Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2004, 12:01
nobody_knows_me
nobody_knows_me is offline
Nou ja, de titel spreekt voor zich
Advertentie
Oud 27-07-2004, 12:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Misschien handig om erbij te vermelden waar je verpleegkunde gaat studeren omdat het soms per hogeschool verschilt welke boeken je nodig hebt.
Oud 27-07-2004, 13:48
Verwijderd
Hbo-V --> ken eigenlijk niemand die zijn boeken kwijt wil... Zal wel goed opletten voor je Waar ga je het doen idd?
Oud 27-07-2004, 16:24
nobody_knows_me
Ok, dank je wel voor tip! Hogeschool Inholland in Diemen Schrok me dood toen ik die boekenlijst zag joh. Nie normaal, zitten boeken van bijna 100 euri bij!
Oud 27-07-2004, 16:29
rare kwast
rare kwast is offline
mbo zelfde probleem.....echt dure boeken
Oud 04-08-2004, 18:57
Fantôme
Fantôme is offline
ik raad je aan om eens te gaan kijken op http://www.hboboeken.nl/index/ daar hebben ze echt nog best veel boeken voor allerlei studies (ook als je studie er niet tussen staat hebben ze er nog heel erg veel die je nodig hebt) voor een goedkopere prijs. soms scheelt het de helft ong. xxx
Oud 05-08-2004, 16:18
nobody_knows_me
OK! dank je wel joh! ik ga meteen kijken:-)
Oud 05-08-2004, 23:32
Verwijderd
Ik zit nu inmiddels in het derde jaar en heb wel een aantal boeken die je van me over mag kopen. Ik raad je echter aan om niet alles te kopen of proberen aan te komen.
Ik heb boeken die je 1 keer raad moet plegen voor een kleine opdracht en daarna serieus NOOIT meer nodig hebt.
Alle boeken die je besteld staan ook in het studielandschap/mediatheek. Ik raad je aan de boeken van "Bouwstenen" aan te schaffen, en Psychologische gespreksvoering etcetera.
Fundamentals of Nursing etc (Mega dik boek waar ik geloof ik 80 euro voor heb betaald) nooit gebruikt, veel te moeilijk engels en niet bruikbaar.
Ikzelf studeer in eindhoven.
Ik zou als ik jou was mensen van je school raadplegen welke boeken een aanrader zijn. De bouwstenen reeks vind ik in ieder geval geen miskoop, staat veel nuttigs in en je kunt er naderhand ook makkelijk veel in terugvinden.
Succes ermeeej
Advertentie

Regels voor berichten