Voor de goede orde het is Henk Kesler.
Henk was vroeger actief bij een 4e klasse club uit Enschede.
Henk is later jurist geworden, en kwam terecht bij FC Twente.
Hier is hij door 'vrienden' naar binnen geloodst en is hij penningmeester geworden. Eindverantwoordelijke voor geldzaken. Hij was dan ook verantwoordelijk voor een miljoenen schuld van FC Twente jegens de belastingdienst. Dit zijn dingen waar ik nooit iemand over gehoord heb. Een aantal jaren laten dreigde er een faillisement voor FC Twente omdat de belastingdienst nu eindelijk wel eens geld wilde zien.
Henk Kesler liet 'zijn' voetbalbond een aantal nieuwe wetten instellen. Zo kwamen clubs met financiele problemen onder toezicht te staan en worden clubs met een niet sluitende begroting uitgesloten, immers hun licentie wordt niet verstrekt. Als clubs als FC Utrecht, FC Twente, Vitesse, MVV, NAC of andere clubs financiele problemen hebben, heeft meneer Kesler de grootste mond.
Ook als deze clubs wanordelijkheden veroorzaken, of 'rare' dingen naar scheidsrechters of top3-clubs roepen, staat Henk vooraan met zijn geraaskalk.
(Was hij het niet die verantwoordelijk was voor de mislukte sportzender? dit weet ik niet helemaal zeker).
Op het moment dat Hugo Borst of Johan Derksen nare dingen roepen over de bondscoach, durft hij te beweren dat deze heren geen recht van spreken hebben omdat ze nooit op enig niveau gevoetbald hebben.
Was hij het niet die zichzelf benoemde tot directeur betaald voetbal in Nederland.
Ik weet niet of het een goed leider is en ik ken hem niet persoonlijk, maar ik weet wel dat deze man uit principe géén directeur betaald voetbal mag en kan zijn.