Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
t komt een beetje bot over als jij helemaal vrolijk bent oid en hij een beetje zit te mokken, zo kun je ook niet het gevoel hebben dat je ooit iets goed doet lijkt mij.
||
Verwijderd
|
Min vriendje is ook nooit echt enthousiast en vrolijk.. ik zit daar ook vaak mee.. Als ik blij ben laat ik dat toch ook merken, ik ben toch ook zwijmelig, enz.. waarom hij dan niet?
Als ik hem daar iets over vraag zegt ie vaak ook zoiets: Citaat:
![]() En ja, daar word je dan onzeker van en dan ga je je vanalles afvragen. Soms denk ik weleens dat hij het met anderen veel leuker heeft en dat hij met anderen veel meer kan lachen. Maar als hij "gewoon zo is" betekent dat nog niet dat jij het er niet moeilijk mee mag hebben. Want jij bent van jezelf juist wel vrolijk en alles en je wordt daarin afgeremd als je steeds samen bent met iemand die dat niet is. Dat kan erg slecht voor jou zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
mijn vriend is echt heel lief enzo... maar als we wat leuks doen of hebben gedaan, dan ben ik enthousiast... en dat nadenken, heeel frustrerend... maar als ik er wat over doorvraag dan heb ik het idee dat ik ant zeuren ben, omdat hij zo vaag reageert dan ![]() ik wil hem zeker weten niet kwijt... maar ik vind het wel lastig soms ![]()
||
Citaat:
want dat is wel belangrijk... hebben jullie nog wel? praat... ik denk dat dat in eerste instantie beter is dan een adempauze... maar ga geen ruzie maken en overleg samen op een normale manier wat voor jullie het beste is
||
Citaat:
Met die stap zetten ben ik het wel mee eens, hij was immers boos geworden, terwijl dat helemaal niet nodig had hoeven zijn... op kritiek moet je toch beetje kunnen reageren, moet je tegen kunnen... dat dat niet kan ligt aan hem, daaar kun jij niets aan doen... Ik zie dus ook nie in waarom jij sorry zou moeten zeggen... als jullie in een 'relatie dip' zitten? of wat bedoel je? en ervaar je dat zelf ook zo?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoevaak 'ruzie'? groovy | 34 | 14-06-2005 16:15 | |
Liefde & Relatie |
jongens en ruzie maken 4774 | 39 | 09-11-2004 19:09 | |
Liefde & Relatie |
ruzie Verwijderd | 44 | 24-06-2004 10:26 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met je vriend/vriendin David | 15 | 23-12-2002 09:19 | |
Liefde & Relatie |
Vrouwen en ruzie maken ! Verwijderd | 28 | 10-03-2002 19:18 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met beste vriendin, wat moet ik doen? reactie plz!!! Palmboompje | 12 | 22-02-2002 15:44 |