Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-08-2004 om 11:21. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() oh ja, dell rekent 85 euro verzendkosten ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik had inderdaad beter ff kunnen bellen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Hoi ik heb een pc, wat vinden jullie ervan. 2 minuten later Hoi ik heb hem bestelt hoor. Snap jij het..... ![]() ![]()
||
Citaat:
HT is bagger, het scheeld je niks en je betaalt er vele euros meer voor, slechte keus. 2. Als je dan zon state of the art pc neemt, Doe dan ook een SATA hardeschijf en niet een ide. 3. videokaart bagger dus, maar dat was al duidelijk. Zeker voor battlefield vietnam. en die dvi dus waar je niks aan hebt. En dan kan je mss niks anders kiesen maar er zijn nog andere winkels als dell ![]() 4. scherm is 15 inch... erg klein. maar je kan er van houden. 5. Zo te zien is de dvdwriter niet dual layer, om een film op 1 schijf te branden is dit toch wel een vereiste... 6. geintgreerde geluidskaart wanneer je zulke mooie spellen speelt... Je hebt geen aparte ingang voor je subber. En deze gebruikt dus meer cpu omdat hij onboard zit en daardoor spellen daar onder KUNNEN leiden. 7. Prijs = hmm duur 8. verzendkosten = ronduit belachelijk Maar veel plzr met je systeem!
||
Citaat:
Probeer morgen eens. Beetje vroeg als het kan. En weet je... je kan op de site volgen hoe het staat met je computertje. Of die in de maak is of verstuurd wordt, enzo. ![]() Trouwens '15 inch? ![]() ![]() Mijn computer was 1100 euro meer dan een jaar geleden. De verzendkosten waren toen gratis. Dat was zo'n aanbieding. ![]() Maar ik denk dat ik wel weet waarom je het nu al hebt verzonden, omdat zo'n aanbieding morgen niet meer loopt? Vaak, als je belt, maar je dan nog wel even die aanbieding mee pikken. Dus bel morgen maar en vraag ook wat advies. Misschien kan je het nog veranderen enzo! |
![]() |
||
Citaat:
2. idem 3. was idd al duidelijk 4. 15´´ is idd vrij klein, maar waarschijnlijk wissel ik m om het de monitor van onze andere pc, dat is een 17´´ tft. 5. Heb er over nagedacht, maar ik ben niet van plan om films te downen. 6. Geen verstand van. 7. Dat vond ik wel meevallen want in normale winkels heb ik PC´s voor 1500 euro gezien die bij lange na niet deze specs hadden of exclusief monitor waren. 8. Vind ik ook maar ik had er niet aan gedacht omdat mijn ouders de vorige keer als actie geen verzendkosten hoeften te betalen. Laatst gewijzigd op 02-08-2004 om 18:10. |
![]() |
||
Citaat:
Zie vorige post Ja, idd, de actie verloopt na vandaag. Zal ik doen, nogmaals bedankt |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik had gister even gesnuffelt op dell.com en zag dat ja! Graag gedaan. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
AMD is HT?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb er ook 1 met een D-SUB aansluiting en ik snap echt niet waar iedereen zich zo druk om maakt. Haarscherp beeld en alles werkt perfect. Tuurlijk, je zal heus wel wat kwaliteitsverlies hebben maar ik ben echt niet overtuigd dat DVI zo'n enorme meerwaarde heeft.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
we hadden het over 15" maargoed bij 17" is het ook wel te doen...
http://www.kieskeurig.nl/nl/product....HP%20L1730.htm 17" voor 410 |
![]() |
||
Citaat:
http://www.tweakers.net/pricewatch/77564 17" Acer met DVI & DSUB: http://www.acer.nl/acereuro/page4.do...crc=2209621442
||
Citaat:
Snelheid is veelal vooral belangrijk voor games, bij gaming levert HTT eerder nadeel dan voordeel op: http://www.gamepc.com/labs/view_cont...2E1464E5299AFC http://www.extremetech.com/article2/...1152222,00.asp http://www.2cpu.com/Hardware/ht_analysis/3.html HTT is geen slechte toevoeging, op den duur zal software steeds meer multithreaded geschreven worden, hetgeen een goede zaak is. Echter, de synthetische benchmarkuitslagen die HTT de lucht in prijzen geven een veel te rooskleurig beeld. Voor gaming is HTT eerder een negatieve dan een positieve invloed. Qua task switching is AMD sowieso beter dan Intel. Maar met HTT haalt Intel hierop de achterstand in. HTT is in elk geval geen reden om een processor wel of niet te kopen, denk ik.
||
Citaat:
![]() Echter, het wordt op prijs gesteld als je bij een dergelijke vraag geen overhaaste beslissingen maakt. Een computer kopen is een zaak waar veel geld bij gemoeid is. Jij bent gebaat bij een goed overwogen beslissing en de mensen hier verwachten dat je dat ook doet. Na enkele reakties al zeggen dat je een keuze hebt gemaakt staat enigszins onbeleefd. Het is maar een tip.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Compu in coma...nieuwe desktop of laptop? SuperSanne | 58 | 02-04-2005 23:27 | |
Software & Hardware |
vraagje mbt moederboard en ander hardware Verwijderd | 8 | 17-03-2005 11:23 | |
Drugs & Alcohol |
Het nieuwe blinkende IZSADC-topic Verwijderd | 500 | 30-01-2005 17:35 | |
Software & Hardware |
[videokaart] heeft moeite met sommige spellen Verwijderd | 35 | 11-09-2004 21:21 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Zijn Dell computers betrouwbaar? Hydrogen | 17 | 03-04-2004 22:38 | |
Software & Hardware |
Wat te doen met oude pc? Verwijderd | 21 | 08-05-2002 20:01 |