Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2004, 20:57
Verwijderd
De kooi van mijn ratten begint erg te roesten, eerst dacht ik dat het vuil was en wilde ik het er af halen, maar daarmee haalde ik dus alleen maar meer van die plastic coating eraf.

Heeft iemand enig idee of je dit bijvoorbeeld nog over kan spuiten (nadat de roestende plekken zijn geschuurd enz.) of dat je het maar beter zo kan laten.

Het is overigens niet de gehele kooi, maar vooral de twee platformen die erin liggen en de onderkant van de zijkanten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2004, 21:37
Belle
Belle is offline
Om welke kooi gaat het? De Jenny? een Gabber? of een Terenziani?

Wat ik doe is het afschuren met ANTIKAL, goed afspoelen, laten drogen en daarna overspuiten met verf op waterbasis, of verven met verf voor de kinderkamer.
Van de Jenny's is het algemeen bekend dat ze binnen no-time lelijk worden, en eerlijk gezegd heb ik met gabbers nooit last.
Oud 07-08-2004, 09:09
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Met cola kan je roest soms ook wegkrijgen, dan moet je het geroeste deel gewoon een poosje in de cola leggen.
Oud 07-08-2004, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Belle schreef op 06-08-2004 @ 22:37 :
Om welke kooi gaat het? De Jenny? een Gabber? of een Terenziani?

Wat ik doe is het afschuren met ANTIKAL, goed afspoelen, laten drogen en daarna overspuiten met verf op waterbasis, of verven met verf voor de kinderkamer.
Van de Jenny's is het algemeen bekend dat ze binnen no-time lelijk worden, en eerlijk gezegd heb ik met gabbers nooit last.
Ik heb een gabber. en het is ook niet heel erg, maar op sommige stukken (vooral het witte gedeelte) roest en bladdert het gewoon af.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 10:24
Belle
Belle is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 07-08-2004 @ 11:00 :
Ik heb een gabber. en het is ook niet heel erg, maar op sommige stukken (vooral het witte gedeelte) roest en bladdert het gewoon af.
oh wacht, dat is de Gabber Jolly. ja die plateautjes willen nog wel een roesten (niet zo gek als ik zie wat er hier mee gebeurd) maar je kunt het zo laten, of afschuren en over spuiten/verven. Wel GOED laten drogen
Reageren

Regels voor berichten