Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2004, 09:20
Doodle!
Doodle! is offline
Toen ik gister bij de bruna stond zag ik het nieuwe Cube magazine liggen (Uk) en zoals jullie mischien wel weten zit hier altijd een cdtje met AR cheats bij. Nu staan er deze maand SSB:M cheats op maar is hier iemand die toevallig weet welke? zijn het bv voor extra geheime stages (zoals bv homerun contest baan etc, etc) of zijn het gewoon echt de standaard dingen zoals meteen alle 'geheime' characters? in dat geval laat ik m dus liggen.

Alvast bedankt.

(ik kon m niet inkijken omdat er ook een dvd bij zat en hij dus dichtgesealed zat.)
Oud 07-08-2004, 12:28
Verwijderd
Bij mijn weten zijn er bij SSB: Melee geen cheats waarbij je dingen krijgt die je met 'gewoon' alle dingen halen niet zou krijgen. Dus geen geheime stages/karakters die je anders niet zou kunnen verdienen.
Oud 07-08-2004, 14:52
Dinalfos
Dinalfos is offline
Wat ik me nou afvraag....Kun je de cheats van Smash Brothers ook saven op je memory card? Ik weet dat het niet bij alle spellen kan omdat zij cheats hebben die verder niet in het spel zelf zitten, maar bij Smash Brothers betreft het dus gewoon alle characters, levels en items.

Ik hoop dat dit het geval is, want dan kan ik mijn saved file(waarin ik alles wat er te unlocken viel heb weten te unlocken) met een gerust hard van mijn memory card verwijderen. En als ik hem dan weer wil spelen, voer ik de cheats gewoon in en sla het op.

Iemand?
Oud 07-08-2004, 17:57
McCaine
McCaine is offline
hah, het werkt

Regels voor berichten