Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind de beelspraak, allé, de vergelijking met die meeuw heel goed gevonden. En het gedicht beschrijft heel goed je gevoelens maar zelf kan ik er me moeilijk bij inleven. En dat donkerte zoals geen dichter zegt, zou ik ook vervangen.
|
Verwijderd
|
als een meeuw in de lucht
laat ik me meevoeren op de golven gedragen door het water drijf ik af van de kust ineens een hoge golf een wrange stilte omsluit me duisternis komt me tegemoet haalt me op seconden lijken minuten en worden uren het licht komt gelukkig snel alles komt goed ja zo vind ik hem ook beter, bedankt voor de reacties ![]() |
![]() |
|
Ik vind de laatste strofe en beetje in een nijntje-schrijfstijl, en dat is eerlijk gezegd niet erg complimenteus, sorry
![]() Het verdere gedicht vind ik eerlijk gezegd ook niet zo goed; wat clichématig, en ik vind het niet echt iets naar voren brengen, het raakt me niet. Wel vond ik een wrange stilte omsluit me de donkerte komt me tegemoet érg mooi, maar juist dat stukje heb je verandert ![]() ![]() Verder is het niet zo mijn soort dicht, eerlijk gezegd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik moet eerlijk zeggen dat ik over de laatste strofe ook minder lang heb nagedacht, ik kon niet echt veel meer verzinnen om het gedicht beter te krijgen. Dit was het beste wat ik kon bedenken. Maar jullie hebben wel gelijk dat ie minder is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nijgend richting uren Het licht blijft nog even uit Maar ik weet: alles komt goed Ofzoiets? Die alles komt goed staat imo een beetje raar.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
als een meeuw in de lucht
laat ik me meevoeren op de golven gedragen door het water drijf ik af van de kust ineens een hoge golf een wrange stilte omsluit me de donkerte komt me tegemoet haalt me op Seconden lijken minuten nijgend richting uren Het licht blijft nog even uit Maar ik weet: alles komt goed de uiteindelijk versie, ik vind hem zo goed |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
nog titelloos Verwijderd | 14 | 21-04-2006 19:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] (voorlopig nog titelloos) WolterB | 4 | 20-01-2006 12:43 | |