Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
heb ik ook, die kan onmogelijk al kapot zijn. met het warme weer heb ik de kast opengemaakt, en de cpu omlaag geschroeft. (in de BIOS, bij opstarten op delete drukken, naar PC health options gaan, en "cpu voltage" en "cpu speed" ietsjes terugbrengen (als je hem al sneller had gezet, natuurlijk) verder werkt het idd om de koelingsfans schoon te maken, als je dat vanaf de aankoop nog niet hebt gedaan dan is dat 99% zeker de reden, stof hindert het draaien. zelf kreeg ik binnen een jaar al last van cpu koelingsfans die het vanwege stof nauwelijks meer deden. (vergeet trouwens niet de stroom eraf te halen voordat je begint, trek de kabel eruit, werk nooit aan een draaidende pc! tenzij je 230 door je fikken heen wilt hebben )
||
Citaat:
||
Citaat:
natuurlijk electrocuteer je jezelf niet zomaar door een fan aan te raken, maar een statische ontlading kan al ervoor zorgen dat er dingen verkeerd gaan. de kans is niet groot, maar je bent wel een klap geld kwijt als er iets mis gaat.
|
Een Palomino 2000+ wordt best heet, mocht je een andere koeler willen kopen, raad ik deze aan:
Arctic Copper Silent 2 Pro TC R2 Kost 15 euro bij Gistron: http://www.gistron.com/scripts/producten.php?cat=43
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|