Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2002, 16:34
iebke*
iebke* is offline
betekend dat dan iets ? of is het gewoon een droom? een vriend van me zei dat in je dromen je onbewustzijn naar boven komt ofzoiets... dus als ge verliefd bent op iemand zonder da ge het weet droomt ge daarvan ??

pfffff ik hoop echt van nie want mijn lief heeft me al vaak gezegd dat hij droomd dat hij met m'n beste vriendin bv in bed lag !!

help me
Oud 10-04-2002, 16:49
iebke*
iebke* is offline
vooral nie reageren hé
Oud 10-04-2002, 16:52
Verwijderd
hier wil ik nie eens op reageren... maar het is geen waar hoor....
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:54
iebke*
iebke* is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
hier wil ik nie eens op reageren... maar het is geen waar hoor....
ah ok
Oud 10-04-2002, 16:54
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
nou-nou.. dat ie het verteld alleen is al lullig
ik zou zoiets echt niet willen horen..
Oud 10-04-2002, 17:10
Troffee
Troffee is offline
Lekker als je vriendje zoiets tegen je zegt...ik zou het niet hoeven weten hoor...maar idd,aan wat je droomt kun je niks veranderen, dus ik denk niet dat het wat te betekenen heeft....
Oud 10-04-2002, 17:10
Troffee
Troffee is offline
Citaat:
~*InDo SHorTy*~ schreef:
nou-nou.. dat ie het verteld alleen is al lullig
ik zou zoiets echt niet willen horen..
mm...die reactie had ik nog niet gelezen... zijn we het wel mooi eens...
Oud 10-04-2002, 17:16
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
Citaat:
Troffee schreef:

mm...die reactie had ik nog niet gelezen... zijn we het wel mooi eens...
hell jeah
Oud 10-04-2002, 17:21
Verwijderd
Ik vind het nogal lullig dat ie het vertelt, want hij kan wel bedenken dat jij het niet leuk gaat vinden als ie zulke dingen aan je vertelt.
Je moet je eerst afvragen of het wel echt waar is (niet dat ik meteen denk dat ie liegt hoor), want het kan hem ook om jou reactie gaan..

Maar als het waar is.

Ik heb ooit ergens gehoord dat in je dromen de "werkelijkheid" wordt weerspiegeld (ik weet het niet zeker hoor..). Dus misschien gaat zijn droom gewoon over jou en dan is het dus niet erg. Als het niet over jou gaat kan het om iemand gaan die hij ooit leuk heeft gevonden. Zijn beste vriendin staat wel heel dicht bij hem en het kan gewoon een fantasie zijn.
Natuurlijk is het kut dat het om zijn beste vriendin gaat, maar het had ook een bekende nederlander kunnen zijn.

Het is maar fantasie/droom en daar kun je weinig aan veranderen. Het mooie van fantasie en dromen is, dat het niet uitmaakt WAT je droomt, omdat het toch niet echt is..

Zolang hij IRL niets voor zijn beste vriendin voelt dan vriendschap, en zolang hij zijn dromen niet tot werkelijkheid maakt, denk ik niet dat je je zorgen moet maken.

Ik heb namelijk zelf ook dat ik over straat loop, of in de klas zit, dat ik dan van mensen denk van "hoe zou sex met die en die zijn". (ik weet niet of ik er ook over droom, nooit onthouden iig) Maar dat zou ik nooit doen Irl, omdat ik zielsveel van mijn vriend houd. Het is denk ik de nieuwsgierigheid die het hem doet. Het is maar goed dat je fantasie hebt, want op die manier kun je er een beeld over vormen. Als je geen fantasie had gehad, zou je het werkelijk moeten doen om ee beeld te vormen...

Ik lul hier ook maar wat, en ik vertel het vanuit mezelf, maar ik hoop dat je er iets aan hebt...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:23
Verwijderd
Vraag trouwens in ieder geval of ie zulke dromen in het vervolg voor zich wil houden, omdat hij jou daar wel pijn mee doet. (als je het per se wel wilt weten moet je dat zelf weten natuurlijk )

Als ie je pijn doet, moet ie daar rekening mee houden vind ik.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 17:26
Aurora
Aurora is offline
Nah ik vind het niet zo lullig dattie het vertelt eigenlijk. Ik zou het ook wel zeggen als ik had gedroomd dat ik in bed lag met zijn beste vriend Meer voor de grap dan zeg maar, maar goede daar ging het hier niet om.

Het zou niet te best voor mij zijn als je dromen je werkelijke fantasieën weergeven Dan zou ik nl vallen op mn wiskundeleraar, mn beste vriend, een meisje bij me in de klas, noem maar op!!!! Je hebt geen controle over je dromen. Denk dus niet dat het betekent dat hij ook werkelijk met je beste vriendin naar bed zou willen oid.
Oud 10-04-2002, 18:13
iebke*
iebke* is offline
thanx people !!
Oud 10-04-2002, 18:33
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Is heel normaal
Oud 10-04-2002, 19:00
Zarya
Zarya is offline
Iedereen vind het zo erg dat hij het aan je verteld lijkt wel, maar ik vond het juist heerlijk dat mijn (ex) vriend me dat soort dingen vertelde, dan wist ik teminste dat hij eerlijk was, natuurlijk deed het wel een beetje pijn. Maar ik bedoel als hij eerlijk is over dat soort dingen zal hij ook over andere dingen eerlijk zijn. En minder dingen verzwijgen. Maarja dat is mijn mening erover...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 20:16
lake bodom
lake bodom is offline
oow ik heb ook eens gedroomd. maar 3 dagen achter elkaar
en ik heb gehoord, t maakt niet uit over wie hij droomt, maar datie daarover droomt betekent datie veel geeft om degene waar hij mee heeft ofzo.. snappie? duss...

ik heb t mijn vriendje ook verteld hoor, niet lullig bedoeld voor hem, maar omdak t gewoon grappig vond ofzo
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 12:26
The Bachelor
The Bachelor is offline
nee het heeft niks te betekenen, misschien een hele verre fantassie die hij GEEN waarheid van wil maken. maar als hij tactisch was geweest had hij het niet verteld, maar ik denk dat iedere jongen er wel 'last' van heeft
Oud 11-04-2002, 13:04
hendrikafox
hendrikafox is offline
Citaat:
iebke* schreef:
betekend dat dan iets ? of is het gewoon een droom? een vriend van me zei dat in je dromen je onbewustzijn naar boven komt ofzoiets... dus als ge verliefd bent op iemand zonder da ge het weet droomt ge daarvan ??

pfffff ik hoop echt van nie want mijn lief heeft me al vaak gezegd dat hij droomd dat hij met m'n beste vriendin bv in bed lag !!

help me
Wat aardig dat hij dat tegen je zegt, ahum not really duzzzz
Oud 11-04-2002, 13:25
Yolcu
Yolcu is offline
dromen kun je niet leiden...
Oud 12-04-2002, 19:08
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Mijn ex keek zo'n beetje naar elke meisjes kont die voorbij kwam. Dat wist ik al voordat we met elkaar kregen. Ik had er op zich geen last van maar hij moet niet tegen mij zeggen "wha, zie die een lekkere kont hebben" dat hoef ik niet te weten.

Als hij die dingen ineens niet meer deed dan zou ik gaan twijfelen of hij zichzelf zou zijn omdat ie dat ook al deed voordat we verkering kregen (hierdoor is het overigens niet uitgegaan hoor) Het is gewoon een typisch jongens trekje!
Oud 13-04-2002, 14:26
MisterImpossible
MisterImpossible is offline
Als het een NATTE droom is ..... dan misschien wel hé
Oud 13-04-2002, 15:49
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
iebke* schreef:
Als mijn vriend me dit zou vertellen zou het me echt pijn doen! Zoiets hoef ik niet te horen! Maar het is aan de andere kant wel eerlijk van hem.. Maar goed, aan dromen kun je niets doen, die heb je gewoon, je kunt ze niet leiden! Als je er echt mee zit ofzo praat er dan met je vriend over!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 09:33
bracelance
bracelance is offline
lekkere vriend heb je dan die je dat verteld.
Oud 15-05-2002, 09:52
sunflouwer
sunflouwer is offline
dromen zijn bedrog. Ik droom ook regelmatig dat ik met mijn beste vriend sta te zoenen, maar ik voel niks voor hem, hij is gewoon goede vriend. Ik hou gewoon heel veel van mijn vriend, die heeft met die dromen niks te maken... En zolang het een droom is, en geen wilde fantasie of werkelijkheid is er toch niks aan de hand???
Oud 15-05-2002, 10:41
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
me huidige vriend had eerst een andere vriendin (toen was ik al verliefd op hem) en toen heeft ie n keer over mij gedroomd dus misschien is t wel waar want nu hebben we dus iets... khoop alleen dat ie nu niet meer over anderen droomt
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 10:46
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hmm.. ik zou het wel graag willen weten als mijn vriend dat droomt.. toch eerlijk dat hij zoiets zegt... en verder heb ik in mn dromen al met twee meisjes gezoend... nou heb ik verder helemaaaaal geen gevoelens voor meisjes ofzow.. ik denk dat dromen wel iets zeggen over je onderbewustzijn, maar niet dat je dromen letterlijk waarheid worden..

Kus
Oud 15-05-2002, 10:54
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
pff volgens mij droomt iedereen wel eens over een ander ofso, je moet het alleen niet waar gaan maken, ik bedoel het zijn maar dromen, voor mij heeft het verderg een betekenis... maarem ti wel lullig alstie je het verteld..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 12:05
Verwijderd
ik heb deze nacht een 'fijne droom' ( ) gehad, die niet over m'n vriend ging. so? mijn vriend heeft ook regelmatig van die dromen. so?
ik zie mijn vriend enorm graag, en hij mij. 't is niet omdat hij daar 's nachts van droomt dat hij daar in real life ook mee zou willen seksen!
waarom zou je niet over andere jongens of meisjes mogen dromen? 't is niet zo dat je er zelf voor kiest hé! ik zie er allemaal geen kwaad in eigenlijk...
zolang ie bij bewustzijn niet vreemdgaat...

*blue*
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 12:13
Verwijderd
ik heb vannacht over mijn overleden opa gedroomd, dat wil niet zeggen dat ik erop verliefd ben

Niet veel van aantrekken dus, ik dacht dat droomde betekende dat je de dag verwerkte ofzo
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 16:28
Verwijderd
Hahaha, maakt dat nou uit? Als ik verliefd op iemand ben, wil dat niet zeggen dat ik nooit over anderen fantaseer. Dat moet toch kunnen?

Magoe, dat wil niet zeggen dat ik het van hem wil horen...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 17:39
Verwijderd
Ik droom ook wel eens dak met een andere jongen ben, ook echt met jongens die ik haat, en dit heeft echt nix met mn vriend te maken.. Zo had ik een keer mn vriend een zuigzoen gegeven, en die dag een jongen weer es gezien en mee gepraat, en over lowlands geluld.. Droomde ik dak op Lowlands die jongen een zuigzoen gaf.. Het is dus gwoon vaak een mix van dingen die je beleeft hebt die dan helemaal door elkaar gaan lopen, of het zijn angsten en dergelijke..

Het kan dus bij hem ook doodgewoon zijn geweest dat het een mix was van wat ie met jou had gedaan en dat ie die beste vriendin had gezien.. Dat soort dingen..

Kwordt owk echt heel vaak wakker met een kutgevoel omdak inmn doorm dan dingen doe met andere jongens en dus vreemdga en dan me vet schuldig voel. dat soort dromen heeft muh vriend ook. Kheb ook een keer heel levendig gedroomd dat mn vriend vreemdging met zn ex, of vet lullige dingen deed die hij nooit zou doen.. Is dus ook geen weerspiegeling van de werkelijkheid..

En als je het vervelend vind die dingen te horen, vraag hem het niet meer te vertellen. Ik heb er zelf geen problemen mee aangezien ik weet hoe onbewust het gaat en wat een onzin het is..

Kzou me dus maar geen zorgen maken hoor!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 18:50
kirsten
kirsten is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Vraag trouwens in ieder geval of ie zulke dromen in het vervolg voor zich wil houden, omdat hij jou daar wel pijn mee doet. (als je het per se wel wilt weten moet je dat zelf weten natuurlijk )

Als ie je pijn doet, moet ie daar rekening mee houden vind ik.
Wat als iedereen nou eens zou ophouden met dat paranoja gedoe???? Het is niet verkeerd als iemand eens droomt over de andere sekse, of als die eens kijkt op straat en tegen zijn partner zegt "wauw, wat is die mooi" of zoiets. Het is niet omdat iemand eens een keertje over iemand anders droomt, dat ie meteen verliefd is. Het is niet omdat ie een keertje zegt dat die persoon een lekker kontje heeft, dat ie meteen je gaat verlaten.
Het is niet omdat je vriendje eens wil alleen uitgaan, dat hij je gaat bedriegen.
Vertrouwen en waarheid zijn de pijlers van een relatie. Als je partner iemand mooi vindt, dan kan hij dat zeggen, zonder dat je hem/haar wantrouwd.
Het is niet meer dan normaal dat je eens naar een ander kijkt.
Oud 15-05-2002, 19:07
UFO
UFO is offline
Zulke dromen betekenen in de meeste gevallen niets. Iedereen droomt wel eens over een ander meisje of andere jongen, bewust of onbewust. Hij moet zich natuurlijk wel realiseren dat het een droom is en dat het niet de bedoeling is deze uit te voeren. Sommige verwarren dat denk ik nog wel eens. Maar maak je dus niet druk, het is volkomen normaal.
Oud 15-05-2002, 19:39
Verwijderd
Ik denk ook dat het waarschijnlijk nix te betekenen heeft. Misschien dat hij toevallig aan die persoon heeft gedacht vlak voor hij ging slapen. Dat heb ik ook heel vaak dat ik ergens (even) aan denk voor dat ik ga slapen en dan erover droom. Misschien is dat het dus, nix om je zorgen over te maken lijkt mij... Zolang het geen natte droom is
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 20:02
Verwijderd
Citaat:
iebke* schreef:

help me
Haha nee lieve schat,maak je vooral geen zorgen
zo zijn wij gewoon ,wij fantaseren en dromen aan 1 stuk door
Hij zit je gewoon een beetje te stangen !
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 00:40
Verwijderd
Citaat:
kirsten schreef:

Wat als iedereen nou eens zou ophouden met dat paranoja gedoe???? Het is niet verkeerd als iemand eens droomt over de andere sekse, of als die eens kijkt op straat en tegen zijn partner zegt "wauw, wat is die mooi" of zoiets.

Hoor je mij dat zeggen? dat dat fout is? nee dacht het ook niet. Ik zeg alleen maar dat als zij er echt mee zit, dat ze dan moet vragen of ie het niet (of minder vaak en op een andere manier) wil melden. Want als ze er echt mee zit vind ik dat ie daar rekening mee (moet) kan houden.. Want het is niet fout om zoiets te zeggen, maar tis ook niet strikt noodzakelijk ofzo..

Citaat:
Het is niet omdat iemand eens een keertje over iemand anders droomt, dat ie meteen verliefd is. Het is niet omdat ie een keertje zegt dat die persoon een lekker kontje heeft, dat ie meteen je gaat verlaten.
Het is niet omdat je vriendje eens wil alleen uitgaan, dat hij je gaat bedriegen.

Nee dat weet ik ook wel. Mijn vriend en ik zijn heel open daarover. Hij mag best zeggen dat iemand anders knap is, zeg ik ook vaak zat. En ik kan hem steeds vertellen dat ik Kurt Cobain zo knap vind en blabla.. EN hij kan ook als ie op tv een mooi naakt meisje ziet zeggen dat ie der mooi vindt ofzo. Boeit me niets..
Hij gaat vaak zat alleen uit en dat maakt me ook niet uit, ik vertrouw hem volkomen.
Maar ik kan ook begrijpen dat iemand het niet fijn vind om zulke dingent e horen.. bijvoorbeeld heel onzekere mensen ofzow, en ik vind dat je dan als partner daar rekening mee (moet) kan houden.. Ik zeg helemaal niet dat het fout is om zulke dingen te zeggen. Maar ik vind wel dat het fout is dat je zulke dingen BLIJFT zeggen als je partner dat niet leuk vindt.. (want het is ook weer niet zo belangrijk dat je het niet binnen kunt houden ofzow)

Snapje?

Citaat:
Vertrouwen en waarheid zijn de pijlers van een relatie. Als je partner iemand mooi vindt, dan kan hij dat zeggen, zonder dat je hem/haar wantrouwd.
Het is niet meer dan normaal dat je eens naar een ander kijkt.
Mee eens Ik geef je groot gelijk.. tging mij meer om het rekening houden met de ander.. En ik denk ook dat er een verschil kan zitten in het vertellen aan de ander en het in geuren en kleuren gaan vertellen aan de ander.. Dat laatste lijkt me ook niet fijn als me vriend dat gaat doen.. (En soms als ik me kut/lelijk/onaantrekkelijk/onzeker/etc. voel moet ie ook niet aankomen met dat ie een ander meisje knap vind )

Maargoed, geef je gelijk, ik bedoelde het anders dan het er stond
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 00:45
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
ben te lui om te lezen of t al ergens stond.
ik zelf droom altijd heel weinig dan over mn vriendinnetjes en soms wel over andere meisjes (hoewel meestal onbekenden) maar dat zegt echt niks.
zo en zo komt t vaak voor dat iemand die in je dromen voorkomt in je droom eigenlijk voor iemand heel anders staat...
of soms niet eens voor iemand maar meer een situatie ofzo

so dont worry (als je twijfelt kan je m altijd een kruisverhoor opwerpen)
Oud 16-05-2002, 21:50
apart persoontje
apart persoontje is offline
Nee hoor je hoeft echt nie bang te zijn, da is hier boven al vaak verteld, maar ik heb ook nog echt argumenten
Ten eerste droom je over dingen die je over dag gewoon nie goed verwerkt hebt, misschien heeft hij met haar staan praten en was het gesprek niet afgelopen ofzo (ik zeg maar wa he)
ten tweede droom je meestal net over het andere persoon dan wat je hebt mee gemaakt, zeg je hebt ruzie met je moeder, dan droom je over je vader of wel in zijn dromen denkt ie aan jou
Reageren

Regels voor berichten