Advertentie | |
|
![]() |
|
als zulke dingen ECHT gebeuren moet de gene die het aangaat (dus geen anderen, maar de gene die het echt overkomen is) naar de directeur/afdelingsleider gaan. dan kan zo'n leraar die baan wel op z'n buik schrijven!
het enige wat ik weet is dat een leraar wel eens op een kamp een jongen heeft geslagen. Hij had daar meteen spijt van en z'n excuses aangeboden. Vervolgens naar de ouders van die jongen opgebeld en gelijk opgebiecht wat hij gedaan had en vervolgens ook aan hen z'n excuses aangeboden. die ouders vonden dat heel netjes van hem en kgeloof dat het onder hen nog wel uitgesproken is enzo. maar verder geen actie ondernomen ofzo, door het correct handelen daarna, van die docent.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
een leraar heeft n meisje in haar ass geneukt.
werkt nog steeds bij ons op school, maar iedereen vind hem vies en moet hem niet. we hebben ook een aantal leraren die kunnen gewoon geen les geven en niet uitleggen (best irritant voor de 'dommere' kinderen) maar als een leraar mij zou slaan zou k 'm geheid terugslaan. en als ie een vriend(in) van mij over een tafel heen zou smijten zou k m toch ook goed met z'n kop tegen de muur butsen. maar gelukkig gebeurd er niet zoveel van die ongein bij ons op school. |
![]() |
||
Citaat:
|
Wat is dit een overdrijf topic geworden zeg
![]() ![]() ![]() ** Er zijn geen normale leraren duits **
|
![]() |
ik heb wel een normale leraar duits gehad hoor...
![]() ik heb wel een leraar economie gehad die kinderen die dik waren of in zijn ogen lelijk waren, uitschelde als ze binnen kwamen lopen... en die de koppen van twee jongens die naast elkaar zaten tegen elkaar knalde omdat ze aan het praten waren.. En een leraar wiskunde die anti-vrouw was.. en niet zo'n beetje ook nie... ![]() maar verder ni veel van zulke dingen meegemaakt met leraren/leraressen in mijn 5 jaar middelbare school...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
[QUOTE]Main schreef:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Bij ons op school zijn er slechte leraren, omdat ze geen les kunnen geven.'Maar dat zal overal wel voorkomen, denk ik.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Leraar Frans Rivka | 8 | 24-06-2009 19:04 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
schoolenquete(invullen PLZ) twan-h | 4 | 12-03-2008 14:06 | |
Verhalen & Gedichten |