Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil er ongeveer 200 euro aan uitgeven. En een 9700 is duurder, en een 9600XT is prijs kwaliteit aardig kut. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
www.marktplaats.nl Stikt daar van de Radeons 9700 en 9700 pro voor rond de 80-90 euro. |
![]() |
|
Krijg je zeker zo een gemodde Radeon 9500 ..
No Thanks, koop liever een 3dkaart bij een winkel ![]() Naja als je toch voor 2e hands wilt gaan hier staan ook genoeg kaarten: http://www.tweakers.net/aanbod/cat/49
Laatst gewijzigd op 31-07-2004 om 17:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je opgelicht wordt is dat in vrijwel alle gevallen je eigen schuld. Je moet gewoon je ogen goed openhouden. De kans dat je bij een winkel genaaid wordt is in principe net zo groot - FYI, in de t.net shop survey vind je ook regelmatig posts terug van mensen die door een bestaande winkel slecht behandeld zijn of niet kregen wat ze bestelden. Maar goed, als jij het dubbele wilt betalen omdat je bang bent genaaid te worden, be my guest. Ik heb ervoor gekozen niet al mijn geld uit te geven aan computers en gewoon meer PC voor hetzelfde budget te kopen, maar als jij liever op safe speelt, go ahead. Mensen zoals jij zijn een impuls voor de economie. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb een Sapphire in de bestelling, wel natuurlijk de 256 bit geheugenbus versie. Geloof dat die wel de goede core had ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tis een 64 mb kaartje, die Radeon is een 128 mb kaartje, dat is iig een voordeel. Betere beeldkwaliteit, 2 keer zoveel pixel pipelines, betere pixel, en vertexshader enzo ook. die 4200 is een dikke bottleneck. En sinds wanneer maakt het mobo de snelheid uit ![]() Als ik een AMD 64 3800+ koop, en ik druk een Geforce 4 Ti 4200 erin, dan weet ik wel zeker dat die videokaart die hele snelle pc de nek omdraait. Die geforce 4 Ti is een direct X 8 kaart, dus ik zou dan een hele meuk aan eye candy missen. En hij is ZEEHEEHEEEEEKER niet sneller als een Radeon ![]() Bovendien is die 4200Ti stuk sinds eergisteren, dus zoveel maakt t niet uit. Geen discussie waarde Laatst gewijzigd op 03-08-2004 om 08:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is natuurlijk niet meer een van de nieuwste kaartjes, maar als je op een oudere kaart moet vertrouwen dan kun je dat heel goed op de Ti4200 doen. Daarbij maakt de hoeveelheid mb's niet eens zoveel uit. En de mobo heb je nodig om misschien de snellere processor te ondersteunen? Een AMD 64+ met een Ti4200 levert uitzonderlijke goede prestatie's. En heel toevallig ken ik dan ook iemand die deze combi heeft. De meeste mensen onderschatten de kwaliteit van een Ti4200. |
![]() |
||
Citaat:
Een Ti4200 is prima voor de wat oudere spellen maar met de nieuwste DX9 games heb je er niks aan.
||
Citaat:
een geforce 4 Ti is inderdaad geen slechte kaart, alleen voor nieuwere spellen is ie gewoon obsolete |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar met een AMD 2200+ ben ik van mening dat je geld eerst beter kunt investeren in een nieuwe processor en mobo. |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, ieder z'n mening |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
De Ti4200 64MB is even snel als een ATi Radeon 9600 Pro 128MB als het DirectX8 spellen betreft. Citaat:
Citaat:
Dit geldt overigens alleen voor echte DirectX8 spellen. DirectX9 is anders, maar een 9600SE kan toch nooit fatsoenlijk DirectX9 spellen spelen dus is de DirectX9 performance niet relevant voor zowel de Ti4200 als de Radeon 9600SE.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij had een 900 en ik een 700mhz. Dit is wel een typisch voorbeeld van een ontspoort topic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je gaat vergelijken kun je de Ti4x00 beter met een 9600XT oid vergelijken en dan zie je idd dat ze in DX8 games heel goed mee kunnen komen.
|||
Citaat:
Maar de vergelijking is zeker geldig. Ti4200 is gewoon een betere kaart dan de 9600SE, ook al zijn ze vrijwel gelijk geprijst. Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[PC upgrade] Advies nodig Distorted | 49 | 11-12-2004 19:41 | |
Software & Hardware |
[PC-Upgrade] Methuselah | 44 | 18-07-2004 03:16 | |
Software & Hardware |