Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2004, 14:47
Gre-Liz bitch
Gre-Liz bitch is offline
Ik ben op zoek naar dit t shirt. voor mensen die te lui zijn om effe bij mijn titel te kijken het lijkt mij dat je hier eerst kijkt voordat je reageert maar goed : ik zoek het t shirt jesus is my homeboy in de kleur roze, maat S van Teenage Millionaire...... Weet iemand misschien waar ik dit kan kopen ?

Sonja

gezocht : t shirt jesus is my homeboy (roze) maat S Teenage Millionaire

Laatst gewijzigd op 16-08-2004 om 20:18.
Advertentie
Oud 16-08-2004, 16:04
very drunk driver
very drunk driver is offline
volgende keer is het makkelijker als je in je topic zegt wat je wilt in plaats van alleen in de titel.

het gaat zelf nog makkelijker als je plaatje van het shirt hebt.
Oud 16-08-2004, 16:32
Verwijderd
Oud 16-08-2004, 16:46
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Ik heb de mijne gekocht in Den Haag bij de Funky House. Deze zaak zit ook in Rotterdam. En ik hoorde dat ze hem bij de Men At Work ook verkochten, maar dit weet ik niet zeker omdat ik hem er zelf niet heb zien hangen.

Prijs varieert tussen de 39,95 en de 44,95 en ik meende dat Men At Work ze dus voor 39,95 verkochten. Ik was in ieder geval bij Funkie House 44,95 kwijt.

Kzie dat je bij Utrecht woont, daar MOETEN ze in en rond Hoog Caterijne (ofzo ) ook een Men At Work hebben, ik meen zelfs ook een Funkie House. In ieder geval wel een paar winkels waar ze die zouden moeten verkopen.

Laatst gewijzigd op 16-08-2004 om 16:49.
Oud 16-08-2004, 16:59
Verwijderd
Er zijn tig verschillende soorten shirt met die text erop..
Dus welke bedoel je?
Oud 16-08-2004, 19:09
Ischenbaert
Ischenbaert is offline
http://www.tshirthell.com erg komische nieuwsbrieven heeft die site trouwens.

Laatst gewijzigd op 16-08-2004 om 19:12.
Oud 16-08-2004, 19:59
Gre-Liz bitch
Gre-Liz bitch is offline
Citaat:
very drunk driver schreef op 16-08-2004 @ 17:04 :
volgende keer is het makkelijker als je in je topic zegt wat je wilt in plaats van alleen in de titel.

het gaat zelf nog makkelijker als je plaatje van het shirt hebt.
volgens mij heb ik bij de titel staan `gezocht t shirt jesus is my homeboy (roze) maat S

misschien moet jij maar leren lezen...
Oud 16-08-2004, 20:13
Cait
Cait is offline
Citaat:
Gre-Liz bitch schreef op 16-08-2004 @ 20:59 :
volgens mij heb ik bij de titel staan `gezocht t shirt jesus is my homeboy (roze) maat S

misschien moet jij maar leren lezen...
Hij zei toch ook dat je het in je titel had staan? Hij stelde alleen voor dat je ook vermeldt in je topic zélf wat je zoekt, omdat dat handiger is. Het leest namelijk veel fijner en je vindt het sneller terug als je op de pagina aan het scrollen geslagen was.

Oh.. en wat je t-shirt betreft; hier kun je er eentje bestellen, maar ze hebben em alleen in het rood en in het blauw. Ik heb em verder niet in winkels gezien in Nederland, dus ik kan je wat dat betreft niet helpen, sorry.

*edit* Hier verkopen ze hem trouwens in het roze, maar het is een amerikaans bedrijf. Ze verschepen wel naar het buitenland want ik zie er een link voor, maar ik durf wel te wedden dat dat prijzig wordt. Mgoed. Kweet niet wat jij ervoor over hebt.

Laatst gewijzigd op 16-08-2004 om 20:33.
Oud 16-08-2004, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Hardst33lo schreef op 16-08-2004 @ 17:46 :
Ik heb de mijne gekocht in Den Haag bij de Funky House. Deze zaak zit ook in Rotterdam. En ik hoorde dat ze hem bij de Men At Work ook verkochten, maar dit weet ik niet zeker omdat ik hem er zelf niet heb zien hangen.

Prijs varieert tussen de 39,95 en de 44,95 en ik meende dat Men At Work ze dus voor 39,95 verkochten. Ik was in ieder geval bij Funkie House 44,95 kwijt.

Kzie dat je bij Utrecht woont, daar MOETEN ze in en rond Hoog Caterijne (ofzo ) ook een Men At Work hebben, ik meen zelfs ook een Funkie House. In ieder geval wel een paar winkels waar ze die zouden moeten verkopen.
Klopt bij de men at work in utrecht hebben ze het shirt wel maar alleen in zwart en blauw. Maar wel voor 39,95 idd.
Oud 16-08-2004, 21:07
Mindfields
Mindfields is offline
Ik weet niet waar je woont, maar je kan hem in Ede kopen.
Oud 16-08-2004, 21:57
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
in Hoorn bij de Donna Kelly hebben ze hem geloof ik wel... of de Blue Striker, maar die zit in dezelfde straat (Grote Noord) dus zo'n probleem zal dat niet zijn... roze weet ik niet maar maat S zullen ze wel hebben
Oud 17-08-2004, 01:18
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
Het shirt is van teenage millionaire, en als je inderdaad in Utrecht en omgeving woont gewoon in en om hoog cathrijne (?, ik zeg elke keer wat anders volgens mij) kijken en zoeken naar een Funky House of Men At Work, daar hebben ze hem zeker. En anders vast en zeker wel in een winkel die niet zo heet, maar wel dat soort spul verkoopt

Regels voor berichten