Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Rhodos ligt in de Dodekanesos.. Niet in de Cycladen.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() woensdagnacht vertrek ik en het dorpje waar ik blijf ligt 1 keer vallen van jouw dorpje vandaan. uitgaan lukt daar zeker goed, je moet alleen weten waar je weg moet blijven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Dat was gewoon een beetje plagen... Maar sowieso sloeg die reactie al nergens op:''homo eiland van de Cycladen en heel Griekenland is homo.'' ![]()
||
Citaat:
En dat Rhodos het homo eiland is, is echt waar want dat was nog op een documentaire over uitgaan in Griekenland ![]()
||
Citaat:
![]() Santorini, homo? ![]() En volgens mij is Mykonos toch echt het homo eiland van Griekenland, toen ik daar was bijna alleen maar homo-stelletjes en dat kon ik van Rhodos niet zeggen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Moeten we Griekenland uit de crisis helpen? Gatara | 41 | 27-06-2010 17:35 | |
De Kantine |
Fotototopic! Verwijderd | 500 | 16-08-2008 12:15 | |
De Kantine |
toiletdeur Frederique22 | 153 | 24-07-2005 11:43 | |
De Kantine |
vakantie!! WOOPPIE!;) | 27 | 05-11-2003 11:00 | |
De Kantine |
---> NieuWe FoToToPiC MeT aLLeeN NieuWe FoTo'S !!! <---- Secreet | 497 | 15-07-2003 17:41 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Informatie gezocht over MARCUS TULLIUS CICERO ... - Praga Khan - | 2 | 15-11-2001 19:11 |