![]() |
|
![]() |
hoi ik heb een vraagje..
als ik een client bent van @home dan krijgt je computer een naam..bijv cp163565-a ofzoiets .. dan wordt je adres bijv: getal@computernaam.stad.provencie.home.nl maar hoe zit het dan bij wanadoo.nl? als je een willekeurig adres hebrt van een client van wanadoo hebt ..hoe kun je zijn locatie ong. bepalen voorbeeld nummer@nummer.cable.wanadoo.nl
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
dc51468d24.adsl.wanadoo.nl laat zien wat je hiermee kan doen... ((voor de andere users ook)) ik zou graag weten door welke techniek je de 'stad' of provincie kunt herkennen...
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
|
traceren van IP's kan je heel makkelijk doen met IRC.. een chat programma (www.mirc.com) dan zie je precies welk IP je hebt en hoe het voor andere zichtbaar is.. ik zit zelf bij Het Net en mijn IP is volgens IRC:
speedxs.adsl.surfen.hetnet.nl hoe ze bij speedxs komen weet ik ook niet, want subhost bij een andere provider lijkt me niet echt zo slim ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ook ongelooflijk wat mensen allemaal 'tracen' noemen ![]() PS: Woon je toevallig op huisnummer 32? :-P Laatst gewijzigd op 03-08-2004 om 07:48. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het is voor mij genoeg om de provincie of de stad te achterhalen... zo nauwkeurig hoeft het helemaal niet
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 03-08-2004 om 12:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee dus, je bent niet zomaar te achterhalen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Doet dat 'prog' nog meer dan een whois of is het dat gewoon? :/ Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als ik een hostname of een ip probeer te achterhalen, dan zie ik op een kaart het aantal nodes, en rechts van het scherm komt bij elke node een whois te staan.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wanadoo is aangesloten op KPN MXStream voor zijn ADSL accounts. Dat je Breda krijgt op dat ene Wanadoo adres, komt omdat het geen ADSL account is, maar kabel. Voor kabel heeft Wanadoo deals gesloten met Casema. Vandaar dat je in Breda uitkomt. Dit zegt dus absoluut niets over de lokatie van de eindgebruiker. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
MXSTream is de ADSL leverancier van KPN, maar niet het netwerk. Wanadoo gebruikt gewoon hget KPN netwerk, maar heeft niks met MXStream te maken.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wie wint de verhalenwedstrijd? Verwijderd | 142 | 10-07-2006 11:11 | |
Software & Hardware |
Rpc juventus | 3 | 08-02-2004 12:32 | |
Software & Hardware |
Help! Mijn Computer Start Plotseling Opnieuw Op juventus | 6 | 08-02-2004 12:22 |