Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2002, 19:30
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Ik weet nie of dit vaker komt maar bij mij op school heb je wel van die rondlopen. Bijvoorbeeld onze gymleraar heeft flink op zijn kop gekregen van de directeur omdat hij alleen maar bij de meisjes aan het gluren was die onder de douce stonden. Zo heb je ook nog een paar leraren die leerlingen slaan. Hij had mij en een vriend een keer op m'n schenen liggen stompen omdat wij onze voeten niet vooruit mochten steken. Zo heb je ook nog racistische leraren. Een meisje bij mij uit m'n klas is een keer over de tafels gesmeten omdat ze bruin was, ja iedereen kwam te laat, maar omdat zij toevallig anders was werd ze niet met een waarschuwing bekroont maar met blauwe plekken. Och ja zo heb je er nog best veel van dat tuig rondlopen. Wie herkent dit? Wie heeft er nog meer van die debielen op school?
Oud 20-08-2002, 19:43
autodropje
autodropje is offline

wat voor school doe jij dan???
Oud 20-08-2002, 19:45
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
autodropje schreef:

wat voor school doe jij dan???
Fiorrettie College in Veghel, ik zelf doe VMBO. Hoezo????
Oud 20-08-2002, 19:51
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
beetje overdreven verhaaltje. Je hebt het vast niet allemaal zelf meegemaakt en je weet hoe het gaat met verhalen. Leraren tillen heel zwaar aan dit soort dingen.
Oud 20-08-2002, 19:54
Alexandros
Alexandros is offline
Zulke leraren heb k gelukkig nie op school

Bij ons zijn ze meer slecht omdat sommigen geen les kunnen geven...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 20:56
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
aLiZaNdA_mAsTa schreef:
Zulke leraren heb k gelukkig nie op school

Bij ons zijn ze meer slecht omdat sommigen geen les kunnen geven...
Jaaaaaaaah!!!!!! Die vergat ik er nog bij te zetten, zo'n leraren heb je ook best veel op onze school.
Oud 20-08-2002, 21:07
Balance
Balance is offline
als zulke dingen ECHT gebeuren moet de gene die het aangaat (dus geen anderen, maar de gene die het echt overkomen is) naar de directeur/afdelingsleider gaan. dan kan zo'n leraar die baan wel op z'n buik schrijven!

het enige wat ik weet is dat een leraar wel eens op een kamp een jongen heeft geslagen. Hij had daar meteen spijt van en z'n excuses aangeboden. Vervolgens naar de ouders van die jongen opgebeld en gelijk opgebiecht wat hij gedaan had en vervolgens ook aan hen z'n excuses aangeboden.
die ouders vonden dat heel netjes van hem en kgeloof dat het onder hen nog wel uitgesproken is enzo. maar verder geen actie ondernomen ofzo, door het correct handelen daarna, van die docent.
Oud 20-08-2002, 21:11
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Ik bedoelde meer dat dit soort dingen helemaal niet horen te gebeuren op een school in NL
Oud 21-08-2002, 16:56
DarkRaven
DarkRaven is offline
ja, ik heb ook pedo's op school
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 00:52
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
een leraar heeft n meisje in haar ass geneukt.
werkt nog steeds bij ons op school, maar iedereen vind hem vies en moet hem niet.

we hebben ook een aantal leraren die kunnen gewoon geen les geven en niet uitleggen (best irritant voor de 'dommere' kinderen)
maar als een leraar mij zou slaan zou k 'm geheid terugslaan.
en als ie een vriend(in) van mij over een tafel heen zou smijten zou k m toch ook goed met z'n kop tegen de muur butsen.

maar gelukkig gebeurd er niet zoveel van die ongein bij ons op school.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 08:39
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
linda85 schreef:
als zulke dingen ECHT gebeuren moet de gene die het aangaat (dus geen anderen, maar de gene die het echt overkomen is) naar de directeur/afdelingsleider gaan. dan kan zo'n leraar die baan wel op z'n buik schrijven!

het enige wat ik weet is dat een leraar wel eens op een kamp een jongen heeft geslagen. Hij had daar meteen spijt van en z'n excuses aangeboden. Vervolgens naar de ouders van die jongen opgebeld en gelijk opgebiecht wat hij gedaan had en vervolgens ook aan hen z'n excuses aangeboden.
die ouders vonden dat heel netjes van hem en kgeloof dat het onder hen nog wel uitgesproken is enzo. maar verder geen actie ondernomen ofzo, door het correct handelen daarna, van die docent.
Ja dat is dus gelul heh. Die racistische leraar geeft dus duits, en dat op onze school dus voor dat vak te weinig leraren zijn ontslaan ze hem niet want anders kunnen ze Duits niet meer lesgeven. Ja het is echt slecht geregeld op onze school.
Oud 22-08-2002, 11:02
MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Wat is dit een overdrijf topic geworden zeg , ''over de tafel gesmeten'' ''in haar ass geneukt '' Maar mocht het waar zijn dan moet ze gewoon naar de inspectie gaan wedde dat ie dan een ander baantje moe zoeken. Bij ons het een lerares (ne) ook wel eens een meid geslagen en die was das toen twee jaar geschorst van lesgeven

** Er zijn geen normale leraren duits **
Oud 22-08-2002, 11:24
femme
femme is offline
ik heb wel een normale leraar duits gehad hoor...

ik heb wel een leraar economie gehad die kinderen die dik waren of in zijn ogen lelijk waren, uitschelde als ze binnen kwamen lopen... en die de koppen van twee jongens die naast elkaar zaten tegen elkaar knalde omdat ze aan het praten waren.. En een leraar wiskunde die anti-vrouw was.. en niet zo'n beetje ook nie...

maar verder ni veel van zulke dingen meegemaakt met leraren/leraressen in mijn 5 jaar middelbare school...
Oud 22-08-2002, 15:44
Alana
Alana is offline
Citaat:
MAGIC-MAN schreef:
** Er zijn geen normale leraren duits ** [/B]
Valt wel mee hoor, ik heb gewoon Duits van mijn overbuurman
Ff ontopic: Zulk soort leraren als jij beschrijft hebben wij niet op school, wel slechte leraren, maar niet om zulk soort redenen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 16:44
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
MAGIC-MAN schreef:
Wat is dit een overdrijf topic geworden zeg , ''over de tafel gesmeten'' ''in haar ass geneukt '' Maar mocht het waar zijn dan moet ze gewoon naar de inspectie gaan wedde dat ie dan een ander baantje moe zoeken. Bij ons het een lerares (ne) ook wel eens een meid geslagen en die was das toen twee jaar geschorst van lesgeven

** Er zijn geen normale leraren duits **
In de ass geneukt?? Waar heb je dah nou weer vandaan??
Oud 22-08-2002, 16:58
MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Citaat:
paultjuhhhh schreef:
een leraar heeft n meisje in haar ass geneukt .
werkt nog steeds bij ons op school, maar iedereen vind hem vies en moet hem niet.

we hebben ook een aantal leraren die kunnen gewoon geen les geven en niet uitleggen (best irritant voor de 'dommere' kinderen)
maar als een leraar mij zou slaan zou k 'm geheid terugslaan.
en als ie een vriend(in) van mij over een tafel heen zou smijten zou k m toch ook goed met z'n kop tegen de muur butsen.

maar gelukkig gebeurd er niet zoveel van die ongein bij ons op school.
Hiervandaan dus
Oud 22-08-2002, 18:42
Main
Main is offline
[QUOTE]Ki Fighter schreef:

[/QUOTE

Is dat niet die school waar die schietpartij was geweest?
Of was dat in Gemert?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 19:29
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
[QUOTE]Main schreef:
Citaat:
Ki Fighter schreef:

[/QUOTE

Is dat niet die school waar die schietpartij was geweest?
Of was dat in Gemert?
Nee er is geschoten tegenover de school van ons. Die heet de Leijgraaf en is vanaf 10 meter afstand verweidert van onze school. Ik heb toen wel de schoten gehoord, iedereen dacht eerst aan vuurwerk, en toen al die pers van RTL 4 naderhand, oooooh......
Oud 23-08-2002, 13:12
Sommetje
Sommetje is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Ik weet nie of dit vaker komt maar bij mij op school heb je wel van die rondlopen. Bijvoorbeeld onze gymleraar heeft flink op zijn kop gekregen van de directeur omdat hij alleen maar bij de meisjes aan het gluren was die onder de douce stonden. Zo heb je ook nog een paar leraren die leerlingen slaan. Hij had mij en een vriend een keer op m'n schenen liggen stompen omdat wij onze voeten niet vooruit mochten steken. Zo heb je ook nog racistische leraren. Een meisje bij mij uit m'n klas is een keer over de tafels gesmeten omdat ze bruin was, ja iedereen kwam te laat, maar omdat zij toevallig anders was werd ze niet met een waarschuwing bekroont maar met blauwe plekken. Och ja zo heb je er nog best veel van dat tuig rondlopen. Wie herkent dit? Wie heeft er nog meer van die debielen op school?
Nee, dit soort tuig niet. Maar je hebt niet alles zelf meegemaakt.Hoe zeker weet je dat alles ook echt waar is? Normaal lijkt me dit niet. Dan zou ik toch sterk overwegen om naar een andere school te gaan.

Bij ons op school zijn er slechte leraren, omdat ze geen les kunnen geven.'Maar dat zal overal wel voorkomen, denk ik.
Reageren

Regels voor berichten