijn op hem te stemmen.'' Herben zelf zal tot aan de verkiezingen politiek woordvoerder zijn en blijven voor de partij. Op 16 mei zullen de gekozen fractieleden een fractiebestuur kiezen, zoals dat bij andere politieke partijen ook gebeurt. Alle kandidaten op de lijst zijn dinsdag bij elkaar gekomen om de situatie te bespreken. Zij besloten definitief om door te gaan. LPF gaat dus gewoon door
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ongelovelijk dat je een dooie op de lijst kan laten staan , ik ben echt bang dat het klootjesvolk nu op hem zal stemmen als symbool. En zo komen er toch nog een stelletje onervaren bestuurders in de Tweede Kamer.
Zijn hier geen regels voor trouwens ? Of mag Koningin Wilhelmina ook op een lijst staan ? |
![]() |
|
![]() |
Er is 1 of andere enquete gehouden over de vraag of Lijst Pim Fortuyn opgeheven moet worden of niet. Maar liefst 56% vindt dat de partij opgeheven moet worden. Ik ben het hier helemaal mee eens, maar ik had deze uitslag niet verwacht. Ik dacht dat heel veel mensen nu juist op die partij zouden willen stemmen als 'eerbetoon' enzo. Maar goed, die 56% kan dat wel willen, maar gebeuren zal het toch niet... Helaas! Ik hoorde dit trouwens op het 18.00 uur nieuws van RTL 4.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het kan me echt niks schelen wat er met LPF gebeurt. Ik mag de CDA en de VVD net zo min, dus... Ik denk alleen dat zij door hun ervaring met politiek beter in staat zijn de boel draaiend te houden.
Laatst gewijzigd op 07-05-2002 om 21:56. |
![]() |
|
Die partij moet gewoon opgeheven worden. Die kandidaten van LPF luisteren niet eens naar wat zijn familie en vrienden willen. Die partij was al nauwelijks wat (in mijn ogen), maar zonder Pim Fortuyn is die al helemaal niks. Kijk maar naar Leefbaar Nederland, daar is ook niets meer van over zonder hem.
*zucht*
|
Verwijderd
|
Ik vind dat je wel kunt zeggen dat de lijst nu helemaal niks meer voorsteld en je de mensen niet kent; maar de ideeen kennen we wel. Ook al zullen ze veel zetels krijgen, ze kunnen toch niet alles gelijk veranderen enzo en niet alleen. Je moet mensen ook een kans kunnen geven. Wie kent alle mensen achter bv. de VVD? Als ze een klein beetje macht zullen krijgen zullen ze zelf moeten bewijzen dat ze het kunnen, pas daarna kun je echt zeggen of het een goede of slechte keus was om LPF te laten bestaan. Ik hoop wel dat veel mensen de raad op volgen om te gaan stemmen op de partij die ze voor 6 mei in gedachten hadden.
Gr. Marleen |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hoop dus dat mensen inzien dat LPF nu absoluut geen goede keuze meer is, anders zitten we binnen de kortste keren met een kabinetscrisis. Alweer. |
![]() |
|
Allemaal PF dit PF dat...
Je stemt niet op een persoon, maar op zijn ideeen... Als PF toch de gevierde man wordt tijdens de verkiezingen betekent dat dat zijn ideeen moeten worden doorgedragen door LPF. PS. was PF zelf ook niet nieuw in de politiek?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
samenvatting van de demonisering dutch lion | 7 | 18-07-2002 18:19 | |
Info zetelverdeling verkiezingen Droomvlucht | 1 | 15-05-2002 21:40 | |
Aanklacht tegen politici en pers door advocaten Fortuyn Boogie | 68 | 15-05-2002 08:00 | |
Partijprogramma Fortuyn Unexplained | 192 | 06-05-2002 21:47 | |
Fortuyn scoort ook bij allochtonen Verwijderd | 3 | 27-03-2002 13:49 | |
pimmetje zakt maantje_2 | 2 | 23-03-2002 13:51 |